abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48204023
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:52 schreef Lambiekje het volgende:

Een ding blijft me facineren van de instorting en dat is dat de staalbalken precies zo stuk waren dat ze netjes even lang op de vrachtwagens afgevoerd konden worden.
En daarvoor zijn die balken niet eerst even bewerkt door de slopers?
Ze kunnen jou ook alles wijs maken zolang het in de richting van een complot wijst....
pi_48204322
quote:
Op woensdag 11 april 2007 04:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als iedereen nu even de stekels intrekt...

WTC5 stond in de 'badkuip', werd zwaar beschadigd door puin en heeft uren (twee dagen later was het pas helemaal uit als ik het goed heb) hevig gebrand.

[afbeelding]

Het is desondanks niet ingestort.

[afbeelding]

Het is zo niet te zeggen waardoor die balken in WTC5 beschadigd zijn.

WTC5 is hier het onderste gebouw (boven is WTC6)

[afbeelding]

Er zit gewoon een compleet gat in het dak en aan de kant van de torens missen er wat hapjes uit. Dat de constructie het deels begeven heeft is wel duidelijk. Of dat door vuur is, is een tweede.

Meestal worden WTC 5 en 6 juist aangehaald om te laten zien wat een gebouw aan schade kan hebben terwijl total collapse uitblijft.
WTC 5 was 9 verdiepingen, dat scheelt al een stuk.
Overigens was het wel gedeelteijk ingestort:
quote:
Most of WTC 4 collapsed when impacted by the exterior column debris from WTC 2; the remaining section had a complete burnout. WTC 5 and WTC 6 were impacted by exterior column debris from WTC 1 that caused large sections of localized collapse and subsequent fires spread througout most of the buildings. All three buildings were able to resist progressive collapse, in spite of the local collapses that occured.
bron
Maar dat is van de fema, dus die zullen wel gelogen hebben, zeker?

In het stuk wordt ook aangegeven hoe het gebouw geconstrueerd is, en dat is anders als WTC 1 en 2, als je het vergelijkt met dit document.

Voornaamste verschil wat ik zo snel zie is dat WTC 1 en 2 gebouwd zijn rond een centrale core, waarbij de wanden van het gebouw ook nog een ondersteunende functie hebben, maar daartussen open ruimte. WTC 5 heeft een paar centrale steunbalken, maar aan de randen van het gebouw zijn de steunbalken per paar aan elkaar gekoppeld.
pi_48204354
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef gorgg het volgende:
We must speak the truth about terror. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists, themselves, away from the guilty. To inflame ethnic hatred is to advance the cause of terror.

The war against terror must not serve as an excuse to persecute ethnic and religious minorities in any country. Innocent people must be allowed to live their own lives, by their own customs, under their own religion. And every nation must have avenues for the peaceful expression of opinion and dissent. When these avenues are closed, the temptation to speak through violence grows.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2001/11/20011110-3.html
Ow juist, laten we niet vergeten dat Bush de grote weldoener is
Lol, zijn daden ontkrachten zijn woorden
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_48207786
quote:
Op woensdag 11 april 2007 04:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als iedereen nu even de stekels intrekt...

WTC5 stond in de 'badkuip', werd zwaar beschadigd door puin en heeft uren (twee dagen later was het pas helemaal uit als ik het goed heb) hevig gebrand.

[afbeelding]

Het is desondanks niet ingestort.

[afbeelding]

Het is zo niet te zeggen waardoor die balken in WTC5 beschadigd zijn.

WTC5 is hier het onderste gebouw (boven is WTC6)

[afbeelding]

Er zit gewoon een compleet gat in het dak en aan de kant van de torens missen er wat hapjes uit. Dat de constructie het deels begeven heeft is wel duidelijk. Of dat door vuur is, is een tweede.

Meestal worden WTC 5 en 6 juist aangehaald om te laten zien wat een gebouw aan schade kan hebben terwijl total collapse uitblijft.
Dat een deel van het gebouw is ingestort omdat er puin opviel van de 2 torens is wel duidelijk ja.
Maar volgens mij kan men meestal wel inschatten door wat een bepaald stuk schade heeft opgelopen. De impact van vallend puin is toch behoorlijk verschillend met een langdurige brand.

Verder is de discussie een beetje overbodig. Stalen columns/beams/trusses worden veelvuldig aan brandtesten onderworpen. Hieruit wordt duidelijk dat niet beschermd staal vrij slecht presteert in langdurige branden. De schade aan de beam in de eerste foto van mij is vrij typisch voor brand.

Deze foto is genomen na brandtesten op het Building Research Establishment Facility, Cardington, England (European Joint Research Programme) in 1995.

Ook de vervorming van de kolommen die onbeschermd waren in de Windsor toren door de brand zijn erg vergelijkbaar.
http://www.mace.mancheste(...)Fires/BuildingFires/
pi_48208011
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:50 schreef merlin693 het volgende:

[..]

ja...je zou het ook gewoon kunnen lezen want anders is het weer de mening van een ander en je hebt al meerdere malen aangegeven dat je die niet geloofd itt NIST en implosionworld
Ik zie ook niet zozeer hoe het verhaal aantoont dat het NIST het verkeerd heeft.
Wat Rodriguez onderin het gebouw heeft gezien en gehoord, is natuurlijk niet het volledige beeld.

Maar misschien doel je erop dat hij herhaalde malen contact heeft gezocht met het NIST en de FBI, maar dat die hem niet te woord willen staan?
Da's raar ja, maar je hoort alleen maar zijn kant van het verhaal. Je weet niet hoe hij contact heeft gezocht. Als hij bv. een brief heeft geschreven waarin hij al uitgebreid zijn ervaringen heeft neergelegd, kan het goed zijn dat ze op basis daarvan inderdaad geen goede reden zien om verder contact te zoeken. Heeft 'ie alleen maar gezegd "ik heb rare dingen gehoord en ik vind dat jullie dat mee moeten nemen", dan is het wel raar natuurlijk.
pi_48208446
die Rodriguez hoorde die 'explosies' schijnbaar rond een uur of 9 heb ik begrepen. dit komt overeen met het moment dat het vliegtuig insloeg. ik weet niet van jullie, maar ik zie daar een verband...

aangezien hij die 'explosies' hoorde op het moment dat die vliegtuigen insloegen, en niet op het moment dat het gebouw begon in te storten, zie ik geen reden om aan te nemen dat het hier om bommen ging. wat is het nut van een paar bommen laten ontploffen in de basement, terwijl het gebouw pas 56 minuten later neerstortte, en dat het instorten ook nog eens begon bovenaan waar de vliegtuigen waren ingestort?
An unstable system is a system that is not stable
  woensdag 11 april 2007 @ 12:44:53 #207
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_48212001
mijn god ....lezen...dat staat er niet

je kunt wel gekscherend doen met dat smilley'tje maar dit maakt het aleen maar dommer aangezien je zelf niet juist leest
pi_48215510
ok ok ok, ik heb je artikel nu gelezen

er duiken 3 vragen bij mij op:

1) hoe weet hij welke 'explosies' voor de crash waren en welke erna? hij zat toch in het gebouw begrijp ik uit het verhaal en had dus geen idee wat er op dat moment aan de hand was. het enige wat hij dus kon waarnemen was dat hij explosies hoorde en trillingen door het gebouw

2) hoe kon hij voelen dat het gebouw aan het oscilleren was? hij zat ergens onderaan begrijp ik. daar kun je geen oscillaties voelen van het gebouw.

3) wat is de geloofwaardigheid hiervan? ik bedoel, dat gebouw stortte 56 minuten na de crash in. wat is het nut van bommen laten ontploffen 56 minuten voordat je het gebouw in wilt laten storten? special effects?
  woensdag 11 april 2007 @ 16:36:33 #209
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_48220778
Waar zitten we zo moeilijk over te doen.

Voor mij persoonlijk staat of valt de CD in torens niet met een Inside job. Omdat op andere vlakken zeer duidelijk is dat het inside job betreft. Is Pentagon en WTC verklaard voor mij. Puur door vuur is te moeilijk inschatten of het instort of niet. Ze moesten naar benee. dus hebben ze het maar een handje geholpen. Dat daarmee de asbestprolbleem is opgelost want dat is toch geinhaleerd door een eenvijfde van newyorkers.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 11 april 2007 @ 16:49:09 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48221327
quote:
Op woensdag 11 april 2007 00:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mijn punt is hoe komen de verschillende websites aan 1011 J. In mijn ogen is dat een veelste mooi gepolijst getal. Weer die 11 erin. Dat getal wordt op beide kampen vermeld maar hoe is dat getal tot stand? 110 verdiepingen?
het is me weer net even toevallig dat er weer een 11 in verweven zit. Neem aan dat je de 11-numerologie pagina van 911 kent.

Is in die kracht ook op genomen dat alle ramen, al het betonm al de PCs, stoelen, buros, agendas, pennen, vloerkleden ook tot fijnstof geexplodeerd is, alleen een handje HDs heeft de crash overleefd...Dat menselijke botten van 27mm gevonden zijn op dak van bank 100meters verder op, en niet aankomen met 300mm want dat is stiekum door de media vergroot. Is ook de kracht meegerekent met die sommige staalbrokken tientallen meters rechtstandig wegvliegt en nog redelijk diep in een andere gebouw boort. ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Potentiele_energie
quote:
Ik kan niet begrijpen dat een simpel vuurtje dat 56 minuten heeft gewoed, dat nagenoeg al uit is.
Een klein vuurtje maar het woed wel 56 minuten? Hoe moet ik me dat voorstellen?
quote:
Verklaard door brandweerman op 78 verdieping , overruled uiteraard door z'n meerdere en natuurlijk het visuele beeld van die vrouw zwaaiend in het impact gat.
Dat is hier ook al eerder langs gekomen. Door de klap van de inslag worden de meeste brandbare voorwerpen aan de kant gebuldozerd. Voeg daarbij toe dat het gat als groot tochtgat ging fungeren en je hebt daar idd een relatief koele plek.
quote:
Dat instorting begint op de verkeerde verdieping .. en vervolgens alles rechtstandig en echt alles tot fijnstof explodeerd. Hoe in vredesnaam kan een vuur dat niet andere kant was toch zorgen voor een totale vernietiging. En nog een veel en veel belangerijkere vraag. Waarom is de toren niet in 75 ingestord (voordat er brandweerende lagen waren aangebracht). Dat opeen lage verdiepingen meerdere dan in 2001 brandde veel heviger en veel langer .. endaar gebeurt niets. En nu niet aan komen met het vliegtuig wat de torens bleven gewoon stabiel, direct na impact. Want het was minstens bestand tegen 2 vliegtuigen. Een gemiddelde windkracht 8 heeft al een sterkere kracht per vierkante meter dan de impact van het vliegtuig.
Je gaat hier weer volledig de mist in. Ik weet niet waar je je op bazeerd als je zegt dat het op de verkeerde verdieping begon. Op de beelden kan je zien dat het rond de plek van inslag begint. Verder, jazeker gaan we wel aankomen met de vliegtuiginslagen. De kracht per m2 is wellicht niet groter dan een stevige storm. De oppervalkte waar die kracht op inwerkt is veel kleiner. Dit richt lokaal veel meer schade aan.
quote:
Dat staal wil verslappen wil ik nog wel geloven maar NIET na 56 minuten, dat is gewoon aperte kolder. Dan hat het ook in 1975 moet gebeuren en dan niet de frame van Windsor nog zo mogen staan. Het klopt gewoon niet die instorting. Beide torens exact gelijk. Het klopt niet.
Waarom niet? Onderbouwingen graag!
quote:
Het zo ongelovelijk lulkoek dat die torens door vuur en impact ingestort zijn. Daar kan je nog zulke mooi berekeningen meekomen. Het klopt niet.
Blijf dan ook maar gelijk uit vliegtuigen Het is toch zo'n ongelovelijke lariekoek dat zo'n enorm aluminium monster kan vliegen. De berekeningen zijn nog zo mooi maar het kan niet kloppen!
quote:
Heb je ook berekkeningen gemaakt van de Windsor Toren, Want ik ben serieus benieuwd waar dat staalframe wel overeind blijft. Ondanks een 10 keer langere exposure aan hitte.

Ik blijf erbij dat er natuurkunde wetten zijn over treden voor de twin towers.
Bewijs dat laatste en je hebt de nobel prijs binnen
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 11 april 2007 @ 19:39:05 #211
52357 Lambiekje
pi_48227587
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Potentiele_energie
[..]

Een klein vuurtje maar het woed wel 56 minuten? Hoe moet ik me dat voorstellen?
[..]
er was geen gele laaiende vlammen alleen zwartgrijse rook wat duit op een stervend vuurtje. Op het moment dat het instort is het gewoon nagenoeg uit.
quote:
Dat is hier ook al eerder langs gekomen. Door de klap van de inslag worden de meeste brandbare voorwerpen aan de kant gebuldozerd. Voeg daarbij toe dat het gat als groot tochtgat ging fungeren en je hebt daar idd een relatief koele plek.
[..]

Je gaat hier weer volledig de mist in. Ik weet niet waar je je op bazeerd als je zegt dat het op de verkeerde verdieping begon. Op de beelden kan je zien dat het rond de plek van inslag begint. Verder, jazeker gaan we wel aankomen met de vliegtuiginslagen. De kracht per m2 is wellicht niet groter dan een stevige storm. De oppervalkte waar die kracht op inwerkt is veel kleiner. Dit richt lokaal veel meer schade aan.
[..]
kracht van vliegtuig per m2 is lager dan de kracht van wind
m2
quote:
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_48228615
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

er was geen gele laaiende vlammen alleen zwartgrijse rook wat duit op een stervend vuurtje. Op het moment dat het instort is het gewoon nagenoeg uit.
En waar is die wijsheid op gebasseerd? Volgens mij is het helemaal niet zo dat zwarte rook betekend dat er maar een klein uitstervend vuurtje is.

Daarnaast negeer je (weer) een aantal andere opmerkingen. Waarom zou iemand jou nog serieus nemen?
pi_48236497
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:00 schreef Cyclonis het volgende:
die Rodriguez hoorde die 'explosies' schijnbaar rond een uur of 9 heb ik begrepen. dit komt overeen met het moment dat het vliegtuig insloeg. ik weet niet van jullie, maar ik zie daar een verband...

aangezien hij die 'explosies' hoorde op het moment dat die vliegtuigen insloegen, en niet op het moment dat het gebouw begon in te storten, zie ik geen reden om aan te nemen dat het hier om bommen ging. wat is het nut van een paar bommen laten ontploffen in de basement, terwijl het gebouw pas 56 minuten later neerstortte, en dat het instorten ook nog eens begon bovenaan waar de vliegtuigen waren ingestort?
Misschien om de kluizen waar het goud in lag open te krijgen, om vrije aftocht te hebben?

http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/gold.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_48236654
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Resonancer het volgende:

Misschien om de kluizen waar het goud in lag open te krijgen, om vrije aftocht te hebben?

Dat gaat over WTC 4 en 5. Niet waar Rodriquez was.
  woensdag 11 april 2007 @ 23:05:11 #215
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_48238510
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nou, dan moet je even verklaren waarom in zo'n drukte enkel Rodriguez dit opgemerkt heeft en niet de waarschijnlijk duizenden mensen die er veel dichterbij waren.

Verder moet je ook verklaren waarom niemand beweert dat er goud uit de kluizen verdwenen is buiten enkele CTs dan die het originele LC verhaal in fel afgezwakte vorm in stand willen houden (want niemand beweert meer dat er $160 billion verdween want dat is gewoon idioot)). Men heeft nl. verklaard dat alle verloren goud gevonden is.
pi_48241904
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

kracht van vliegtuig per m2 is lager dan de kracht van wind
m2
[..]
voordat ik hier een serieus antwoord op ga geven, wil ik van jou weten hoe jij hebt bepaald dat de kracht van de wind groter is dan de kracht van het vliegtuig. verder wil ik ook weten hoe jij de kracht van het vliegtuig op het gebouw hebt bepaald. je hoeft mij niet perse getallen te gaan geven, maar leg maar eens uit hoe jij aan die getallen zou komen mocht je de relevante parameters hebben.
pi_48245135
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef calvobbes het volgende:
Dat gaat over WTC 4 en 5. Niet waar Rodriquez was.
quote:
Op woensdag 11 april 2007 14:17 schreef Cyclonis het volgende:
ok ok ok, ik heb je artikel nu gelezen

3) wat is de geloofwaardigheid hiervan? ik bedoel, dat gebouw stortte 56 minuten na de crash in. wat is het nut van bommen laten ontploffen 56 minuten voordat je het gebouw in wilt laten storten? special effects?
Deze opm. lijkt me toch echt om 1 en 2 gaan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 april 2007 @ 09:45:02 #219
52357 Lambiekje
pi_48245794
quote:
Op donderdag 12 april 2007 01:17 schreef Cyclonis het volgende:

[..]

voordat ik hier een serieus antwoord op ga geven, wil ik van jou weten hoe jij hebt bepaald dat de kracht van de wind groter is dan de kracht van het vliegtuig. verder wil ik ook weten hoe jij de kracht van het vliegtuig op het gebouw hebt bepaald. je hoeft mij niet perse getallen te gaan geven, maar leg maar eens uit hoe jij aan die getallen zou komen mocht je de relevante parameters hebben.
mmm volgens mij klopt me uitspraak niet helemaal .. anders zou een windvlaag bv ook een leuk gat moeten creeern
pi_48262938
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

mmm volgens mij klopt me uitspraak niet helemaal .. anders zou een windvlaag bv ook een leuk gat moeten creeern
precies en dat is dus waarom je impact (van het vliegtuig) niet kunt vergelijken met een constante kracht van de wind.
  donderdag 12 april 2007 @ 19:07:05 #221
52357 Lambiekje
pi_48264037
  donderdag 12 april 2007 @ 19:26:36 #222
52357 Lambiekje
pi_48264716

Zie je wel wie de zogenaamde experts zijn .. ze hebben belangen erbij om alles bijelkaar te liegen. Het debunking van PM is vast objectief gebeurd.
quote:
Their (NIST) final, final collapse initiation sequence, the essence of their report, is now known to be false in every aspect.
..

The only supposedly independent corroboration that the Bush scientists at NIST could produce for their appalling pack of lies was from that old respected scientific institution, Popular Mechanics. This Hearst magazine is not, as most people know, a scientific publication in any way, shape or form. When they talk about Mechanics, they do not mean Quantum Mechanics or Statistical Mechanics, or even Classical Mechanics. Popular Mechanics (PM) is simply a gloss-covered advertisement for numerous consumer items ranging from ATVs to lawn mowers. You know ⤓ mechanics.

This hasn't prevented many who cling to the official story from using PM as their scientific champion. For example, in his poorly researched hit piece against "conspiracy theorists", British essayist George Monbiot foists Popular Mechanics upon us, saying they "polled 300 experts" to support their findings.[16] But science is not about popularity, and PM's "poll" of "structural engineering/building collapse experts" actually consisted of only about 33 people, some of them listed as photographers, media-relations staff and spokespersons. Of those that were engineering-related, most were in some way related to OKC, FEMA, NIST or DOD, and many were responsible for the Weidlinger report, the Pancake Theory, or the NIST report.[17] It turns out that, when it comes to scientific explanations for terrorist acts, it's a small world after all.
Zo PM wordt aardig de grond ingestampt ...

http://stj911.org/ryan/TruthInCredentials.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Lambiekje op 12-04-2007 19:39:02 ]
pi_48267653
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:17 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Deze opm. lijkt me toch echt om 1 en 2 gaan.
Die opmerking wel jah.
Het bericht wat jij aanhaalde ging NIET over WTC 1 en 2.
pi_48268861
quote:
Op donderdag 12 april 2007 19:26 schreef Lambiekje het volgende:
[afbeelding]

Zie je wel wie de zogenaamde experts zijn .. ze hebben belangen erbij om alles bijelkaar te liegen. Het debunking van PM is vast objectief gebeurd.
Ga jij nou anderen verwijten dat ze liegen en niet objectief zijn?
  donderdag 12 april 2007 @ 21:17:58 #225
52357 Lambiekje
pi_48269481
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ga jij nou anderen verwijten dat ze liegen en niet objectief zijn?
Ja dat verwijt ik ze !

Dat ik het zelf misschien niet ben. Dat staat er compleet los van. Dat ik of jy het niet zijn, sowhat.

De overheid en niews(krant en TV) zijn niet objectief en dat proberen ze niet eens. Helaas is al het nieuwsverspreiding bedrijven maar op 1 hand te tellen.

Met z'n 911 onderzoek mag er geen belangenverstrengeling zijn en dit is wel een erg bonte club
pi_48269699
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef Lambiekje het volgende:

Met z'n 911 onderzoek mag er geen belangenverstrengeling zijn en dit is wel een erg bonte club
Wat is precies het belang van al die NIST onderzoekers om te gaan liegen over 9/11?

Overigens, dat lijstje NIST onderzoekers wat jij noemt klopt niet. Van de NIST site zelf:
http://wtc.nist.gov/pi/
quote:
Construction Safety Team for WTC Investigation

Shyam Sunder
William Grosshandler
H.S. Lew
Richard Bukowski
Fahim Sadek
Frank Gayle
Richard Gann
John Gross
Therese McAllister
Jason Averill
Randy Lawson
Harold E. Nelson
Stephen Cauffman
Dusuh... Dat lijstje stelt niks voor.
  donderdag 12 april 2007 @ 21:22:53 #227
52357 Lambiekje
pi_48269783
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat is precies het belang van al die NIST onderzoekers om te gaan liegen over 9/11?
Het belang is dat ze vriendjes zijn met Bish&Co. Ze zitten in de coverup. Dat is het probleem
pi_48270012
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja dat verwijt ik ze !

Dat ik het zelf misschien niet ben. Dat staat er compleet los van. Dat ik of jy het niet zijn, sowhat.

De overheid en niews(krant en TV) zijn niet objectief en dat proberen ze niet eens. Helaas is al het nieuwsverspreiding bedrijven maar op 1 hand te tellen.

lol, kijk als alleen dit aspect nou als argument werd aangedragen dat 9/11 een complot zou zijn, ok, maar werkelijk elk aspect in de 9/11 gebeurtenissen wordt als argument aangedragen. Maar dan ook ELK aspect. Alles. Alles is 'bewijs' dat het 9/11 gebeuren een complot is.
Als ik moet er eigenlijk keihard om lachen
pi_48270060
quote:
Op donderdag 12 april 2007 21:22 schreef Lambiekje het volgende:

Het belang is dat ze vriendjes zijn met Bish&Co. Ze zitten in de coverup. Dat is het probleem
"jouw" lijstje met NIST onderzoekers klopt dus niet

En ik zou graag een bron zien waaruit blijkt dat ze vriendjes zijn met Bush....
pi_48270581
Ow en de mensen die ook hebben geholpen, zijn ook niet de minste.
quote:
Vincent Dunn, Retired FDNY, Consultant, Educator, and Fire Service Writer, Building Construction and Fire Department Operations

Mr. Dunn has more than 40 years experience with the New York City Fire Department (FDNY) as a firefighter and fire officer in midtown New York City working with fire fighting operations and rescue of building occupants. His work included daily activities associated with the protection of occupants and safe fire service operations in high rise buildings. Mr. Dunn’s fire service career includes responsibilities as a Battalion Chief, and Deputy Chief where he managed operations and personnel in Division 7 and Division 3 of FDNY. He has been involved with the firefighter training, fire safety directors, and New York City building codes. Mr. Dunn is a nationally recognized authority on fire fighting operations in tall buildings, the safety of firefighters related to structural fire fighting, and the collapse of structures. He is a member of NFPA and several other professional organizations. Mr. Dunn is a contributing editor for Firehouse Magazine, and holds a Masters Degree from Queens College, City University of New York.

John J. Hodgens, Retired FDNY, Consultant, Fire Science and Fire Department Operations

Mr. Hodgens has more than 30 years experience as a career firefighter and officer in lower and midtown Manhattan, Brooklyn, and Staten Island in New York City. Mr. Hodgens was the FDNY Technology Manager and Chief of Fire Prevention and worked with World Trade Center fire fighting technology, fire prevention processes, fire safety directors, and operations. As a Citywide Tour Commander, Mr. Hodgens has extensive command level working knowledge of the New York City Fire Department. He was also a member of the New York City, World Trade Center Code Revision Committee following the terrorist attack on the Trade Center, in 1993. He has also worked closely with NFPA, Life Safety Codes. He has written journal articles on “Fire Command” and “Safe Use of Elevators During Fires.” Mr. Hodgens is a graduate of New York City Community College of the City University of New York in Brooklyn, and John Jay College in Manhattan, New York City.

Kevin S. Malley, Retired FDNY, Fire Science Program Coordinator, Assistant Professor of Fire Science, New Jersey City University

Mr. Malley has more than 20 years experience as a career firefighter and fire officer in Manhattan, Harlem, and South Bronx. He has worked closely with the FDNY firefighter training program and was the Director of Human Performance for FDNY. He has extensive experience and knowledge related to the physical performance of firefighters, health and safety of firefighters, and the capabilities of firefighters and their equipment when operating in life saving and fire fighting environments. He worked with the NFPA Committee on Structural Fire Fighting Protective Clothing and Equipment and the NFPA Committee on Special Operations Protective Clothing and Equipment. Mr. Malley has also worked with the training of high-rise building Fire Safety Directors. He was a Guest Researcher for FDNY at NIST, in 1998. He has written numerous publications for the fire service concerning firefighter
Ik denk dat hun beter dan Lambiekje in kunnen schatten of iets een "brandje" of "uitstervend vuurtje" was.
pi_48270690
zij

sorry, het moest even ! flauwe bui
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 13 april 2007 @ 09:07:32 #232
52357 Lambiekje
pi_48281552
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:05:15 #233
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_48296082
Nogal wat celebrity's beginnen zich te outen, 9/11 bespreken is geen taboe meer.

De volgende in rij is radio-icoon Don Imus.

http://www.whatdoesitmean.com/index1004.htm
  vrijdag 13 april 2007 @ 16:53:06 #234
52357 Lambiekje
pi_48297500
Hopelijk wordt het nu eens een onhoudbare situatie, dat men wel uit de school moet klappen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:04:20 #235
52357 Lambiekje
pi_48297840
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:05 schreef francorex het volgende:
Nogal wat celebrity's beginnen zich te outen, 9/11 bespreken is geen taboe meer.

De volgende in rij is radio-icoon Don Imus.

http://www.whatdoesitmean.com/index1004.htm
Amerikaanse dj weg na racistische uitspraken
pi_48297870
quote:
goeie zaak
pi_48297985
ik vraag mij trouwens iets af he. ik hoor heel veel stemmen zeggen dat dit hele 9/11 in scene is gezet door de Bush regering om de macht van de Amerikaanse staat te vergroten. Nu lees ik dat Alex Jones juist denkt dat dit een soort Europese samenzwering is die de Amerikaanse staat wilt verzwakken.

"Alex Jones believes that certain elements of the United States Government are intent on weakening the United States and its sovereignty. These elements are "paid off" in an effort to shift the balance of power toward the European continent,[1] which is in turn under the control of the World Bank, beyond the scope of nation states.[2] Jones refers to the World Bank and their "minions" as Globalist forces, the military industrial complex or the Illuminati.[3]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Jones_(radio)

wat ik mij verder afvraag is waarom het zoveel mensen hier in Europa dus eigenlijk boeit of het een conspiracy is of niet. het is niet alsof wij daar nou echt veel last van hebben.

stel nou even voor het gemak dat het echt een conspiracy is en dat de bedoeling is om van Amerika een politiestaat te maken:

-> pech voor de amerikanen, hadden ze maar niet op Bush moeten stemmen
-> uiteindelijk gaat de macht van amerika alleen maar falen, aangezien een politiestaat toch alleen maar lijkt te falen, historisch gezien dan

stel nou dat de bedoeling was om Europa's positie te versterken:

-> prima toch?

waar het op neerkomt is dat ik die hele conspiracy theories nergens over vind gaan wat betreft hun technische kant.
maar zelfs AL is die hele conspiracy theory werkelijkheid, zie ik helemaal geen reden waarom ik me er iets van zou moeten aantrekken. het is in dat geval een amerikaans probleem. de enige anderen naast de amerikanen die er echt onder te lijden krijgen zijn de mensen uit het midden oosten en misschien noord-afrikanen. wij in Europa zullen er vrijwel geen last van krijgen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cyclonis op 13-04-2007 17:19:18 ]
pi_48298542
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 16:53 schreef Lambiekje het volgende:
Hopelijk wordt het nu eens een onhoudbare situatie, dat men wel uit de school moet klappen.
Ik denk dat je lang kunt wachten. Want zoals je zelf ook wel kunt zien worden jouw verhalen steeds minder overtuigend en ongeloofwaardiger. Dus misschien moet je er eens een keer rekening mee gaan houden dat er niks uit de "school te klappen" is.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 17:32:17 #239
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48298637
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:29 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik denk dat je lang kunt wachten. Want zoals je zelf ook wel kunt zien worden jouw verhalen steeds minder overtuigend en ongeloofwaardiger. Dus misschien moet je er eens een keer rekening mee gaan houden dat er niks uit de "school te klappen" is.
Begin dan tenminste met "ik vind"

"Ik vind jouw verhalen etc."
pi_48298948
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:32 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Begin dan tenminste met "ik vind"

"Ik vind jouw verhalen etc."
Nee, het is een waarneembaar feit dat zijn verhalen minder worden. Calvobbes zegt het goed in z'n reactie.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 17:56:14 #241
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299280
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:43 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Nee, het is een waarneembaar feit dat zijn verhalen minder worden. Calvobbes zegt het goed in z'n reactie.
Calvobbes vroeg wat er mis is met zijn manier van posten, dat geef ik nu aan. De grens met een flame wordt hier heel erg dun. Als je wilt zeggen dat je het niet met iemand eens bent dan kan dat ook anders, en in ieder geval zonder het als feit te presenteren.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:58:21 #242
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_48299335
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:43 schreef haaahaha het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_48299476
Edit: laat ook maar

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2007 18:05:24 ]
pi_48299606
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 17:56 schreef NorthernStar het volgende:

Calvobbes vroeg wat er mis is met zijn manier van posten, dat geef ik nu aan. De grens met een flame wordt hier heel erg dun. Als je wilt zeggen dat je het niet met iemand eens bent dan kan dat ook anders, en in ieder geval zonder het als feit te presenteren.
Lambiekje presenteert vanalles als feit. "De brand was uitstervende" "NIST onderzoekers zijn vriendjes met Bush" "Staalbalken waren na het instorten precies op maat" "Die Engelse militairen in Iran zijn een show bedacht door de VS en UK". En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Telkens krijgt hij de kans om die uitspraken te onderbouwen cq te verduidelijken, maar dat doet die nooit. Dus volgens mij kun je dan wel gerust stellen dat zijn verhalen ongeloofwaardiger en onbetrouwbaarder.
Misschien dat jij mensen die je constant voorliegen vetrouwd, maar ik denk dat de gemiddelde mens geen vertrouwen meer heeeft in iemand die telkens zomaar wat roept.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 18:10:45 #245
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299613
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:04 schreef Wombcat het volgende:
Edit: laat ook maar
Jammer. Want het gaf goed het verschil aan.

Het ene gaat over de persoon (jouw verhaaltjes) en het andere over een theorie die door de VS regering wordt gepropageerd. Als Lambiekje zegt dat het verhaal van de kapers ongeloofwaardig is, is dat niet hetzelfde als zeggen dat calvobbes zijn "verhaaltjes" ongeloofwaardig zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 18:13:11 #246
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299662
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]
Dan kun je zeggen dat jij dat vindt. Je hebt het over een andere user, dat is het verschil.
pi_48299713
Dus je mag wel zomaar zeggen dat Bush en de Amerikaanse regering liegen (zonder onderbouwing), maar je mag niet zeggen dat een Fok! user liegt (met onderbouwing)?

Als je andere mensen ervan beschuldigd dat ze liegen, zonder uitleg, dan moet je ook niet raar opkijken als mensen jou beschuldigen van liegen.
pi_48299799
@calvobbes:

je kunt het beter zo formuleren:

voor elk persoon die heeft leren discussieren en zich houdt aan bepaalde richtlijnen die zijn geformuleerd in de meeste boeken over Ethiek en ook worden gehanteerd in ethische discussies, worden Lambiekje's uitspraken en verhalen steeds ongeloofwaardiger.
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2007 @ 18:20:29 #249
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48299831
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:15 schreef calvobbes het volgende:
Dus je mag wel zomaar zeggen dat Bush en de Amerikaanse regering liegen (zonder onderbouwing), maar je mag niet zeggen dat een Fok! user liegt (met onderbouwing)?

Als je andere mensen ervan beschuldigd dat ze liegen, zonder uitleg, dan moet je ook niet raar opkijken als mensen jou beschuldigen van liegen.
Inderdaad, in TRU mag iedereen zijn theorien over hoe een en ander is verlopen kwijt.

Als jij daarop een mening over een andere user wilt neergooien verpak het dan tenminste ook als een mening en niet als een feit.
pi_48300087
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 18:20 schreef NorthernStar het volgende:

Inderdaad, in TRU mag iedereen zijn theorien over hoe een en ander is verlopen kwijt.
Als dat zou gebeuren, dan zouden we ook weten waarom Bush en Co liegen. Maar dat gebeurd niet. Er wordt gewoon gezegd "Bush liegt" "NIST onderzoekers hebben het verkeerd" "Dat was maar een klein brandje".
Daar is weinig theorie aan, dat is gewoon one-liners neerplempen.

Dus zolang Lambiekje zomaar wat blijft roepen en telkens verzoeken om onderbouwing negeert, zal ik hem niet meer serieus nemen en hem dat ook duidelijk vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')