je bent welkom hoor!quote:
ik vind klussen juist leukquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
je bent welkom hoor!![]()
maar het balkon is nu nog een grote bende en dat wordt dit paasweekeinde op orde gebracht...![]()
eerst moet de grond worden schoongemaakt.![]()
daarna gaan we de plantenbakken aan de buitenkant vullen![]()
vervolgens moet er eea geverfd worden![]()
daarna gaan de tegels erin![]()
en vervolgens wordt het balkon zelf nog opgefleurd met planten...![]()
al die smilies geven wel aan hoe grote klusliefhebber ik ben...![]()
morgen dus klussenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:48 schreef eer-ik het volgende:
Wat zijn de plannen van iedereen voor dit weekend?
uiteindelijk ben ik achteraf altijd wel heel erg blij en tevreden met het resultaat!quote:
ik vind het juist heel erg leuk om te zien hoe iets onder mijn handen steeds een beetje mooier wordtquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:57 schreef OA het volgende:
[..]
uiteindelijk ben ik achteraf altijd wel heel erg blij en tevreden met het resultaat!![]()
maar het klussen zelf vind ik echt niks...![]()
de grootste hekel heb ik aan schuren en zagen...![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:02 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke ook......maar nu ff niet...
![]()
lekker in bad....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Muck het volgende:
he maar schatjes, ik ga even lekker badderen
tot straks
Dan ruik jij straks ook weer fris!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:05 schreef Muck het volgende:
he maar schatjes, ik ga even lekker badderen
tot straks
Alless goed hoor!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey OA...![]()
...met mij prima....
..lekker aan de koffie....
![]()
...met jou alles goed...?
![]()
voor mijn doen heb ik dus weinig op vandaag....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:07 schreef OA het volgende:
[..]
Alless goed hoor!!![]()
Vandaag al zeker een hele pot koffie op...![]()
Bierquote:
zuipze...doedoei...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
[..]
Bier
ik ga lekker zuipentot ziens mensen
Na koffietijd komt biertijd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef crossover het volgende:
Bier
ik ga lekker zuipentot ziens mensen
Ja, ach, ik zal het voorlopig nog wel even moeten doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, das flink balen dan...![]()
Moet vast vervelend zijn voor jou om 200x per dag hetzelfde verhaal te vertellen...![]()
als ik een beetje deze pagina had doorgescrold dan had ik het natuurlijk ook kunnen lezen...![]()
heerlijkquote:
Hier ook.quote:
Kwart kratje in de koeling en nog een hele naast de koelkast, dus ik heb geen idee hoe we hier eindigen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zullen er niet véél meer worden, moet morgen weer werken enzo...
Nu nog koffie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
BierIk zet mijn senseo maar weer eens aan
![]()
Wat is er nou weer mis met bierquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
De laatste neem ik vaak rond 12 uur nogquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu nog koffie?![]()
Ik stuiter de kamer door als ik na achten nog koffie drink.
Hier nog een...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nu nog koffie?![]()
Ik stuiter de kamer door als ik na achten nog koffie drink.
Jeemig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
De laatste neem ik vaak rond 12 uur nogSlaap ik wel om
![]()
Dat je dat kan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
De laatste neem ik vaak rond 12 uur nogSlaap ik wel om
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:48 schreef HeaRt_woRm het volgende:
![]()
Mijn vriend lust niet eens koffiequote:Op vrijdag 6 april 2007 20:54 schreef Muck het volgende:
ik heb nooit last van gestuiter van koffie hoor
mijn vriend daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |