Eensch.quote:
Snap ik! Na al die 'rustige' seks.quote:
die stang deed ongelovelijk zeer in mijn buik, en dat ding ging best ruigquote:
Ik geloof je helemaal, ik doe het je namelijk niet na!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
die stang deed ongelovelijk zeer in mijn buik, en dat ding ging best ruig
Ik ben 3x in de Goliath geweest, maar dan geloof je nu natuurlijk niet meer
Jawel joh, dat ding is juist tof!quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik geloof je helemaal, ik doe het je namelijk niet na!![]()
Die is echt heel tofquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Jawel joh, dat ding is juist tof!
Jij doet toch aan boksen? Dan durf je daar ook wel in
[afbeelding]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren.. dat is toch die ene in die tunnel waar je gelanceerd wordt?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
Die is echt heel tof
De superman vond ik niet zoveel aan
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik sta liever tegen Tyson in de ring dan dat ik in dat ding moet gaan zitten
En nee, geen hoogtevrees, maar als ik zo'n ding zit zie ik altijd allerlei slotjes, bouten, haken enz. losgaan, en hoor ik allerlei rammelende geluiden enzo waarbij ik denk: dat is niet goe-oed, dat is NIET goed!![]()
![]()
Hier kan ik me zo ontzettend in vinden. En JD ook.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
ik sta liever tegen Tyson in de ring dan dat ik in dat ding moet gaan zitten
En nee, geen hoogtevrees, maar als ik zo'n ding zit zie ik altijd allerlei slotjes, bouten, haken enz. losgaan, en hoor ik allerlei rammelende geluiden enzo waarbij ik denk: dat is niet goe-oed, dat is NIET goed!![]()
![]()
ingeving.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer zo goed herinneren.. dat is toch die ene in die tunnel waar je gelanceerd wordt?
Ik vond die toren wel heel gaaf
Primaquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Cross. Als we gaan meeten op Lowlands, meet je ook meteen JD.
Tot zover mijn lichtjes [afbeelding] ingeving.
Al genoeg info gehad over je probleem?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:17 schreef BrandX het volgende:
Whehe nee JDudequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
daar dacht ik ook aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef D.Rose het volgende:
JD is Jack Daniels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |