Eddy is toch ook zo'n finalist?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:33 schreef Agrafes het volgende:
Ad-Just doet binnenkort weer een keer mee, volgende week of de keer erna.
Daarnaast is het misschien leuk om te melden dat BNN werkt aan een nieuw cabaret/humor programma waar o.a Ad-Just en Eddy van Lama Gezocht aan mee werken. Waarschijnlijk al na de zomer op de buis.
Lachen, maar weird is dat nummer 2 en 3 misschien dan ook niet mee doen, die hebben op een of andere manier er wel meer recht opquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:41 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Jep, dat was de bouwvakker die net niet de laatste 3 haalde
Inderdaad, dat zijn de momenten dat ik ook altijd het hardst moet lachen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:48 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als ze elkaar of Patrick na doen is altijd meesterlijk.
Ik vind ze ook erg kort.... eigenlijk gewoon te kortquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Ja hij wa wel leuk, en vooral de datinshow idd.
maar jammer dat t zo kort is geworden![]()
Leuk.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Rianne84 het volgende:
Ruben N is vader geworden van een meisje, Olivia Marie, roepnaam Liv. Gefeli!
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Rianne84 het volgende:
Gefeli Ruben.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 11:03 schreef Rianne84 het volgende:
denk eens na.... tuurlijk zijn dit geen live showsquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is die dochter morgen ook de gast? Zo niet, wie wel?
Schaam jequote:
kweet niet hoor, ik vind m echt een broekies uitstraling hebben...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:02 schreef IkWilbert het volgende:
Vanvond Ad-Just? Ik had ergens gelezen dat hij de 20e mee zou doen... ik hoop het! Wil hem wel eens zien nu.
Dat Ad-Just ook nog mee doet maakt het er ook niet beter op inderdaad.. Als Ruben N. niet meedoet is het haast het kijken niet meer waard.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef Lollifant het volgende:
Bah Valerio én Adjust.![]()
Kan niks worden.![]()
Het was eigenlijk meer bedoeld als: Praat ergens in een Ruben fantopic over z'n vaderschap en hier over de Lama's. En ik wilde weten wie de gast was, valerio dus. Zijn inbreng lijkt me overigens niet echt leuk.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk eens na.... tuurlijk zijn dit geen live shows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |