In de DGK is nog nooit iets gebeurd wat de meerderheid op fok wil dus ik neem aan dat NL terug komt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:53 schreef Tissik het volgende:
Huub was vannacht overtuigd dat zij terug zou komen.
Ik hoop nog steeds op Nena, als het Natanahel blijkt te zijn vind ik dat toch een stuk minder leuk.
Hoe heet die dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef danos het volgende:
Die rose die zij drinkenis trouwens wel echt koningslekker
DGK is wat mij betreft dan nog steeds series serieus te nemen. De "Oud" bewoner komt gewoon als een nieuwe bewoner in de kooi. Moet gewoon weer een jaar minimaal zitten etc. Staat nergens in de regels dat gediskwalificeerde bewoners zich niet op nieuw kunnen aanmelden toch?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef Giallorossi het volgende:
Als Nathanael de nieuwe bewoner wordt dan is heel DGK niet meer serieus te nemen. Eerst wordt hij gediskwalificeerd en nu ineens mag hij weer terug?
Sure...
En dáár doet ze aangifte van? Het mens is helemaal van de pot gerukt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het schijnt dat Eric het heeft gehad over haar mooie zwartje kindertjes oid.
quote:
Jawel hoor! Dat Huub terug zou komenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:54 schreef marky het volgende:
[..]
In de DGK is nog nooit iets gebeurd wat de meerderheid op fok wil dus ik neem aan dat NL terug komt.
Maar toen kwamen we ook met zijn allen in actie..toen werden boulevard en dergelijke gebombardeerd met mails en filmpjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:56 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jawel hoor! Dat Huub terug zou komen![]()
Yup, ze trekt op het verkeerde moment deverkeerde provocaties uit de kast....quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Snollie trekt haar gezellige bontje nog maar eens aan. Provocatie , zou ik zeggen.
En zijn laatste bezoek was zo genant..Huub kreeg hem gillend weg..een paar minuten werk was dat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:59 schreef blomst het volgende:
NL moet maar mooi bij zijn patrica blijven.
En dat hoor je je zoontje ook niet aan te doen twee keer vertrekken.
Dat is het enige wat ik haar vanmorgen hoorde zeggen als reactie op de aangifte van Eric. Dat zij dan een aangifte tegen hem kon doen en dat hij haar kindjes 'mooie zwarte kindjes' oid heeft genoemd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:55 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
En dáár doet ze aangifte van? Het mens is helemaal van de pot gerukt.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:01 schreef Lieve het volgende:
Zit het mogoloide slachtvarkenskoppenkind met hoerig gedrag en intens trieste inborst weer met d'r dode dier om zich heen gedrappeerd?
Wat een kanslose trut is het toch
En jij maakt je druk om wat de bewoners zeggen???quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:01 schreef Lieve het volgende:
Zit het mogoloide slachtvarkenskoppenkind met hoerig gedrag en intens trieste inborst weer met d'r dode dier om zich heen gedrappeerd?
Dezelfde die de bloody nerve heeft, aangifte te doen bij de Dierenbescherming, omdat Eric haar hond zgn had geknepen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:01 schreef Lieve het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij maakt je druk om wat de bewoners zeggen???
quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Politie: Met Truus van de politie Eemnes
Natasia : *wacht op camera...* boehoebhoee met Natasia uit de gouden kooi
Politie: Met wie?
Natasia: Je spreekt met die zwarte diva, blanke bitch
Politie: erm zuster klivia?
Natasia: nee zwarte diva!
Politie: Zwarte diva?
Natasia: vuile racist!
Ik zeg...Urbanus live in de Kooi met dit nummer...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:05 schreef mazaru het volgende:
Van hun tepels maak ik pleistertjes om fietsbanden te plakken
En de wallen onder hun ogen worden blauwe vuilniszakken
En hun venusheuvels raak ik ook wel kwijt
Daarvan maak ik een heel groot Smyrna-tapijt
Want ik hou nie van madammen met nen bontjas
Madammen met nen bontjas zijn gemeen
'k Moet nie hebbe van madammen met nen bontjas
tegen madammen met nen bontjas zeg ik neen
mijn haar is mijn verantwoordelijkheid! ik bepaal wanneer ik het was of aanraak..quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw zegt tegen Snollie, dat ze haar haar moet wassen. Het ziet er nogal touwachtig uit.![]()
Hee LoveProfusion, jij hebt toch connecties bij de homofielen bewegingen? Kunnen er niet meer aangiften gedaan worden?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar toen kwamen we ook met zijn allen in actie..toen werden boulevard en dergelijke gebombardeerd met mails en filmpjes.
Krijg een leven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:09 schreef Lieve het volgende:
Dit is namelijk een tolerant land en ik wil dat dit land tolerant bliojft!
Flikker toch op met die belachelijke aangifte.. Flikker is een normaal woord. Jullie snappen er echt geen flikker van. Errric is een flikker, niets mis mee verder....behalve met Errrric dan met zijn nagemaakte wijferige stemmetje.. om te kotsen....zodra hij over iets serieus gaat zeiken vergeet hij dat hij zo verwijfd moet praten en dan hoor je zijn normale stem ..quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:09 schreef Lieve het volgende:
[..]
Hee LoveProfusion, jij hebt toch connecties bij de homofielen bewegingen? Kunnen er niet meer aangiften gedaan worden?
Ik ben niet bij de club, ben ook geen lesbie, maar ik maak me wel erg boos! En ik zou het behoorlijk leuk vinden als de COC zich hierin zou mengen. Om ook bijvoorbeeld aangifte te doen tegen dit mensonteerende gedrag!
Dat dit niet mag, dat niemand aan deze vorm van onrecht voorbij mag gaan!
Dit is namelijk een tolerant land en ik wil dat dit land tolerant bliojft!
Daar is actie voor nodig!
Dit signaalgedrag van Amanda en Brian en Jaap is zo fout!
Like all fags do...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Flikker toch op met die belachelijke aangifte.. Flikker is een normaal woord. Jullie snappen er echt geen flikker van. Errric is een flikker, niets mis mee verder....behalve met Errrric dan met zijn nagemaakte wijferige stemmetje.. om te kotsen....zodra hij over iets serieus gaat zeiken vergeet hij dat hij zo verwijfd moet praten en dan hoor je zijn normale stem ..
Het woord flikker is gewoon schelden..quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:14 schreef Borga het volgende:
[..]
Flikker toch op met die belachelijke aangifte.. Flikker is een normaal woord. Jullie snappen er echt geen flikker van. Errric is een flikker, niets mis mee verder....behalve met Errrric dan met zijn nagemaakte wijferige stemmetje.. om te kotsen....zodra hij over iets serieus gaat zeiken vergeet hij dat hij zo verwijfd moet praten en dan hoor je zijn normale stem ..
Nee, juist niet like all fags do!!!! Ik ken genoeg homo's die gewoon normaal praten en zich normaal gedragen en die het niet nodig vi.nden om maar aan iedereen te laten zien dat ze homo zijn. Hetero's lopen toch ook niet de hele dag blijk te geven van het feit dat ze hetero zijn.. Die flikker is gewoon een stuk asoquote:
Oké, ik ken geen homo's, maar alle homo's die ik ooit heb gezien (irl of op tv) praten zo.. ik vraag me nog steeds af waaromquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:17 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee, juist niet like all fags do!!!! Ik ken genoeg homo's die gewoon normaal praten en zich normaal gedragen en die het niet nodig vi.nden om maar aan iedereen te laten zien dat ze homo zijn. Hetero's lopen toch ook niet de hele dag blijk te geven van het feit dat ze hetero zijn.. Die flikker is gewoon een stuk aso
De anderen herkende je dus gewoon niet als homo.........quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Oké, ik ken geen homo's, maar alle homo's die ik ooit heb gezien (irl of op tv) praten zo.. ik vraag me nog steeds af waarom![]()
Niet alle vrouwen praten en kleden zich als Amanda. On-topic: Brian vindt dat Natasia coole stoeren zinnen maakt die je tot nadenken zettenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:17 schreef Borga het volgende:
[..]
Nee, juist niet like all fags do!!!! Ik ken genoeg homo's die gewoon normaal praten en zich normaal gedragen en die het niet nodig vi.nden om maar aan iedereen te laten zien dat ze homo zijn. Hetero's lopen toch ook niet de hele dag blijk te geven van het feit dat ze hetero zijn.. Die flikker is gewoon een stuk aso
Het lijkt er wel op. Eerder was er een heel kort shot te zien van vrij veel mannen en vrouwen met glazen en sigaretten die buiten stonden. En aangezien de streams ook bijna 20 minuten op slot gingen... Misschien is het wel een Amerikaanse delegatie die niet in beeld wilde.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:20 schreef Clank het volgende:
Ze hebben 'achter' een feestje??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |