Gaat ook wel ver, maar is niet verboden bij wet cq strafbaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het toch ook wel erg ver gaan toen ze al dat eten op Jaap stapelden.
Net zoals Eric gisteren dat hondje niet in een kist had moeten doen.
Eric en Huub gingen niet uit de masterbedroom en zij zou daar de komende 3 weken mogen slapen vond ze (want daar was nog helemaal niet over gestemd)quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik begrijp nog altijd niet, wat voor Amanda de aanleiding is geweest om zich gedurende een hele dag zo uit te laten tov Eric?
Studentenhumor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:36 schreef schizolientje het volgende:
En Huub versieren met een string en condooms toen hij in een vergelijkbare coma lag en ook fotograferen en aan de kindjes laten zien?
dát soort zaken wordt makkelijk weer vergeten volgens mij. De pancakelady doet er ook alles aan om Huub en Eric zo slecht mogelijk in beeld te brengen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En Huub versieren met een string en condooms toen hij in een vergelijkbare coma lag en ook fotograferen en aan de kindjes laten zien?
Dank u vriendelijk mevrouw, precies dat dus.quote:
oh, heb geen streams op mn werkquote:
Ohw, ja nu begrijp ik het!quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Eric en Huub gingen niet uit de masterbedroom en zij zou daar de komende 3 weken mogen slapen vond ze (want daar was nog helemaal niet over gestemd)
Jouw activeringstijd is normaal toch tegen middernacht?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het vergelijkbaar met Jaap continu vetzak noemen en zijn bed vol met eten gooien als hij in een coma ligt.
deze was er ook nog van die achterbakse kwal:quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:40 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dank u vriendelijk mevrouw, precies dat dus.
Gesprekje met de redactie dat er tv gemaakt moest worden -icm alcohol- misschien?quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:38 schreef Tissik het volgende:
Ik begrijp nog altijd niet, wat voor Amanda de aanleiding is geweest om zich gedurende een hele dag zo uit te laten tov Eric?
Die blame ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ach, dat beestje zat er prima. En Amanda zette haar honden in eerder op de avond, door ze opzettelijk steeds op het bed van Huub en Eric te zetten. Kortom, Eric heeft die beestjes niet de show in getrokken. Blame Amanda.
De hond in een kist, oh jee wat ergquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het toch ook wel erg ver gaan toen ze al dat eten op Jaap stapelden.
Net zoals Eric gisteren dat hondje niet in een kist had moeten doen.
Ik denk zeker, dat de redactie hier een voorzet in heeft gegeven. Levensgevaarlijk, bij grenzeloze types als Amoebe.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:41 schreef APK het volgende:
[..]
Gesprekje met de redactie dat er tv gemaakt moest worden -icm alcohol- misschien?
En daarom neem ik het Amanda dus kwalijk. Hou die honden er dan buiten als je dat zelf liever hebt. Ik had die hond die er ook uiitgegooid, eigenlijk deed Eric het heel netjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef mazaru het volgende:
Die blame ik ook
Zoals Amanda gisteren met dat hondje boven Erics hoofd aan het zwaaien was, terwijl ze krijstte "Hondje plas maar!" grensde ook aan dierenmishandeling.
Die achterbakse kwal nam het vanmorgen weer goed op voor alle vrouwen in de kooiquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
deze was er ook nog van die achterbakse kwal:
[afbeelding]
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
[..]
De hond in een kist, oh jee wat erg![]()
Een super klein hondje in een super grote kist, gevuld met kussens en een klep die wagenwijd openstond, och erm, wat zielig voor dat hondje![]()
Neem maar eens een hond mee het vliegtuig in, naar Nieuw Zeeland, en vergelijk dat met de situatie van gisteren![]()
idd niks aan de handquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
[..]
Een super klein hondje in een super grote kist, gevuld met kussens en een klep die wagenwijd openstond, och erm, wat zielig voor dat hondje![]()
Neem maar eens een hond mee het vliegtuig in, naar Nieuw Zeeland, en vergelijk dat met de situatie van gisteren![]()
Huub zegt heeeel veel dingen om Brian uit de tent te lokken, ik zie hem NOOIT Amanda een mep verkopen. Al heeft ze best een paar klappen verdiend.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef PC eend het volgende:
Die achterbakse kwal nam het vanmorgen weer goed op voor alle vrouwen in de kooi
Hij zei zelfs dat hij huub zou breken als hij sylvia zou slaan (terwijl huub eigenlijk alleen amanda wou slaan)
Gekkiequote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die achterbakse kwal nam het vanmorgen weer goed op voor alle vrouwen in de kooi
Hij zei zelfs dat hij huub zou breken als hij sylvia zou slaan (terwijl huub eigenlijk alleen amanda wou slaan)
Of knuppel hem neer en hang hem om je nek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Dark het volgende:
Wat ik dus niet begrijp, is dat ze allemaal voorgestemd hebben dat die hondjes in de kooi mochten komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
En daarom neem ik het Amanda dus kwalijk. Hou die honden er dan buiten als je dat zelf liever hebt. Ik had die hond die er ook uiitgegooid, eigenlijk deed Eric het heel netjes.
Daarom liep hij zo agressief op haar afquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Huub zegt heeeel veel dingen om Brian uit de tent te lokken, ik zie hem NOOIT Amanda een mep verkopen. Al heeft ze best een paar klappen verdiend.
Huub zei later toch ook dat hij de les van Brian overgenomen had; het " pakken" van Sylvia om Huub te rakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Huub zegt heeeel veel dingen om Brian uit de tent te lokken, ik zie hem NOOIT Amanda een mep verkopen. Al heeft ze best een paar klappen verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |