quote:
Knap zegquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
....MAAR...!!!!....ik ben wel vrolijk...![]()
![]()
eigenlijk ben ik bijna altijd vrolijk....![]()
Nah in de morgen moeten ze me hier thuis maar gewoon met rust latenquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
ben jij dan niet meestal vrolijk.....![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:04 schreef juon_jacket1 het volgende:
trouwens waar ging jou droom over....?![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:22 schreef BrandX het volgende:Cross toch
Goedemorgen luitjes!
Snel ff een bakkie tanken!
goedemorgen BrandX....quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:22 schreef BrandX het volgende:Cross toch
Goedemorgen luitjes!
Snel ff een bakkie tanken!
doei cross...quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:26 schreef crossover het volgende:
[..]
morge. Ik moet weer vertrekken!
Tot vanmiddag
tja, niet best geslapen...quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen BrandX....![]()
...wat ben jij vroeg op ....
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
yep ook vroeg wakker voor een zaterdag......ook slecht geslapen...
...en heb het erg druk vandaag...
...maar wordt wel een leuke dag...
![]()
Heel herkenbaar.quote:
nee niet heel erg vrolijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny.....![]()
![]()
...niet echt vrolijk dus....
...ik wel....
![]()
![]()
![]()
trouwens;quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Lenny.....![]()
![]()
...niet echt vrolijk dus....
...ik wel....
![]()
![]()
![]()
euhhh...stom....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
nee niet heel erg vrolijk
eind van de gisteravond was alles ineens zo.. hm ja stom![]()
was gaan pokeren, had iets van 40 euro winst ofzo totdat ik de laatste 2 handen all in ging tegen pocket azen, het had zo mooi kunnen zijn.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euhhh...stom.......tja.....wat meer info zou wel leuk zijn...
![]()
ohhh ja....jeetje....quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
was gaan pokeren, had iets van 40 euro winst ofzo totdat ik de laatste 2 handen all in ging tegen pocket azen, het had zo mooi kunnen zijn.![]()
daarna ook nog eens even definitief afgesloten met mijn ex![]()
inderdaad, nu ben ik een en al voor jouquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh ja....jeetje.......echt een kut avond dus....
...maar je hebt mij toch nog...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga dus nu ff boodcshappen doen...![]()
![]()
...brb....
![]()
Ik heb gedouched en thee gezetquote:
lig je in coma...quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een paracetamol gepakt en raam open gezet.
Het helpt wel opzich.![]()
zo te horen heb je dus ervaring met katers.....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef BrandX het volgende:
Veel frisse lucht en veel water zijn de beste remedie tegen een kater.
Let wel: het water moet je wel drinken voordat je gaat slapen. Serieus, voordat je gaat slapen minimaal 2, liefst 3 longdrinkglazen kraanwater naar binnen gieten, en je kater zal aanzienlijk minder, zoniet nauwelijks aanwezig zijn
De frisse lucht de volgende ochtend (middag) maakt het af
ben net terug....quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:36 schreef BrandX het volgende:
ik ga zo trouwens ook maar eens boodschappies doen... mij in het paasfeestgewoel storten, terwijl ik mijn handboek "how to survive easter in supermarkets for dummies" stevig in mijn hand hou
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zo te horen heb je dus ervaring met katers.....![]()
![]()
tja.. ik bereid me dan ook voor op binnenstormen, pakken wat ik pakken moet en GET THE F*CK OUTTA THERE!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ben net terug.......echt een gekke huis...
..alsof de winkels voor maaaanden dicht gaan...
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja.. ik bereid me dan ook voor op binnenstormen, pakken wat ik pakken moet en GET THE F*CK OUTTA THERE!
![]()
goedemorgen OA...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:29 schreef OA het volgende:
even een piepklein tvp'tje plaatsen![]()
Nu weer snel verder met klussen![]()
GOEDEMORGEN TROUWENS IEDEREEN!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef TIM-846 het volgende:
Toch maar wakker geworden! IK GA NAAR GUUS MEEUWIS NU![]()
hahha jaquote:
oohhhh ok...dacht ff dat je speciaal kaarten had gehaald..quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahha ja
hij treedt deze morgen op in cafe thomas op stratum in Eindhoven. En aangezien ik daar 1 minuut lopen vanaf woon en via een huisgenoot die daar werkt gratis naar binnen kan ga ik eens een kijken nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hey goedemorgen slaapkop....quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hallo, ben ik al wakker?
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijnquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
hahha ja
hij treedt deze morgen op in cafe thomas op stratum in Eindhoven. En aangezien ik daar 1 minuut lopen vanaf woon en via een huisgenoot die daar werkt gratis naar binnen kan ga ik eens een kijken nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat is em dus juist...het zal er idd druk zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijn
ja, voor zover ik weet wel.. vandaag 187 km op de brommer gedaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedmiddag indah....![]()
...alles goed...?
![]()
uhu, eerst moest je er kaarten voor nodig, nou belt mijn huisgenoot dat het er vrij leeg bij staat dat en dat je gratis naar binnen mag nu..quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en jij denkt dat het niet druk zal zijn
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
uhu, eerst moest je er kaarten voor nodig, nou belt mijn huisgenoot dat het er vrij leeg bij staat dat en dat je gratis naar binnen mag nu..![]()
Ok goeiemorgen JJquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey goedemorgen slaapkop....![]()
...goed geslapen...
![]()
?
waar ben je naar toe gereden....?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, voor zover ik weet wel.. vandaag 187 km op de brommer gedaan
Rustig hier. Ik ben zeker niet de enige slaapkop?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:54 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
waar ben je naar toe gereden....?![]()
owh, da's dan ook weer triestquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
uhu, eerst moest je er kaarten voor nodig, nou belt mijn huisgenoot dat het er vrij leeg bij staat dat en dat je gratis naar binnen mag nu..![]()
Goeiesmorgensquote:
Per uur?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:46 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, voor zover ik weet wel.. vandaag 187 km op de brommer gedaan
ik ben sinds 07:30 wakker....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Rustig hier. Ik ben zeker niet de enige slaapkop?![]()
Even rustig nadenken over ontbijt![]()
in 5 uur, rustig aan dus..quote:
Oh damn.quote:
WhoeaH!quote:
of wel....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WhoeaH!![]()
Dat is geen tijd om wakker te worden op een vrije dag.![]()
Whehehquote:
Ik ga straks heerlijk genieten van stofzuigen, boodschappen doen en een nieuwe studie uitpluizen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
of wel.......heb je de hele dag om te genieten...
![]()
![]()
Mja maar jij speelt vals. Jij drinkt geen bierquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:18 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik heb nooit last van een kater.....![]()
volgens het weerbericht blijft het vandaag grijzig....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga straks heerlijk genieten van stofzuigen, boodschappen doen en een nieuwe studie uitpluizen.![]()
Gaat vandaag de zon nog schijnen?![]()
ik drink helemaal niet....quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja maar jij speelt vals. Jij drinkt geen bier
Ja, dan is het helemaal cheaten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik drink helemaal niet....![]()
op koffie en water nà...![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dat wordt niet uit eten, er komt een knijter van een bui aan. 2 eigenlijk van twee verschillende kanten, en ze gaan zometeen samen
Wat romantisch!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dat wordt niet uit eten, er komt een knijter van een bui aan. 2 eigenlijk van twee verschillende kanten, en ze gaan zometeen samen
Ja het is een beetje sip buiten. Prima katerweer.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
BBQ stond vandaag op de planning........tis een beetje te frisjes geworden....
![]()
Niets mis met liefde in een topic.quote:
Liefdequote:
quote:
Met bananen smaak?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
en nu hier ook lekkere avondregen
nah, dit is een avondbui, die heeft de hele dag kunnen groeien, en zal wellicht even aanhouden, ik kon daarnet het einde niet zien, dus ik vermoed dat het frietjes eten wordtquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
En over 5 minuten is dat weer voorbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |