Wel goed van hem dat die het zelf aangeeft. Hij kan ook slapend rijk worden op de bank. Maar hij wil dus toch spelen.quote:
Dat is dan weer waarquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel goed van hem dat die het zelf aangeeft. Hij kan ook slapend rijk worden op de bank. Maar hij wil dus toch spelen.
Die hele play-offs boeien me geen ene flikker. En ja, ik speel nog liever tegen ajax in de play-offs, dan dat ze kampioen worden nu. Het zou me ook helemaal niks kunnen schelen als we weer zouden verliezen. Het hele voetbal interesseert me niet eens op dit moment, zijn veel belangrijkere zaken (het voortbestaan van de club) dan dat.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij hebt zin in nog 2 keer 4-0 tegen de joden?Tegen Ajax in de play-offs zijn we kansloos, tegen die andere 3 zie ik nog een kans.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Die hele play-offs boeien me geen ene flikker. En ja, ik speel nog liever tegen ajax in de play-offs, dan dat ze kampioen worden nu. Het zou me ook helemaal niks kunnen schelen als we weer zouden verliezen. Het hele voetbal interesseert me niet eens op dit moment, zijn veel belangrijkere zaken (het voortbestaan van de club) dan dat.
Omdat ik geen prutsers in ons elftal wil zien? Dat jij nou fan bent van Kolkka en dat soort rampgevallenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet een andere club aanmoedigen, joh.
Dan wens je de verkeerde mensen weg. Iemand als Buijs heb je nodig. Dat hij nu niet functioneert in het elftal heeft met teveel andere factoren te maken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik geen prutsers in ons elftal wil zien?
Ze zullen niet in ons voordeel werken, wordt wakker. Heb je een wedstrijd bezocht dit jaar? Dan weet je net zo goed als ik, dat Feijenoord aan het kortste eind zal trekken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik heb ook een hekel aan de play-offs, maar ze zijn er nu eenmaal en ze kunnen dit keer zelfs in ons voordeel gaan werken. Dat het je geen flikker interesseert of je dik van Ajax verliest kan ik niet begrijpen. Zelfs als er niets op het spel staat doet verliezen tegen hun pijn.
Niet mee eens. Continiuiteit zal er niet komen wanneer je een keertje de C(?)L speelt. Dan moet je elk jaar die ronde spelen en die kans acht ik nu klein, vooral omdat er nog niks bekend is over de toekomst.quote:Het voortbestaan van de club is trouwens deels verbonden aan het feit of je CL haalt de komende jaren.
Uhu, lache joh met jou. Jij streeft, zoals gewoonlijk, een niveau na dat absoluut niet behaalt kan worden in de komende jaren. Je wilt onrealistische dingen bereiken en je gaat er maar vanuit dat alles wel even gedaan kan worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik geen prutsers in ons elftal wil zien? Dat jij nou fan bent van Kolkka en dat soort rampgevallenAls je dat niveau nastreeft, kun JIJ juist beter voor een andere club worden.
Ik wens tevens de technische staff weg, net als een heleboel mensen uit het bestuur.quote:
Op dit moment niet.quote:Iemand als Buijs heb je nodig.
Ook ja.quote:Dat hij nu niet functioneert in het elftal heeft met teveel andere factoren te maken.
Ja, o.a. die van tegen AZ. Een van onze concurrenten in de play-offs. Ik geloof dat we wonnen... En tegen PSV waren we ook alles behalve kansloos. Komt ook nog eens bij dat beide teams nu zwakker zullen zijn.quote:Ze zullen niet in ons voordeel werken, wordt wakker. Heb je een wedstrijd bezocht dit jaar?
Die kans is er wel ja, maar niet geschoten is altijd mis.quote:Dan weet je net zo goed als ik, dat Feijenoord aan het kortste eind zal trekken.
Nee, maar de 6 miljoen die we al halen als we door de voorronde komen is al meer dan we verdiend hebben met 6 jaar UEFA cup.quote:Niet mee eens. Continiuiteit zal er niet komen wanneer je een keertje de C(?)L speelt.
Ambitie heet dat. Als dat stel flikkers bij ons nou een Koeman etc. eruit flikkerden en een fatsoenlijk beleid gingen voeren is het niveau wat ik nastreef niet onrealistisch.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Uhu, lache joh met jou. Jij streeft, zoals gewoonlijk, een niveau na dat absoluut niet behaalt kan worden in de komende jaren. Je wilt onrealistische dingen bereiken en je gaat er maar vanuit dat alles wel even gedaan kan worden.
Ga ze dan ook niet lopen te beschermenquote:En ik ben geen fan van Kolkka en consorten.
Ik denk niet dat ik me in de vakken begeef waar jij meestal zit, en ook in DHZ zul je me niet gauw zien.quote:Wil nog steeds een keer een biertje met je gaan drinken. Wanneer kom je weer eens naar de Kuip
Daar heb je het al. Je gaat er nu al vanuit dat we de voorronde door kunnen komen. Daarvoor moet er eerst structureel iets veranderen binnen de Kuip. Halve selectie moet weg, Charisteas eerst. Nieuwe spelers moeten gehaald worden. Voordat we nieuwe spelers willen, moet er geld zijn. Dan moeten er nog scouts worden aangesteld, want met het huidige zooitje krijgen we spelers als Mols volgend seizoen. En zo kan je nog wel even doorgaan. Het wordt gewoon een paar jaar aanpoten, verwacht niet dat er in een half jaartje een geweldig elftal staat wat meestrijd op alle fronten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:50 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee, maar de 6 miljoen die we al halen als we door de voorronde komen is al meer dan we verdiend hebben met 6 jaar UEFA cup.
Uh leef jij nog in 2000 ofzo?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:56 schreef ScarFace- het volgende:
Feyenoord![]()
Morgen half 3 tegen fc groningen is zeker alleen op canal+live te zien![]()
Ambitie moet wel ergens op gebaseerd zijn, dat is het nu niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ambitie heet dat. Als dat stel flikkers bij ons nou een Koeman etc. eruit flikkerden en een fatsoenlijk beleid gingen voeren is het niveau wat ik nastreef niet onrealistisch.
Ik kom altijd op voor de zwakkeren. Zeker als er malloten (jij niet) zijn, die spelers uitfluiten omdat ze niet functioneren of hun frustraties op een persoon (joden uitgesloten.quote:Ga ze dan ook niet lopen te beschermen
Rotterdam heeft een centrum.quote:Ik denk niet dat ik me in de vakken begeef waar jij meestal zit, en ook in DHZ zul je me niet gauw zien.
Eerst nog Buijs, Bahia, Greene, Collen, en Pardo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Happel het volgende:
Halve selectie moet weg, Charisteas eerst.
Dat verwacht ik ook niet, maar ik verwacht wel een elftal dat zich daar binnen anderhalf a 2 jaar wel heenwerkt.quote:Nieuwe spelers moeten gehaald worden. Voordat we nieuwe spelers willen, moet er geld zijn. Dan moeten er nog scouts worden aangesteld, want met het huidige zooitje krijgen we spelers als Mols volgend seizoen. En zo kan je nog wel even doorgaan. Het wordt gewoon een paar jaar aanpoten, verwacht niet dat er in een half jaartje een geweldig elftal staat wat meestrijd op alle fronten.
Tele2quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:56 schreef ScarFace- het volgende:
Morgen half 3 tegen fc groningen is zeker alleen op canal+live te zien![]()
Wat is er mis met DHZquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik denk niet dat ik me in de vakken begeef waar jij meestal zit, en ook in DHZ zul je me niet gauw zien.
Juist, Buijs kan een heel nuttige speler zijn, maar je moet van hem niet verwachten dat hij het team draagt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef Happel het volgende:
Dan wens je de verkeerde mensen weg. Iemand als Buijs heb je nodig. Dat hij nu niet functioneert in het elftal heeft met teveel andere factoren te maken.
zeker chari niet als eerstquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Je gaat er nu al vanuit dat we de voorronde door kunnen komen. Daarvoor moet er eerst structureel iets veranderen binnen de Kuip. Halve selectie moet weg, Charisteas eerst. Nieuwe spelers moeten gehaald worden. Voordat we nieuwe spelers willen, moet er geld zijn. Dan moeten er nog scouts worden aangesteld, want met het huidige zooitje krijgen we spelers als Mols volgend seizoen. En zo kan je nog wel even doorgaan. Het wordt gewoon een paar jaar aanpoten, verwacht niet dat er in een half jaartje een geweldig elftal staat wat meestrijd op alle fronten.
Nee, jou lievelingetje mag niet weg, hè.quote:
De enige club waar zo'n groot verschil is tussen de 'gewone' supporters en de succes-supporters bedoel jequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige club waar de supporters het onderling zo oneens zijn![]()
Ik zie geen reden waarom we hem als eerst moeten wegdoen, als we geen spits als vervanger hebben. Hij is toch clubtopscoorder nuquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, jou lievelingetje mag niet weg, hè.![]()
Maar wel weer met je vlagje staan zwaaien, wanneer die joden met de play-offs komen, hypocrietje.
hehequote:6/4/2007 - Léonard zelfs bereid voor proefperiode bij tweede divisie
(Gepost door K)
Philippe Léonard lijkt langzamerhand wat wanhopig te worden in de zoektocht voor een nieuwe club. Liet hij eerder nog weten alleen een topclub te willen in België of in andere landen op het hoogste niveau te willen spelen, nu gaf hij in de waalse krant La Derniere Heure aan zelfs een stage te accepteren bij een tweede divisieclub om maar aan spelen toe te kunnen komen. De Belg gaf aan er niet tegen te kunnen dat hij gewoon doorbetaald wordt door Feyenoord, zonder dat de club van zijn diensten gebruik maakt. op 1 april mocht hij toevallig weer eens opdraven voor het duel tegen Vitesse. Hij dacht eerst te maken te hebben met een 1 april grap bij Feyenoord. Dat was niet het geval, hij zat op de bank en mocht zelfs warmlopen. Naar eigen zeggen is hij nu fitter dan ooit en wil hij dat nog een keer bewijzen bij een nieuwe club.
hehequote:Op zaterdag 7 april 2007 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij is toch clubtopscoorder nu
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef TJDoornbos het volgende:
Tenzij Wotte hem 100% kan garanderen dat RKC wint, want als dat gebeurd mag Mario wel winnenZolang de KNJB de titel maar niet aan hun voetbalclub kenne geven
Denk dat je opzich nog wel eens gelijk kan hebben... AZ is zowieso wat dat betreft geen topclub, die blijven het moeilijk hebben tegen de traditionele 3.., vind Twente gevaarlijker dan AZ.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:18 schreef Malibu-06 het volgende:
Opzich zou het niet slecht voor ons zijn als ajax kampioen werd, aangezien je met dit brakke PSV en een volledig kapot gespeeld AZ (met misschien nog Europese verplichtingen) zomaar kans maakt om de play-offs te winnen, als we die halen dan.
mongoolquote:
Hij wil meer dan alleen spelen; hij wil goed spelen, EN hij wil een GOED FEYENOORD zien, of hij daar nou voor zorgt of een anderquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wel goed van hem dat die het zelf aangeeft. Hij kan ook slapend rijk worden op de bank. Maar hij wil dus toch spelen.
Geloof er niets van dat die play-offs in ons voordeel kunnen werken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik heb ook een hekel aan de play-offs, maar ze zijn er nu eenmaal en ze kunnen dit keer zelfs in ons voordeel gaan werken. Dat het je geen flikker interesseert of je dik van Ajax verliest kan ik niet begrijpen. Zelfs als er niets op het spel staat doet verliezen tegen hun pijn.
Het voortbestaan van de club is trouwens deels verbonden aan het feit of je CL haalt de komende jaren.
idioot. Je weet zelf ook wel beter dan dit, ga nou niet een heel verhaal er bij verzinnen en altijd anderen een negatief stereotype aanpraten. Dat flik je iedere keer, zoals dat ik vorige keer een dronken junk was die na tien minuutjes dronken 'we love you feyenoord' lallen er weer van door ging om met de politie te vechten. Happel streeft het zelfde hoge niveau na, maar dan op een realistische manier.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik geen prutsers in ons elftal wil zien? Dat jij nou fan bent van Kolkka en dat soort rampgevallenAls je dat niveau nastreeft, kun JIJ juist beter voor een andere club worden.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan wens je de verkeerde mensen weg. Iemand als Buijs heb je nodig. Dat hij nu niet functioneert in het elftal heeft met teveel andere factoren te maken.
Zeer waarschijnlijk idd. Maargoed, je mag hopen (tegen beter weten in). HEEL soms spelen we best aardig; tegen AZ en PSV ging het zo slecht niet dit jaar..quote:Ze zullen niet in ons voordeel werken, wordt wakker. Heb je een wedstrijd bezocht dit jaar? Dan weet je net zo goed als ik, dat Feijenoord aan het kortste eind zal trekken.
Klopt.. maar 6 miljoen van de CL is wel een begin om de schulden weg te werken... Niet alsof we er daarmee zijn, maar alle beetjes helpen wat dat betreft...quote:Niet mee eens. Continiuiteit zal er niet komen wanneer je een keertje de C(?)L speelt. Dan moet je elk jaar die ronde spelen en die kans acht ik nu klein, vooral omdat er nog niks bekend is over de toekomst.
Dat is een begin.... maar een beetje jammer dat je woerts-fan ben. Die vent snapt niets an voetbal. Die kan beter FC ananas gaan helpen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:50 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik wens tevens de technische staff weg, net als een heleboel mensen uit het bestuur.
Juist wel! hij heeft misschien niet genoeg kwaliteit om een heel team te trekken, maar wel de instelling die een voorbeeld moet zijn voor anderen. Daarbij doet hij niet onder voor veel andere kneuzen.quote:Op dit moment niet.
[..]
Ook ja.
[..]
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Ambitie heet dat. Denken dat dat stel flikkers bij ons nou een Koeman etc. eruit flikkerden en een fatsoenlijk beleid gingen voeren is onrealistisch.
Zo kan je tenminste zien op welke post ik reageer, en skippen wat je niet wilt lezen. Maargoed, ik flikker nu wel ff op, want ik moet nog ff naar de stad en anders zijn de winkels dichtquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:30 schreef Tomasso het volgende:
Steve_I, flikker op. Pleur gewoon alles in 1 post ofzo...
Oke ik zal morgen eens kijken of dat werkt met firefox 4 euro is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tele2![]()
Maar je kan ook online kijken via planet voetbal, kost eenmalig 4 euro.![]()
Dat moet ook niet, hij is financieel directeur en moet zich bezig houden met geldzaken en contracten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Dat is een begin.... maar een beetje jammer dat je woerts-fan ben. Die vent snapt niets an voetbal.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:14 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
mongool
idioot
zwakbegaafde
tyvusjosti
naarling
etterbak![]()
kwajongen
schobbejak
O ik heb het niet ook nooit gehad(ga het waarschijnlijk ook nooit nemen)maar dan weet ik datquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Voetbal is al 3 jaar niet meer op Canal+
6quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog 4 wedstrijden en dan is dit seizoen GELUKKIG afgelopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |