Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen.quote:
Ben ook aan de zuip.... Beugeltjes. Lekker!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen. [afbeelding]
Zoeen toffe smilie!quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:55 schreef crossover het volgende:
Mja ik ga zo ook ff douchen en zuipen. [afbeelding]
JJ!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hello...![]()
![]()
![]()
...klaar met klussen...?
![]()
das idd een druk weekend...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:45 schreef OA het volgende:
Dan gaan we morgen de bloembakken opvullen met de bloemetjes.
We zetten er ook nog een aantal kruiden in, zoals laurier, tijm, dille, etc...
Verder gaan we nog wat planten in potten zetten.
We hebben ook nog een opbergkist gekocht, die nog in elkaar moet worden gezet.
Verder nog formule 1 kijken en naar mn ouders op de camping om te bbq-en!
Het wordt dus nog een drukke dag!![]()
gewoon een kutwagen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:48 schreef Kuukske het volgende:
F1! Ja, weet jij waarom Albers achteraan staat in de kwali? Toeval of is die Spyker gewoon kut.
Ik hoor net dat ze iets met de windtunnel doen, waardoor het vehikel sneller gaat. Ik ben sehr benieuwd, want ik gun het ons Hollanders natuurlijk van hartequote:
ja, dat heb ik ook gehoord!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ze iets met de windtunnel doen, waardoor het vehikel sneller gaat. Ik ben sehr benieuwd, want ik gun het ons Hollanders natuurlijk van harte.
als alles af is volgt er een aantal foto's!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:14 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
....FEESTJE...
![]()
![]()
...FOK DOET HET WEER....
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat fok eruit lag wist ik... Maar dat er zaterdag niets geouwehoerd is verbaast me wel lichtelijkquote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef Kuukske het volgende:
Uh, Fok lag er uit. Meer heb je niet gemist.
Welke film(s) heb je gezien? Zaterdag had ik gelukkig geen kater, vandaag welquote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef Kuukske het volgende:
Ohja zaterdag. Euh. Toen keek ik film! En had ik een kater van vrijdagavond/nacht
The Devil Wears Pradaquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef MPG het volgende:
Welke film(s) heb je gezien? Zaterdag had ik gelukkig geen kater, vandaag welMaar dat was ook wel logisch na afgelopen zaternacht
Leuke film? Ik ken hem namelijk totaal nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
The Devil Wears Prada
Die schoenen OMFG
Jahoor. Een echte vrouwenfilm, hehe. Over schoenen en een Personal assistant die zich uit de naad werkt voor iemand; daar geen waardering voor krijgt; maar uiteindelijk loopt het goed af enzo.quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef MPG het volgende:
Leuke film? Ik ken hem namelijk totaal niet... Waar gaat ie over?
Hey JJquote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond OA ...goedavond MPG....![]()
![]()
![]()
...leuk weekend gehad...?
![]()
Hey JJ!!!quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
goedeavond OA ...goedavond MPG....![]()
![]()
![]()
...leuk weekend gehad...?
![]()
Hmm.. niet echt mijn ding, maar dat kan wellicht aan het feit dat ik een man ben liggenquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Een echte vrouwenfilm, hehe. Over schoenen en een Personal assistant die zich uit de naad werkt voor iemand; daar geen waardering voor krijgt; maar uiteindelijk loopt het goed af enzo.
ben je nu helemaal kaar....quote:Op zondag 8 april 2007 23:06 schreef OA het volgende:
[..]
Hey JJ![]()
verder geklust aan het balkon.
in de zon gezeten en lekker gegeten (bbq) bij mn ouders op de camping!![]()
Jij??
yep...rustig maar wel cool....quote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey JJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitstekend weekend gehad hoorEn jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |