Dat laatste is altijd zuur he...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja super......herlijk de stad in geweest met de kids...
..lekker ijsje gegeten...
... en veel te veel geld uitgegeven....
![]()
ach ja....ff verwennen mag ook...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd zuur he...
Ben je er al een beetje over uit wat je gaat doen wat die banen betreft?
tuurlijk, mag altijdquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ach ja....ff verwennen mag ook.....ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft werk maar denk dat ik toch maar voor Nijmegen ga....
...dan maar iest minder verdienen maar meer tijd over hebben voor de kids en mezlef....
![]()
![]()
Wat ga je doen dan..quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
En daar was ik weer. Hoefde maar tot 17.00 uur te werken
Maar vanavond de hort weer op!
Ja, kloptquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Goed goedMet jou ook? Las dat je zusje weer terug is
![]()
Nee dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan..
Ga je weer eens uit?
Hoi trouwens
Thuis, tekort aan cortisol, wat een stresshormoon is, en ervoor zorgt dat er veel energie naar je spieren gaat ofzo, wat ik ervan begrepen hebquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet
Bedoelde met de hort op dat ik niet op Fok! bent straks.
Is je zusje weer thuis? Gisteren en vandaag wat topics gemist, dus zou je me nog in kunnen lichten?
Oh okey dat is wel fijn om te horen dat het goed gaat. Nou ja als ze er met die pillen vanaf is, is dat prima toch? Dit gaat niet over?quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Thuis, tekort aan cortisol, wat een stresshormoon is, en ervoor zorgt dat er veel energie naar je spieren gaat ofzo, wat ik ervan begrepen hebHet gebrek eraan, (je gebruikt dat hormoon altijd, begint al bij het opstaan enzo) heeft er dus voor gezorgd dat ze steeds misselijk was, niet kon eten etc.
Nu moet ze de rest van d'r leven die pillen blijven slikken (4 maal daags)
Maar goed, ze weet wat er met haar aan de hand is, en het gaat supergoed met d'r nu.
Wat ga je dan doen?
Naar de chick?
't is al lang geleden dat je uit bent geweest zeker?
Alsof chick tegenwoordig nog zo denigrerend isquote:Op vrijdag 6 april 2007 18:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh okey dat is wel fijn om te horen dat het goed gaat. Nou ja als ze er met die pillen vanaf is, is dat prima toch? Dit gaat niet over?
Ik ga naar mijn meisje ja, 'de chick'
Lang geleden idd dat ik uit ben geweest, geen behoefte aan eigenlijk.
Nee, iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:14 schreef Muck het volgende:
ik heb er weleens van gehoord
maar ja, is ook niet zo heel gek met mijn opleiding
dat zal best ja...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, idd
Je zal het vast wel eens tegengenomen zijn met bloedonderzoek.
't kind is helemaal lekgeprikt zei ze
quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:18 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zal best ja...
god, wat krijg ik toch een leuk beroep: lekprikker
en daarna zelf onderzoek doen?quote:
het is een roulatie-systeemquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en daarna zelf onderzoek doen?
'Bij ons' prikt een verpleger/verpleegster gewoon bloed, en sturen ze het naar het lab...
ah, okquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:22 schreef Muck het volgende:
[..]
het is een roulatie-systeem
de ene week prik je, de volgende week doe jee nbepaald onderzoek, de week daarna weer een ander onderzoek, de week daarna administratie van de monsters.... zo blijft het afwisselend![]()
quote:
ik ook niet! daarom ben ik zo blij met dat systeem!quote:
Muckie!quote:
Prima!quote:
don't rememberquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:37 schreef OA het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist??![]()
Een compleet topic iig...![]()
Tim z'n 2000e post...![]()
Nog meer?
Joh, hoe dat zoquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef OA het volgende:
[..]
Prima!![]()
Bakken met geld uitgegeven vandaag...![]()
Ja, die is weer thuis iddquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:38 schreef OA het volgende:
eer-ik, hoe is het met je zus?
is ze weer thuis?
Ik zal ff opsommen wat er vandaag is aangeschaft...quote:
Mooi zo!quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die is weer thuis idd
Rest van d'r leven wel aan de pillen, maar goed, het zij zo.
Ze is er wel weer beter van geworden
ah, tuingareel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal ff opsommen wat er vandaag is aangeschaft...![]()
- 2 ligstoelen voor op balkon
- 40 houten vlondertegels
- Een opbergkist van Keter
- en de uitsmijter:....... een bezem...![]()
ja, maar dan voor op balkon...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ah, tuingareel.
Da's nooit echt goedkoop he....
Zal ik doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:41 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Jammer van die pillen, maar als je daar op een normale wijze oud mee kunt worden...![]()
Wens 'r maar beterschap!![]()
Maar hetgeen nu is uitgevallen/niet naar behoren functioneert, zal dat ook nooit meer gaan doen dus...?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zal ik doen
en ja, als je met pillen fatsoenlijk kan leven, is het prima wat mij betreft.
Zal wel effe wennen zijn, maar goed.
Idd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:44 schreef OA het volgende:
[..]
Maar hetgeen nu is uitgevallen/niet naar behoren functioneert, zal dat ook nooit meer gaan doen dus...?![]()
Gelukkig staat de wetenschap voor niets tegenwoordig!![]()
ook een voor mij?quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:40 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal ff opsommen wat er vandaag is aangeschaft...![]()
- 2 ligstoelen voor op balkon
Ah, das flink balen dan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd.
Dat hormoon wordt aangemaakt in de bijnier-schors, en dat kan nooit meer gefixed worden zeg maar.
Misschien dat iemand ooit zover komt dat het wel te fixen is, maar ik denk dat de prioriteit bij 'belangrijker' ziektes ligt als kanker etc.
Er zijn max 1000 mensen in NL die het hebben namelijk
nou eh, morgen een dagje uit met mijn vriend, zondag met mijn schoonouders naar de kerk en dan gewoon de rest van de zondag en maandag geen idee...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
Wat zijn de plannen van iedereen voor dit weekend?
je bent welkom hoor!quote:
ik vind klussen juist leukquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
je bent welkom hoor!![]()
maar het balkon is nu nog een grote bende en dat wordt dit paasweekeinde op orde gebracht...![]()
eerst moet de grond worden schoongemaakt.![]()
daarna gaan we de plantenbakken aan de buitenkant vullen![]()
vervolgens moet er eea geverfd worden![]()
daarna gaan de tegels erin![]()
en vervolgens wordt het balkon zelf nog opgefleurd met planten...![]()
al die smilies geven wel aan hoe grote klusliefhebber ik ben...![]()
morgen dus klussenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
Wat zijn de plannen van iedereen voor dit weekend?
uiteindelijk ben ik achteraf altijd wel heel erg blij en tevreden met het resultaat!quote:
ik vind het juist heel erg leuk om te zien hoe iets onder mijn handen steeds een beetje mooier wordtquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef OA het volgende:
[..]
uiteindelijk ben ik achteraf altijd wel heel erg blij en tevreden met het resultaat!![]()
maar het klussen zelf vind ik echt niks...![]()
de grootste hekel heb ik aan schuren en zagen...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook......maar nu ff niet...
![]()
lekker in bad....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Muck het volgende:
he maar schatjes, ik ga even lekker badderen
tot straks
Dan ruik jij straks ook weer fris!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Muck het volgende:
he maar schatjes, ik ga even lekker badderen
tot straks
Alless goed hoor!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA...![]()
...met mij prima....
..lekker aan de koffie....
![]()
...met jou alles goed...?
![]()
voor mijn doen heb ik dus weinig op vandaag....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef OA het volgende:
[..]
Alless goed hoor!!![]()
Vandaag al zeker een hele pot koffie op...![]()
Bierquote:
zuipze...doedoei...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Bier
ik ga lekker zuipentot ziens mensen
Na koffietijd komt biertijd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
Bier
ik ga lekker zuipentot ziens mensen
Ja, ach, ik zal het voorlopig nog wel even moeten doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, das flink balen dan...![]()
Moet vast vervelend zijn voor jou om 200x per dag hetzelfde verhaal te vertellen...![]()
als ik een beetje deze pagina had doorgescrold dan had ik het natuurlijk ook kunnen lezen...![]()
heerlijkquote:
Hier ook.quote:
Kwart kratje in de koeling en nog een hele naast de koelkast, dus ik heb geen idee hoe we hier eindigen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zullen er niet véél meer worden, moet morgen weer werken enzo...
Nu nog koffie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
BierIk zet mijn senseo maar weer eens aan
![]()
Wat is er nou weer mis met bierquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
De laatste neem ik vaak rond 12 uur nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu nog koffie?![]()
Ik stuiter de kamer door als ik na achten nog koffie drink.
Hier nog een...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu nog koffie?![]()
Ik stuiter de kamer door als ik na achten nog koffie drink.
Jeemig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De laatste neem ik vaak rond 12 uur nogSlaap ik wel om
![]()
Dat je dat kan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
De laatste neem ik vaak rond 12 uur nogSlaap ik wel om
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
Mijn vriend lust niet eens koffiequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:54 schreef Muck het volgende:
ik heb nooit last van gestuiter van koffie hoor
mijn vriend daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |