ik dacht het ook hoor, maar opeens zitten we in het huis van de bond tegen het vloeken schijnt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
prima toch, dat is juist het hele idee van dgk? elkaar wegpesten?
Het is blijkbaar niet de bedoeling dat je daarbij de wet overtreedt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar Eric ziet het als discriminatie en heeft vandaag aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Binnen de grenzen van de wet, en die zou Amanda nou wel eens net overtreden kunnen hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat is niet in strijd met de regelsquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:26 schreef Lauzie het volgende:
eric voor flikker, holbewoner, chocoladeridder en dat soort onzin uitgemaakt.
Nee, de Apenheul.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:28 schreef Clank het volgende:
Heeft Natasia nu aangifte gedaan omdat ze zwart is?? Wie gaat ze aanklagen haar ouders??
Waar hij tussen neus en lippen door vroeg wat de kosten waren, en er 2 paar van bij wilde bestellen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar af, het wordt nog wel wat met die nieuwe steunzolen!![]()
En kopstootjes geven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is niet in strijd met de regels![]()
Wat wel in strijd met de regels is:
- rotzooien met andermans voedsel
- rotzooien met andermands persoonlijke eigendommen
- storen in de private room (telefoon afpakken etc)
- bewoners hinderen
- aan andermans lichaam komen zonder toestemming
en dan zal ik er nog wel een paar vergeten zijn...
Nee, er werd naar zijn verzekering gevraagd en hij kwam met een aanvullende van Ohra. Lijkt mij dat het dus zelf betalen is...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar hij tussen neus en lippen door vroeg wat de kosten waren, en er 2 paar van bij wilde bestellen.
Dit waarschijnlijk met een vroegtijdig moeten verlaten van de villa.![]()
Naaktfoto's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Volgens mij waren de streamlocks om foto's te maken?
Haha als je de wet wil overtreden door middel van het "uitschelden" van iemand dan moet je wel heel erg hard je best doen. Anders kan een scheidsrechter ook wel iedere zaterdag tegen 50.000 man aangifte doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Binnen de grenzen van de wet, en die zou Amanda nou wel eens net overtreden kunnen hebben.
Maar ook dat is voor haar de eerste keer niet.
Politiefoto's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Mugshots.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Natasia hebben het over een foto die van ze is genomen... Amanda had helemaal geen lipgloss op en Natasia 'zag er ook niet bijster uit'. Vraag me af welke foto.
Gecombineerd met de versprekingen van Natasja de afgelopen dagen: Het wordt dus Nathanael.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda over de nieuwe oud bewoner
"Ik denk dat <b>hij</b> vanavond komt"
Ze weten dus klaarblijkelijk al dat het een hij is
mugshotsquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef Disana het volgende:
Natasia hebben het over een foto die van ze is genomen... Amanda had helemaal geen lipgloss op en Natasia 'zag er ook niet bijster uit'. Vraag me af welke foto.
Nicolaas? Geen Nena..quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef the_undertaker het volgende:
"Ik denk dat hij vanavond komt"
Dat zou wel een enorme domper zijn...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gecombineerd met de versprekingen van Natasja de afgelopen dagen: Het wordt dus Nathanael.
Natahanael !quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef the_undertaker het volgende:
"Ik denk dat hij vanavond komt"
Shit nee hequote:Op vrijdag 6 april 2007 16:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gecombineerd met de versprekingen van Natasja de afgelopen dagen: Het wordt dus Nathanael.
Ja, daar hebben Amanda en Natasia het over.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:31 schreef MarkNMGN het volgende:
hou toch op zegquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Binnen de grenzen van de wet, en die zou Amanda nou wel eens net overtreden kunnen hebben.
Maar ook dat is voor haar de eerste keer niet.
Denk dat dat de tuinmannen waren...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:33 schreef Disana het volgende:
Er was kortstondig op stream vier een beeld van allemaal mensen.
ja lekker he, heb de hele middag op het balkon gezeten. Lekker relaxen. moet nu helaas aan die arbeitquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn(de zon schijnt flink in Groningen-stad)
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef Mika25 het volgende:
Ah, de nieuwe bewoner was natuurlijk ook bij die groepsfoto, vandaar dat we een complete lock hadden in plaats van de gebruikelijke villa-shot.
Nee, er waren rokende dames bij. Echt behoorlijk veel mensen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Denk dat dat de tuinmannen waren...
Och, maakt het uit? Vanaf maandag mogen we gaan betalen voor de streams, als NL terugkomt maakt dat voor velen de beslissing of ze wel/niet bereid zijn te betalen veel makkelijkerquote:
quote:
Een exitfoto? Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
Het was dus een groepsfoto, en HIJ stond erbij, zegt Amanda.
Brainless denkt dat het een exitfoto zou kunnen zijn.
Wij melden het wel als je iets moois mistquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
ja lekker he, heb de hele middag op het balkon gezeten. Lekker relaxen. moet nu helaas aan die arbeit
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:36 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och, maakt het uit? Vanaf maandag mogen we gaan betalen voor de streams, als NL terugkomt maakt dat voor velen de beslissing of ze wel/niet bereid zijn te betalen veel makkelijker
Ja ... dat is geen gezicht .... zo'n herkauwer de hele tijdquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:37 schreef blomst het volgende:
Brian alweer met kawgom in zijn snuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |