Huub is een goeie acteur, onderschat hem niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef PC eend het volgende:
Daarom liep hij zo agressief op haar af
Dat was echt niet gespeeld
Omdat het een draak van een kind is. En nee ik heb geen problemen met agressiecontrole, ik zie het verschil tussen verdienen en geven wel hoor.quote:Waarom heeft ze klappen verdiend
Of heb jij soms ook problemen met agressiecontrole?
Moest van de redactie, net zoals die cd-opname van Natasia.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef mazaru het volgende:
Wat ik dus niet begrijp, is dat ze allemaal voorgestemd hebben dat die hondjes in de kooi mochten komen.
Twee Chihuahua's nog al liefst
Er is alleen 1 groot verschil: Huub geeft om Sylvia, en Brian geeft enkel om Brian.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Huub zei later toch ook dat hij de les van Brian overgenomen had; het " pakken" van Sylvia om Huub te raken
Nou, Amanda zelf begint ook aardig uit de dijen hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik dus niet begrijp, is dat ze allemaal voorgestemd hebben dat die hondjes in de kooi mochten komen.
Twee Chihuahua's nog al liefst
Als Jaap 1 keer verkeerd gaat zitten, heb je Chihuahuapap
Dan heb jij vannacht zeker niet gekeken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom liep hij zo agressief op haar af
Dat was echt niet gespeeld
Waarom heeft ze klappen verdiend
Of heb jij soms ook problemen met agressiecontrole?
Nee, andersom ben je echt blind, maar goed een disccusie aangaan met iemand met 'pro-huub-oogkleppen' op heeft sowieso geen zinquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef Grafikal het volgende:
Klopt Brian is eerder in staat een vrouw te slaan of een dier (heeft ie al gedaan bij het paard) dan Huub of Eric. Brian heeft zowieso losse handjes. En dat mensen dan nog beweren dat Natas, Brian, Del, Jaap hetzelfde doen als wat Eric en Huub gedaan hebben, zijn echt blind
In je mand Jerruh.quote:
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik vind hem ook ok, terwijl ik een totaal ander karakter heb en uit een ander milieu kom. Zo gek is dat dus nietquote:
Het was prachtig vannacht, ik heb er van genoten..quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb jij vannacht zeker niet gekeken.
Als ik door de monitor heen had kunnen meppen, had ik het zeker niet gelaten
Wat is er mis met zijn karakter ? Wat is er mis met zijn milieu ?? Ik ga bellen verdomme.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:54 schreef VirtualPOM het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor, ik vind hem ook ok, terwijl ik een totaal ander karakter heb en uit een ander milieu kom. Zo gek is dat dus niet![]()
Het valt me al een paar dagen op, dat Brian 's avonds heeeeeel laaangzaaaaam gaaaat praaateeen, eeeen oooook meeeteeeen eeeeeen stuuuuk zaaaachteeer.quote:
quote:
Ik hoor je heel slecht hier J.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Jerruh het volgende:.
die hele houding van huub staat me gewoon totaal niet aan. goed voor de kijkcijfers, maar ik vind m eigenlijk niet meer dan rete irritant. jammer dat hij daarin eric meesleurt.
en brian... ik hou wel van rebelse kwaaijongens.
één antwoord op jouw 2 vragen: Alles is er mee misquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef elcastel het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn karakter ? Wat is er mis met zijn milieu ?? Ik ga bellen verdomme..
kwaaiiongen? Randgroepjongere zul je bedoelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:55 schreef Jerruh het volgende:
[..].
die hele houding van huub staat me gewoon totaal niet aan. goed voor de kijkcijfers, maar ik vind m eigenlijk niet meer dan rete irritant. jammer dat hij daarin eric meesleurt.
en brian... ik hou wel van rebelse kwaaijongens.
Ik zou zeggen overschat hem nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Huub is een goeie acteur, onderschat hem niet.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |