Brainless zei het lachend....in de trant van,'' misschien is het wel de laatste foto van ons allemaa, en is het exit DGK.''quote:

Ook Natasia heeft aangifte gedaan begin deze middag: van discriminatiequote:Op vrijdag 6 april 2007 16:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia: Ik zweer het je. Als er niks mee gebeurt he, met dat van mij, dan ga ik het zelf doen'
Wat is er gebeurd met Natasia dan?

Oh zij hebben het dus ook al door dat het bergafwaarts gaatquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brainless zei het lachend....in de trant van,'' misschien is het wel de laatste foto van ons allemaa, en is het exit DGK.''

Amanda praat ook over een hij als het over een vrouw gaat (1 hersencel toch)quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Het was dus een groepsfoto, en HIJ stond erbij, zegt Amanda.
Brainless denkt dat het een exitfoto zou kunnen zijn.

Ook verkrijgbaar bij de AH.... Daar gaat de milionair's status...BB status coming up....quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:39 schreef danos het volgende:
Die rose die zij drinkenis trouwens wel echt koningslekker

Ach tuurlijk weten ze niet wie de nieuwe is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:38 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd hoe het vanavond zal gaan als de nieuwe bewoner komt, zouden ze allemaal verrast gaan zijn?
Zal niet echt geloofwaardig over gaan komen...

En dan vanavond allemaal heel verbaasd reageren als ie binnen komt zettenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Waarom zouden ze NU al foto's met de nieuwe bewoner maken?Dat lijkt me echt niet logisch hoor.

Het is al heel wat dat er amper meer Euroshopper producten in beeld zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ook verkrijgbaar bij de AH.... Daar gaat de milionair's status...BB status coming up....![]()

oh? .... waarin wordt Natasia dan gediscrimineerd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook Natasia heeft aangifte gedaan begin deze middag: van discriminatie![]()

klopt jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ook verkrijgbaar bij de AH.... Daar gaat de milionair's status...BB status coming up....![]()

Tja, dat is voor ons een vraag en voor haar een weet. Ik hoorde pas dat ze aangifte had gedaan toen ze weer naar buiten liep.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh? .... waarin wordt Natasia dan gediscrimineerd?

hij wil niet dat ze nog een keer net zo destructief bezig zijn als gister, en arme erik de fag mogen ze niet meer alleen latenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Huub verwacht de komende tijd veel strijd onderling, en hoopt dat SHE onderling sterk blijft.

serieus? waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, maakt het uit? Vanaf maandag mogen we gaan betalen voor de streams, als NL terugkomt maakt dat voor velen de beslissing of ze wel/niet bereid zijn te betalen veel makkelijker

he jammer .... thanks!quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dat is voor ons een vraag en voor haar een weet. Ik hoorde pas dat ze aangifte had gedaan toen ze weer naar buiten liep.

Het schijnt dat Eric het heeft gehad over haar mooie zwartje kindertjes oid.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef Ricard0j het volgende:
Even voor de duidelijkheid, wie heeft tegen zdngmw racistische uitspraken gedaan?

Dat klinkt helaas wel als Nathanael als "nieuwe" bewonerquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Huub verwacht de komende tijd veel strijd en hoopt dat SHE onderling sterk blijft.

ze moeten nu van achter ingrijpen want dit is niet gezond meer en dan dreigen van dan zal hij die zwarte leren kennen dit moet niet kunnen ,ze denk dat ze alles mag en kan .quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
oh? .... waarin wordt Natasia dan gediscrimineerd?

Ik denk het niet maar zou het wel erg leuk vinden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Misschien komt Bart terug

Ik zou DGK sowieso niet te serieus nemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef Giallorossi het volgende:
Als Nathanael de nieuwe bewoner wordt dan is heel DGK niet meer serieus te nemen. Eerst wordt hij gediskwalificeerd en nu ineens mag hij weer terug?
Sure...

Geldt ook voor Nena, maar die mag van mij wel terugquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:48 schreef Giallorossi het volgende:
Als Nathanael de nieuwe bewoner wordt dan is heel DGK niet meer serieus te nemen. Eerst wordt hij gediskwalificeerd en nu ineens mag hij weer terug?
Sure...

Nena is lekker, dus dat is een uitzonderingquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Geldt ook voor Nena, maar die mag van mij wel terug

Niet dat daar wat mis mee is, maar het is inderdaad in schrille tegenstelling met de grand-cru's van de eerste weken....quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat er amper meer Euroshopper producten in beeld zijn![]()

En de bewonersquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:51 schreef Black_king het volgende:
[..]
Niet dat daar wat mis mee is, maar het is inderdaad in schrille tegenstelling met de grand-cru's van de eerste weken....![]()
Net als de sfeer trouwens...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |