In de war met de hele wereld. De hele wereld vind haar toch ook een slet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef Liess het volgende:
"Jij hebt mij ook een slet en snol genoemd"
Is ze in de war met Brian?
Echt niet, die is bangquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:03 schreef Dogga het volgende:
brian kiest stiekem de kant van eric?
Ik zou mijn berichtje nog een keer rustig doorlezen met je ouders erbij, misschien kunnen die je helpenquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:01 schreef Liess het volgende:
[..]
Jij was toch degene die zei dat een Homo een Flikker is.. en nu doe je net alsof het 2 verschillende dingen zijn?
Kan je op dit forum mensen negeren btw?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
Snol is niet op Amanda van toepassing maar slet wel
slet (de ~ (v.), ~ten)
1 [pej.] losbandige vrouw => een afgelikte boterham, Amanda, lellebel, slettenbak, sloerie, slons
Wat doe je hier ? Beetje geenstijl taaltje...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Gigageil het volgende:
Als ik nog geen hekel had aan heaumeaux dan kreeg ik het nu wel.......
God God, wat een obstinaat ventje is Eric zeg......ik blijf het een ranzig mannetje vinden![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:04 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik zou mijn berichtje nog een keer rustig doorlezen met je ouders erbij, misschien kunnen die je helpen
Alle hoeren denk ik die willen vast niet op haar lijken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
Nu vraag ik me toch eigenlijk serieus af welke gemeenschap zich gediscrimineerd zou voelen als ze Amanda een 'snol' noemen![]()
Over het algemeen draagt die groep het met trots. Dat zie je aan Amanda.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
Nu vraag ik me toch eigenlijk serieus af welke gemeenschap zich gediscrimineerd zou voelen als ze Amanda een 'snol' noemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |