Ja ik dacht dus ook dat er dan een rood teint in moest zitten om blond te krijgenquote:Op donderdag 5 april 2007 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou het niet weten, ik had een keer vrij donker haar en toen heb ik het ontkleurd en in een soort blond met een rood tintje gedaan dus dat is net even anders dan blond... (dat lukte in ieder geval wel)
Zelfs met paars/groen/geel haar zijn we nog mooi.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef Queen_Beeseksueel het volgende:
Nou lopen we maanden voor lul.
Hey, je bent ons wel een foto verschuldigt. Gelukt of niet gelukt, ik wil een foto zienquote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zelfs met paars/groen/geel haar zijn we nog mooi.
Ja ik ga het nu fohnen, kijken hoe de ontkleuring kleur isquote:Op donderdag 5 april 2007 21:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, je bent ons wel een foto verschuldigt. Gelukt of niet gelukt, ik wil een foto zien
De mannen vallen alsnog in katzwijm als ze onze boezempjes tegen elkaar gedrukt zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zelfs met paars/groen/geel haar zijn we nog mooi.
neuh,daar kan je gewoon overheen kleuren. Alleen heb je kans dat de highlights wel wat lichter blijven dan de andere delen van je haarquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef heaven7 het volgende:
He ik heb ook een vraag! Ik heb bruin haar van mezelf en heb er enorm veel highlights in laten zetten. Ben er nu echter op uitgekeken en wil mn haar weer terug in mn eigen kleur. Kan ik zomaar zelf een bruine verf eroverheen kieperen of wordt dit ook groen ofzo?
Multihair had hier een bijzonder ingewikkeld verhaal over, over dat het dan groen zou worden en er moest eerst weer pigment aan het haar worden toegevoegd (snap er niks van).
ik heb het al 40x gedaan ofzo. Ik had zwart haar,met rode highlights, of rood haar met koper highlights. Dat kun je echt zelf.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:42 schreef heaven7 het volgende:
Hm, zeker weten? Heb nu een afspraak staan bij de kapper maar als het zelf zou kunnen.. (Die afspraak is nog 2 weken weg). Eerst een klein plukje proberen ofzo?
of eerst de lichtere plukken eerst kleuren, en 10 min daarna de rest doen. Ach, ik deed gewoon alles in 1x. Zo heel veel lichter wordt het niequote:Op donderdag 5 april 2007 22:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja bruin kan er wel over. Moet je alleen proberen de lichtere plukken langer te laten inwerken, maar dat gaat je niet lukken
Denk idd dat het niet heel veel zal uitmakenquote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
of eerst de lichtere plukken eerst kleuren, en 10 min daarna de rest doen. Ach, ik deed gewoon alles in 1x. Zo heel veel lichter wordt het nie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |