quote:VMAX BI ONOBRAS
- 2 Monobras origine Triumph Speed Triple
- Train avant sur mesure avec disque de frein périphérique
- Ensemble mécanique de direction original
- Radiateur sur mesure
- Roue avant rétrécie à 3,5"
- Roue arrière élargie à 8"
- Cadre spécifique
- Habillage spécifique
- Rétroviseur par caméra vidéo
quote:1000 GTS DOUBLE MONO BRAS
- moteur 1000 FZR
- colecteur inox + silencieux sur mesure
+ cornets ADM carbone
- carrenage polyester sur mesure
+ tete de fourche R1 model 2000
- direction hydraulique a circuit ferme sous pression
- cadre 1000 GTS modifie
- monobras AR 750 VFR- monobras AV 750 VFR troncone + inverse
- suspension pro-link
- train AV fortal sur mesure taille dans la masse
- etrier AV fortal taille dans la masse
- disque AV sur mesure diam 400
- jante AV VFR retrecie 3.5"
- jante AR VFR elargie 7.8"
Kenker, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die denken dat ze mogen praten tegen mannen zonder toestemming laat staan ze aanrakenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:12 schreef koffiekoekje het volgende:
BazzieK is gepwned
Agent mishandeld door 17-jarig meisje
Mjah, je ziet 'm gewoon lol hebben zonder petje te dragen op een relatief lege weg. Das toch best garpig?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij?![]()
Ik vond het wel ook wel grappig. De makkers in PTA zitten hem alleen maar te veroordelen.
![]()
![]()
Jehquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
dat zag ik Pimber laatst ook al posten. TLR ontduikpoging.![]()
Wordt je nu aangestoken door het koopvirus?![]()
Ehehe, je bent zeker zo'n randmongool uit het rifgebergte die vrouwen als minderwaardig zietquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel vrouwen die denken dat ze mogen praten tegen mannen zonder toestemming laat staan ze aanraken
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef Worldbeater het volgende:
Shit je hebt me door. Makster dacht toch wel dat hij een CR500 kocht.![]()
Nep moslimquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehe, je bent zeker zo'n randmongool uit het rifgebergte die vrouwen als minderwaardig ziet
Ga je haat eens ergens anders verspreiden
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
OwMaar toch ff geëdit
Maar ehhhh.... Wat was erevt met situatie schets
heHquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.Dus begin zeker niet over je geliefde ZX-10, want al je liefde voor specifieke motoren is fake.
!!
FAKEFAKEFAKEFAKE
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]Niet geëdit
![]()
Maar situatie schets.
= Normaal 2 euro.
Wordt opeens aangeboden voor ¤1,50.
Youssef gaat lampje kopen en KANKERTATTA is hem voor
= weg
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef worldpimber het volgende:
Jongh, praat geen pe0b joh. Als ik 20 bikes koop en ze vervolgens na 3 maanden met 10 km extra erop weer verkoop ga ik niet pochen dat ik ze ook echt ken.Dus begin zeker niet over je geliefde ZX-10, want al je liefde voor specifieke motoren is fake.
!!
FAKEFAKEFAKEFAKE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pcquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:34 schreef hicham het volgende:
[..]
heHWat
Ik kom juist vanuit mijn islamitische achtergrond voor de vrouwen op die jij in je post belachelijk maakt, en vervolgens noem je mij een nep moslim?
You have no knowledge man
Damn........... no shit.quote:
---ff--kijken----->quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pc
Noooooowzzquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Niet geëdit
![]()
Maar situatie schets.
[afbeelding]
= Normaal 2 euro.
[afbeelding]
Wordt opeens aangeboden voor ¤1,50.
Youssef gaat lampje kopen en KANKERTATTA is hem voor
[afbeelding]
= weg
Ben pissed dus kijk nu rond voor andere geschikte bikes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Noooooowzz
En die andere...
[afbeelding]
Kut man, ik zie het al. Goudvis weer uit z'n kom gesprongenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
Pimber, ga eens even in Hiesjams kamer kijken. Volgens mij zit er iemand anders achter zijn pc
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kut man, ik zie het al. Goudvis weer uit z'n kom gesprongen![]()
Excuses voor de posts van blob.
Dus toch die streetfighter ZX-10 van Marktplaats!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef worldpimber het volgende:
Je hebt echt een harde kop he WB
[..]
Ben pissed dus kijk nu rond voor andere geschikte bikes.![]()
![]()
Zoals ik al zei maar wat WB niet waarmerkte ...SF/Naked etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit. Harde kop.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |