Wat een idiootquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Mijn vriend lust niet eens koffie![]()
Die van mij drinkt veul meer dan ik.quote:
Nou, laat die baard maar achterwege, dan heb je hier een echte manquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef Muck het volgende:
ECHTE mannen drinken koffie!
en hebben borsthaar en een baard
borsthaar...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef Muck het volgende:
* kijkt opzij.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:59 schreef Muck het volgende:
haha, je moet 'm gewoon stiekem een keer koffie laten drinken 's nachts, dan leert ie het welquote:
ja, als je dat een baard noemt, heb ik er ook wel eenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* kijkt opzij.
JD is een echte vent. Hoewel de baard niet echt een baard is, eerder iets met te lui zijn om te scheren.
Stiekem een infuus aanleggen met koffie erin.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef eer-ik het volgende:
haha, je moet 'm gewoon stiekem een keer koffie laten drinken 's nachts, dan leert ie het wel
Jij hebt een blonde baardquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, laat die baard maar achterwege, dan heb je hier een echte man
Dat kwalificeert wel vind ik. Zo'n echte baard is engquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef eer-ik het volgende:
ja, als je dat een baard noemt, heb ik er ook wel een
Ik smeek 'm altijd om dat niet te doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:02 schreef Muck het volgende:
ssst, ik laat hem zich elke ochtend scheren hoor
wtf?quote:
jatoch, wetochquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Stiekem een infuus aanleggen met koffie erin.
als ie dat niet doet loop ik de rest van de dag met een halve aap rond!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik smeek 'm altijd om dat niet te doen
Ohquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf?
een blonde baard?
Ik heb niet eens blond haar...
Je ziet altijd stoppels bij mij zeg maar, ook als het helemaal kaalgeschoren is
Knetterdonkere haren op m'n bakkes staan hier...
Ik heb even in je FoBo gespiekt. GIJ KETTER MEEJ UW AMSTELquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf?
een blonde baard?
Ik heb niet eens blond haar...
Je ziet altijd stoppels bij mij zeg maar, ook als het helemaal kaalgeschoren is
Knetterdonkere haren op m'n bakkes staan hier...
ah, jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:04 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Ohje avatar heeft een blonde baard dan
![]()
![]()
Dan gaat dat wel hard bij die van jouquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:04 schreef Muck het volgende:
als ie dat niet doet loop ik de rest van de dag met een halve aap rond!
Nou ja zeg, dat was op een terrasje!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb even in je FoBo gespiekt. GIJ KETTER MEEJ UW AMSTEL
gaat ook heel hardquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan gaat dat wel hard bij die van jou
Dan neem je toch spa rood gekquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Nou ja zeg, dat was op een terrasje!
Daar hadden ze niks anders
en trouwens, amstel is ook zo erg nog niet hoor...
Dat wordt nog wat op z'n 30e!quote:
ik ben benieuwdquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
BierIk zet mijn senseo maar weer eens aan
![]()
tuurlijk...quote:
Ik heb er maar 2 op, vrij weinig vandaagquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:15 schreef OA het volgende:
[..]
tuurlijk...![]()
inmiddels bakkie #7 ofzo van vandaag...![]()
![]()
Ok. Dat is waar. Maar ik moet toegeven dat ik laatst Spa Rood bestelde omdat ze alleen Heineken haddenquote:
Ongeschoren gaat door als baard hier. Het is seksier ook.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:17 schreef OA het volgende:
Ik lees net: "definitie van man: 1. drinkt koffie, 2. borsthaar, 3. baard..."![]()
1. check![]()
2. 4 stuks, dus check...![]()
3. uncheck...wel 3 dagen ongeschoren...
![]()
true, truequote:Op vrijdag 6 april 2007 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ongeschoren gaat door als baard hier. Het is seksier ook.
dan loop ik ongeveer 5 van elke 7 dagen met een baard rond...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ongeschoren gaat door als baard hier. Het is seksier ook.
Sta je baardje. Is weer eens wat anders dan je mannetje.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:20 schreef OA het volgende:
dan loop ik ongeveer 5 van elke 7 dagen met een baard rond...![]()
ik doe niet zo aan scheren... zelfs niet voor op kantoor...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sta je baardje. Is weer eens wat anders dan je mannetje.
Nueck ze.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:25 schreef eer-ik het volgende:
ah, ik ben ff weg. degene me wie ik 'stof ging doornemen' belt net wat ik aan het doen ben, en die komt zo hierheen...
fijne avond nog
Jij ook een fijne avond!quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:25 schreef eer-ik het volgende:
ah, ik ben ff weg. degene me wie ik 'stof ging doornemen' belt net wat ik aan het doen ben, en die komt zo hierheen...
fijne avond nog
quote:
ik ben niet zo vlot... er wordt aan gewerkt...quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou bijna zeggen: FOTO. Maar je hebt geen fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |