Dat is voor de SGP ook geen beletsel. Er bestaat al jaren een moslim partij trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:58 schreef vigier het volgende:
Misschien omdat: een moslimpartij alleen opgericht zou worden door de echte geloofsfanatiekelingen, omdat de rest zich gewoon in de bestaande partijen kan vinden?
En ja: voor de geloofsfanatiekelingen geldt dat een democratie gewoon NIET kan. Dus ook geen politieke partij om er aan deel te nemen.
JM2C
ja hoor met jou?quote:
Idd en dat is voorlopig eigenlijk wel een goede zaak, het hebben van een eigen partij zou moslims op dit moment enkel schaden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:15 schreef zarGon het volgende:
Niet.
Moslims kunnen niet samen met elkaar een partij oprichten.
hoezo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:19 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Idd en dat is voorlopig eigenlijk wel een goede zaak, het hebben van een eigen partij zou moslims op dit moment enkel schaden.
omdat ze niet samen kunnen werken omdat die koran zo multiinterpretabel is.quote:
HALLO BLINDE VINKquote:
Ze kunnen niet samenwerken omdat ze voor eigen belang gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
omdat ze niet samen kunnen werken omdat die koran zo multiinterpretabel is.
welk belang? en is dat in het nationaal interest?quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze kunnen niet samenwerken omdat ze voor eigen belang gaan.
Ten eerste omdat ze door die verdeeldheid niks kunnen bereiken en ten tweede omdat de rest van Nederland niet op nog een SGP zit te wachten en het dus het beeld van moslims als achterlijk fanaten zou versterken (al dan niet terecht).quote:
Je zult gewoon zien dat de marokkanen voor marokannen gaan en de turken voor de turken en ook met de rest zal dit zo zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 01:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk belang? en is dat in het nationaal interest?
One issue, is dat Hongaars?quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik hoop nooit want op een one issue partij die allah dient zit ik niet te wachten
Ik zou het niet waarderen, maar als oppositie zou het wel amusant kunnen zijn. Je wilt ze echter niet in een regering, net zo min als CU.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:52 schreef zwambtenaar het volgende:
Ik verbaas mij erover dat er nog steeds niet een moslimpartij is ontstaan die de stap zet naar de landelijke politiek. Wat zijn hierover de de ontwikkelingen en jullie verwachtingen? En hoe zouden jullie een moslimpartij waarderen, want volgens mij kan een dergelijke partij nog best wel eens groot worden?
Droom je rijk !quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:41 schreef popolon het volgende:
[..]
One issue, is dat Hongaars?
Deal with it. Die partij komt er en zal snel een van de grotere worden in Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |