Op easy wel ja, normaal heb ik nog niet aangedurft. Hard ga ik denk ik nog niet halen.quote:
Hehe, ik speel nu maar Frets on Fire omdat ik geen Xbox heb, maar hij werkt wel met de gitaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op easy wel ja, normaal heb ik nog niet aangedurft. Hard ga ik denk ik nog niet halen.
Wat maakt het uit waar je die koopt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook mijn Xbox. Omgebouwd door iemand die bij MS werkt..Garantie geen probleem. En 12 games erbij. Lame ja, ik weet het, maar heb geen geld..
Anyway, leuk hoor, fijne controller, maar schietspellen werken met de Wii controller toch beter.. Maar jezus, wat een laadtijden en wat een enorme herriebak is het! Zelfs met de kastdeur dicht, storend gewoon..
Er zit een HD kabel bij, maarja, heb geen HD TV, dus 3 kabeltjes van de 5 in een SCART blok, en die in mijn TV. Er zit ook één of ander gaatje nog in die kabel waarin je een optische kabel kan steken voor geluid? Waar koop ik die?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
maar heb geen geld..
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Garantie geen probleem.
Ik heb ook stukken dat ik noten bewust oversla omdat het anders helemaal fout gaat. Zo kan ik toch nog de helft mee pakken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Yeah!
Druk bezig om op easy de rockheld uit te hangen.
Moeilijk spel nog, op zijn tijd.
Om de drive te flashen hoeft dat ding niet open.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.
Zoek het zelf maar uit kneus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Er zit een HD kabel bij, maarja, heb geen HD TV, dus 3 kabeltjes van de 5 in een SCART blok, en die in mijn TV. Er zit ook één of ander gaatje nog in die kabel waarin je een optische kabel kan steken voor geluid? Waar koop ik die?
Mijne is al opgehaald.quote:
Eigenlijk wel vreemd dat ze die nog gewoon vervangen. Het zal wel wat negatieve publiciteit op leveren als ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:34 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Om de drive te flashen hoeft dat ding niet open.
Vriend van mij had 'm ook geflashed, toen kreeg hij na een paar maanden ook een RROD, opgestuurd en een andere opgestuurd gekregenvan M$.
Doen ze kennelijk niet moeilijk over.
Ik heb er ook over nagedacht om 'm te laten flashen, maar dat doe ik toch maar niet. Ik vind echte doosjes mooier + dan speel ik de spellen die ik heb tenminste ook echt lang.
Je kan in de tussentijd gitaar gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:48 schreef Ron.666 het volgende:
Krijg tieten, wachten op Dirt duurt nog vet lang. Kan dat niet wat meer opschieten?
Gewoon jatten joh, net als je software.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Waar koop ik die?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Gewoon jatten joh, net als je software.
Ben helemaal afgekicked na laatste deel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scans van DMC 4
Ik niet, er is niet een game die ik meer (online) speel dan Moto GP '06. En heb dan ook alle delen tot nog toe gehad. Maar ik vind wel dat er niet veel nieuws is bij elk nieuw deel maar het blijft gewoon zo'n vette game met i.t.t. Formule 1 games wel up to date seizoenen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben helemaal afgekicked na laatste deel.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Anyway, leuk hoor, fijne controller, maar schietspellen werken met de Wii controller toch beter..
Mja.. ik vond de besturing moeilijker geworden, en die streetraces crap eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik niet, er is niet een game die ik meer (online) speel dan Moto GP '06. En heb dan ook alle delen tot nog toe gehad. Maar ik vind wel dat er niet veel nieuws is bij elk nieuw deel maar het blijft gewoon zo'n vette game met i.t.t. Formule 1 games wel up to date seizoenen.
vind de huidge motorteller beter...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scans van DMC 4
Helemaal mee eens, Red Steel is zo'n prachtig voorbeeld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef Retarded het volgende:
[..]ga jij maar lekker zwaaien met die armpjes dan
![]()
Die van mij doet het goed,quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Zijn er hier mensen die problemen hebben met hun gitaar?
1 april is al geweest...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook mijn Xbox. Omgebouwd door iemand die bij MS werkt..Garantie geen probleem. En 12 games erbij. Lame ja, ik weet het, maar heb geen geld..
Anyway, leuk hoor, fijne controller, maar schietspellen werken met de Wii controller toch beter.. Maar jezus, wat een laadtijden en wat een enorme herriebak is het! Zelfs met de kastdeur dicht, storend gewoon..
Ik hoor allemaal verhalen dat er twee soorten gitaren worden uitgegeven. Een goede en een met een defecte whammy bar. Maar ik weet niet of dat waar is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die van mij doet het goed,
Ik heb nog niet gemerkt dat ie het niet doet.
Ik heb de gene die de defecte zou hebben....quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal verhalen dat er twee soorten gitaren worden uitgegeven. Een goede en een met een defecte whammy bar. Maar ik weet niet of dat waar is.
TvPquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:33 schreef devv05 het volgende:
Tom Clancy's Firehawk
Ik ben nu al hypedWat een vette (en mysterieuze) site!
Maar niks aan de hand dus. Dat is mooi.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de gene die de defecte zou hebben....
japie japie stam japie stamquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:33 schreef devv05 het volgende:
Tom Clancy's Firehawk
Ik ben nu al hypedWat een vette (en mysterieuze) site!
Ik weet het niet zeker hoor, ik heb natuurlijk geen vergelijkings materiaal, maar ik heb niks gemerkt. Ik kan gewoon een effect aan lange noten geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar niks aan de hand dus. Dat is mooi.
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon TVP neerzetten maar dat is irritantquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, toffe screens hebben we nu al genoeg gezien, bewegende ingame beelden lijken me veel interessanter.
Bookmark?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon TVP neerzetten maar dat is irritant
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Net een xbuks 360 gekochtbevalt prima
![]()
Maar even een vraagje: is [url=http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm]dit]/url] het hele lijstje met Xbox1games die het op de 360 doen ?
Ja volgens mij is dat de hele lijst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Net een xbuks 360 gekochtbevalt prima
![]()
Maar even een vraagje: is
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ibilitygameslist.htm
dit het hele lijstje met Xbox1games die het op de 360 doen ?
Barbies horse adventure is alleen voor progamers daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat de hele lijst.
Mis je een titel of ben je blij dat je barbies horse adventure kan spelen?
Ik denk dat dat best een belangrijke titel in amerika was dus het zou wel logisch geweest zijn als die het deed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Barbies horse adventure is alleen voor progamers daar begin ik niet aan![]()
Ik miste alleen NBA street 3
Zo mis ik nog steeds Unreal Championship.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Barbies horse adventure is alleen voor progamers daar begin ik niet aan![]()
Ik miste alleen NBA street 3
En PGR 2, en The Cronicles of Riddick .....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo mis ik nog steeds Unreal Championship.
Ben ik het toch nog vandaag met je eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Pes4
heb je 'm al terug, trouwens?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef twi het volgende:
Midtown Madness. En PES5 doet het gewoon, geen probleem dus.
Dadelijk denkt die echt dat dat spel zo heetquote:
Schijt UPS. Werkt dat kut Microsoft niet mee, dan is het UPS wel die het verziekt. Gisteren onverwachts langsgeweest op het moment dat ik 5 minuten niet thuis was. Briefje in de deur dat ze 'm vandaag zouden bezorgen. Vandaag geen flikker uitgevoerd, zitten wachten tot ze kwamen, komt dat schijtbedrijf niet. En op zaterdag bezorgen ze volgens mij niet. Nou, de telefoonlijn is morgen open, dus ik hang om 8.00 aan de telefoon. Degene die 'm oppakt heeft geen leuk begin van de dag.quote:
Je woont zeker in een flat, vandaag is die in ontvangst genomen door iemand in je flat. die speelt nu lekker op je xbox 360quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Schijt UPS. Werkt dat kut Microsoft niet mee, dan is het UPS wel die het verziekt. Gisteren onverwachts langsgeweest op het moment dat ik 5 minuten niet thuis was. Briefje in de deur dat ze 'm vandaag zouden bezorgen. Vandaag geen flikker uitgevoerd, zitten wachten tot ze kwamen, komt dat schijtbedrijf niet. En op zaterdag bezorgen ze volgens mij niet. Nou, de telefoonlijn is morgen open, dus ik hang om 8.00 aan de telefoon. Degene die 'm oppakt heeft geen leuk begin van de dag.
Dan is die bezorger aan het gamen nu, en heeft die ff een valse handtekening neergezet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:39 schreef twi het volgende:
Nee, ik woon niet in een flat.
Niet zo'n goeie vrijdag dus.quote:
Same here. Die connector is net zo stabiel als de gemiddelde 360.quote:Alleen het optische kabelte zit niet zo lekker vast in de VGA kabel van m'n X360, hij klikt er niet zo lekker in als achterin m'n audiosetje.
Ik heb ook de 95055 maar heb er ook geen problemen mee. Gelukkig maar. Ik heb hem bij de media markt gekocht en die zijn altijd super relaxed als je iets terug komt brengen en vergoeden het meteen zonder vragen te stellen maar het is altijd beter als alles het gewoon doet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de gene die de defecte zou hebben....
Wow...Ik vind de meeste ps3 speller al een stukje grauwer, maar dit verschil is wel erg groot.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:54 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Splinter Cell: Double Agent - Xbox 360 vs. PS3
Drie keer raden welke de Xbox 360 versie is...
Double Agent was zo cool man! Maar als ik een PS3 bezitter was had ik die kutport mooi laten liggen. Dit is echt belachelijk. Ben benieuwd hoe Rainbow Six en GRAW 2 er dan op de PS3 uit gaan zien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef piet_pelle het volgende:
Ja ziet er mooi uit alleen jammer dat Splinter Cell een kutgame is. Doe mij Metal Gear maar.
Ik heb een el-cheapo joytech VGA kabel, dat optische kabeltje zit er retegoed inquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Niet zo'n goeie vrijdag dus.
[..]
Same here. Die connector is net zo stabiel als de gemiddelde 360.
jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb ook de 95055 maar heb er ook geen problemen mee. Gelukkig maar. Ik heb hem bij de media markt gekocht en die zijn altijd super relaxed als je iets terug komt brengen en vergoeden het meteen zonder vragen te stellen maar het is altijd beter als alles het gewoon doet.
Wat is trouwens de volgende game die we gaan hypen, Forza 2?
Neehoor gewoon netjes zeggen en hopen dat je een zeer aardige meneer aan de lijn hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Niek. het volgende:
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.
Daar gaan we weer hoor, multi-platform vergelijkingenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:54 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Splinter Cell: Double Agent - Xbox 360 vs. PS3
Drie keer raden welke de Xbox 360 versie is...
Schitterend dit gaat zo goed worden ik verwacht een top verhaal!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect: Battle Transmission Cinema HD
HOLY SHIT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit jaar in de zomer wel spellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
The Darkness 'Intro' video
Pas op voor spoilers!
Damn wat gaat juni een zieke maand worden. Mass Effect, The Darkness & Colin McRae: Dirt![]()
Samen co-open?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schitterend dit gaat zo goed worden ik verwacht een top verhaal!
Bioware![]()
Die ene stem komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect: Battle Transmission Cinema HD
mooie game zeg. vage tunnel rijden ze inquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
The Darkness 'Intro' video
Pas op voor spoilers!
Damn wat gaat juni een zieke maand worden. Mass Effect, The Darkness & Colin McRae: Dirt![]()
Vandaar dus ''The Darkness''quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooie game zeg. vage tunnel rijden ze in
Hey Wessiej!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar deze moet in juni dus al uit komen![]()
Dat is juist het vette eraan, ze helpen je namelijk om verder te komen in het spel en ze beschikken ook nog over speciale summonkrachten. Zo kun je hun bijvoorbeeld door plekken laten kruipen waar jij niet kan komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit net trailer te kijken, beetje jammer van die monstor arm die die heeft![]()
Tsja, misschien tof. Een game met een verhaal van 60 uur hoeft wmb geen co-opquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey Wessiej!![]()
Ja naar alle waarschijnlijkheid komt er een co-op mode in, laten we het in ieder geval hopen![]()
Hehequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Topic heeft meer XBLA liefde nodig
Boom Boom Achievements
Boom Boom Rocket half april op XBLA
![]()
![]()
Verder gister voor het eerst UNO gedaan (met camera ook) en dat is cool. Volgende week ga ik flink Feeding Frenzy en Luxor gamen. XBLA is ECHT heel tof
Tsja, dat scheelt al. Maar dan nog, een game als UNO kan prima voor 5 euro uit. Iig moet er meer verschil komen dan 5 of 10 euro.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 75 euro voor Uno betaald... Maar kreeg er wel een jaar Xbox Live Gold en een Live Vision Cam bijVerder 'deel' ik een aantal XBLA games met mn vriendinnetje. Zij heeft bijv Feeding Frenzy en Luxor en die speel ik bij haar. Ik heb dan weer Lumines die zij bij mij speelt.
Vanavond potje online?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uno is vrij simpel inderdaad, maar wel erg tof en volgens mij ga ik die wel heel veel spelen. Dan kan 10 euro best
quote:
Ja hequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder gister voor het eerst UNO gedaan (met camera ook) en dat is cool.
quote:Achievement notifications now tell you the name and number of points of the achievement
Kon je de ronde's nog ergens aanpassen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:53 schreef twi het volgende:
MotoGP heb ik uitgespeeld op Legend met 1 lap en zonder kwalificatie. Wel een hoop herstarten, want er is altijd wel een klojo die je ergens ophoudt of onderuit kegelt.
Ik zit nog steeds te wachten.... Zal wel dinsdag wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:01 schreef Un4 het volgende:
En iedereen die nog zit te twijfelen over GH2, gewoon halen! Echt een topervaring.
Sinds wanneer komt limbo land hier in dit topic ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Zou trouwens eens tijd worden voor een goed Formule 1 spel!
Ik kom hier zo af/toe wel eens. Maar als dit de eerste keer is dat je me hier ziet kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt limbo land hier in dit topic ?
Op de PS3 tot nu toe. Volgens mij komen volgend jaar de rechten weer vrij, denk dat EA ze dan oppikt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Zou trouwens eens tijd worden voor een goed Formule 1 spel!
Ik was niet echt kapot van die racegame van EA. Verschrikkelijk was die besturing in hun f1 games!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de PS3 tot nu toe. Volgens mij komen volgend jaar de rechten weer vrij, denk dat EA ze dan oppikt.
TS2 heb ik nooit uitgespeeld. Na seizoen 3 was ik er wel klaar mee, won alles moeiteloos enzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:11 schreef Egamer het volgende:
Zo. Ik heb een extra controller en Top Spin 2 gekocht.En nee, geen VT3, want dat beviel me niet, ben niet zo'n arcade type.
Ben echt de enige te wereld die de SP lastig vindquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
TS2 heb ik nooit uitgespeeld. Na seizoen 3 was ik er wel klaar mee, won alles moeiteloos enzo
Of ben ik gewoon te tennis-nerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben echt de enige te wereld die de SP lastig vind![]()
Omdat iedereen die het landenteam kiest bij zo'n wedstrijd een domme kneus is die blijkbaar niet durft te verliezen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom gaan mensen altijd quiten als je met een landenteam tegen een clubteam wilt spelen![]()
surequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat iedereen die het landenteam kiest bij zo'n wedstrijd een domme kneus is die blijkbaar niet durft te verliezen.
zelfde als wanneer je in VT3 Duke of King kiestquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom gaan mensen altijd quiten als je met een landenteam tegen een clubteam wilt spelen![]()
Vriendinnetje?!? FEUTEAUS!!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 75 euro voor Uno betaald... Maar kreeg er wel een jaar Xbox Live Gold en een Live Vision Cam bijVerder 'deel' ik een aantal XBLA games met mn vriendinnetje. Zij heeft bijv Feeding Frenzy en Luxor en die speel ik bij haar. Ik heb dan weer Lumines die zij bij mij speelt.
Weet iemand zo te vertellen welke poorten ik moet forwarden om weer fatsoenlijk games te kunnen vinden in o.a. GoW?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
When it rains, it pours... m'n linksys router is zojuist overleden.
Ik snap dat niet, de ene persoon is binnen een week geholpen, de ander kost wekenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Retuobak het volgende:
Twee weken geleden m'n 360 op laten halen.
Gisteren bevestiging gekregen dat hij binnen is bij MS.
MS support in de bocht weer hoor.
Ik vind het ook raadselachtig, maar ja, je doet er niks aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Morthill het volgende:
Ik snap dat niet, de ene persoon is binnen een week geholpen, de ander kost weken
Ze weten dat je er toch niet op speelt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het ook raadselachtig, maar ja, je doet er niks aan
88 UDPquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Weet iemand zo te vertellen welke poorten ik moet forwarden om weer fatsoenlijk games te kunnen vinden in o.a. GoW?
Welles, afgelopen december nogquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze weten dat je er toch niet op speelt.
Jeroenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vriendinnetje?!? FEUTEAUS!!!!!!
Hoe heet ze?
Wat de neuk is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Get ready for the hype:
[afbeelding]
[afbeelding]
meld je maar devvvvvvquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Als jullie morgen winnen neem ik een week lang een NEC avatar
Je weet dat je ook gewoon een usb toetsenbord aan je 360 kan hangen?quote:Op zondag 8 april 2007 22:29 schreef Niek. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[b]Handig voor, zeker als je emt de lente update kan msnén via je 360.[/b[
Hmm, eens proberen, maarja dit vind ik toch een stuk praktischer dan nog eens een toetsenbord met snoer.quote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je weet dat je ook gewoon een usb toetsenbord aan je 360 kan hangen?
Kut, dan is er iets anders met mn nieuwe router, want die poorten staan al geforward en nog wil ie amper games vinden en hosten weigert ie al helemaal.quote:
OMFGROFLCOPTERBBQ Halo 3quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Get ready for the hype:
[afbeelding]
[afbeelding]
't is zo'n debiel speedtouch geval met eigen firmware van KPN.... waar dus echt amper iets mee te beginnen valt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef twi het volgende:
X360 als DMZ host.
Even KPN bellen, misschien kunnen zij je helpen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
't is zo'n debiel speedtouch geval met eigen firmware van KPN.... waar dus echt amper iets mee te beginnen valt.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Even KPN bellen, misschien kunnen zij je helpen.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef dialMforMonkey het volgende:
heb deze vraag al op tweakers gesteld maar daar zit ik normaal nooit
Even een paar vraagjes aan de experts met betrekking tot de aanschaf van een xbox 360
- Is het verstandig om een xbox 2e hands te kopen? En waar moet ik dan vooral op letten? Ik zou hem gewoon nieuw kopen, weet je zeker dat hij goed is, er niets mis mee is en je hebt langer garantie. ga je hem toch 2de hands kopen, kijk dan of hij niet geopend is, of hij neit beschadigd is, of hij het gewoon doet:)
- Kan ik een beetje goed films kijken op mijn 360? Divx (streamen) als wel dvd's. Voor een groot deel zal hij gebruikt worden als dvd speler... Dvd's kijken gaat perfect, je kan dan nog speciale afstandsbediening erbij kopen, maakt het een stuk makkelijker maar is zeker niet noodzakelijk om dvd's te kijken, films streamen werkt ook goed
- Ik heb geen hdtv, lever ik met een gewone crt tv echt zoveel op de kwaliteit in? En is er een mogelijkheid om de xbox aan te sluiten op een pc monitor om zo wel HD kwaliteit te krijgen? Weet ik niet zoveel over, maar ik speel op een 37cm sdtv, het ziet er top uit en ben er hartstikke tevreden mee dus dat meot wel genoeg zeggen lijkt me
thnx in advanceGraag gedaan.
Zitten als het goed is over de plaatsen waar de schroeven zitten stickers, zijn van die soort hologram stickers. Maar het blijft toch een risico, als hij telkens nadat hij 15min. aanstaat in een keer vastloopt dan kom jij daar niet achter als hij 5minuten laat zien dat hij het gewoon doet.quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
thnQ's.
Tis dat ik via marktplaats een xbox premium incl 2 controllers en minimaal 2 games voor ¤ 300 zie staan. Dat scheelt al snel bijna 200 euro met de prijs die ik in de winkel betaal. waaraan kan ik zien of hij wel of niet geopend is?
Als je het nog nooit op een hdtv heb gezien mis je qua graphics niks, alleen zal je met de meeste spellen de tekst niet of heel moeilijk kunnen lezen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef dialMforMonkey het volgende:
- Ik heb geen hdtv, lever ik met een gewone crt tv echt zoveel op de kwaliteit in? En is er een mogelijkheid om de xbox aan te sluiten op een pc monitor om zo wel HD kwaliteit te krijgen?
Wat Alan Wake of The Darknessquote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Wel mooi hoor
Zo gaat het er echt nooit uitzien ingamequote:Op maandag 9 april 2007 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alan Wake![]()
Alan wake dooie, the darkness mij te nepquote:
Oh....quote:Op maandag 9 april 2007 01:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alan wake dooie, the darkness mij te nep
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar deze moet in juni dus al uit komen![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooie game zeg. vage tunnel rijden ze in
Mijn God wat is die auto lelijkquote:
Die lagen danquote:Op maandag 9 april 2007 01:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn God wat is die auto lelijklijkt wel SNES kwaliteit dit
bagger game
Remedy: 'Laatste screen Alan Wake was een foutje'quote:Op maandag 9 april 2007 01:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn God wat is die auto lelijklijkt wel SNES kwaliteit dit
bagger game
Ik zie echt niet wat jij bedoeld, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 9 april 2007 01:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laag weg, Laag bomen, Laag bergen er achter. vreemd ziet het er uit
Sinds ik mijn 360 heb ben ik niet meer op MSN geweest. Ook heb ik voor mijn Xbox een oud .Net profiel gebruikt. Dus ik hoop echt niet dat ik met mijn Xbox op MSN moet.quote:Op maandag 9 april 2007 02:43 schreef TwyLight het volgende:
hmm, kut dat ik een ander hotmail adres gebruik voor xbox live dan voor msn :x dat msn gaat voor mij dus niet op.
Maarja, heb toch de computer ernaast dus
Screenshots zijn van de PC versie, en dan kan je er een flinke dot FSAA overheen gooien hoorquote:
oud B, erg oudquote:Op maandag 9 april 2007 08:58 schreef Bastard het volgende:
Komt een leuke dashboard update aan binnenkort
Check het filmpje op youtube maar http://www.youtube.com/watch?v=nwd00FGpKrU
Ding openbreken en het toetsenbord als D-pad laten fungeren.quote:Op maandag 9 april 2007 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Toetsenbord voor Xbox 360 aangekondigd
Nieuws | 8 april 2007 - Microsoft heeft vandaag een toetsenbord voor de Xbox 360 aangekondigd. Dit toetsenbord zal aan de normale 360-controller gekoppeld kunnen worden via de koptelefoon-uitgang. Het toetsenbord maakt gebruik van de QWERTY-layout en bevat 47 toetsen.
De aankondiging komt een dag na het uitlekken van het nieuws dat gamers vanaf 7 mei gebruik kunnen maken van Live Messenger op hun Xbox 360. Of deze uitbreiding ook op die dag zal verschijnen is nog onbekend, en over de prijs en naam zijn ook nog geen details vrijgegeven.
Ziet er nep uit, geloof niet dat dit echt isquote:Op maandag 9 april 2007 11:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Toetsenbord voor Xbox 360 aangekondigd
Nieuws | 8 april 2007 - Microsoft heeft vandaag een toetsenbord voor de Xbox 360 aangekondigd. Dit toetsenbord zal aan de normale 360-controller gekoppeld kunnen worden via de koptelefoon-uitgang. Het toetsenbord maakt gebruik van de QWERTY-layout en bevat 47 toetsen.
De aankondiging komt een dag na het uitlekken van het nieuws dat gamers vanaf 7 mei gebruik kunnen maken van Live Messenger op hun Xbox 360. Of deze uitbreiding ook op die dag zal verschijnen is nog onbekend, en over de prijs en naam zijn ook nog geen details vrijgegeven.
Hier voor 10 euroquote:Op maandag 9 april 2007 12:08 schreef Young_David het volgende:
Ik kan het laatste Xbox topic niet vinden ... maar ik zoek RGB kabels voor de oude xbox. Weet iemand een online winkel die dat ouwe spul nog verkoopt? ik heb een nieuwe TV en Jade Empire ziet er nu in een keer niet uit met die standaard kabels.
jaquote:Op maandag 9 april 2007 12:12 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hier voor 10 euro
En kan ik met een 360 controller gewoon Xbox1 games spelen ?
Ze plaatsen inderdaad een leugen op de officiele xbox sitequote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ziet er nep uit, geloof niet dat dit echt is
Was ook mijn eerste reactie, maar het is dus wel echtquote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
quote:
Niet voor newbies. HAHHAHAHAHAHA opzouten!quote:Op maandag 9 april 2007 14:15 schreef pspeter het volgende:
hoi, ik ben nieuw hier en ik wou weten of jullie ook 48uur codes nog hebben
Geen grote mond he! Ik ben een old skool Fokker. En over 1 min post ik je code.quote:Op maandag 9 april 2007 14:18 schreef pspeter het volgende:
haha...
kon je die niet beter PMen?quote:Op maandag 9 april 2007 14:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Geen grote mond he! Ik ben een old skool Fokker. En over 1 min post ik je code.
Hier: XMPYC-9MCKQ-QF3D4-VBGBT-QFPFY
Behalve de persoon aan wie je het stuurtquote:
Daar gaat het niet om!quote:Op maandag 9 april 2007 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Behalve de persoon aan wie je het stuurt(f ben ik nu gek)
Neuh.. moet ik weer ff op in komen hoorquote:Op maandag 9 april 2007 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
oud B, erg oud![]()
vanavond ff 1 on 1 in Halo 2?![]()
Echt waar? Dat wisten we nog nietquote:Op maandag 9 april 2007 16:10 schreef Niek. het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe functie van de lente update, direct zien welke achievement je hebt unlcked.
Seizoen 2 duidelijk niet gezien van PBquote:Op maandag 9 april 2007 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt Roy, 24 zuigt, PB ownt.
Is het niet ook een screenshot van Forza 2?quote:Op maandag 9 april 2007 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
Klopt Roy, 24 zuigt, PB ownt.
[..]
Echt waar? Dat wisten we nog niet
Owwquote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef MMaRsu het volgende:
Hallo, ik ben een fucking noob, heb Halo 2 vorige week voor het eerst gekocht. Maar ik denk omdat jij het al zolang speelt kun jij me ff helpen
Mwah tja ben tot 16 gekomen heb de andere al wel gedownload maar heb er geen zin meer inquote:Op maandag 9 april 2007 16:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Seizoen 2 duidelijk niet gezien van PB
Tis een [insert ernstige ziektes en soa's] serie geworden
Probeer hetquote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn headset is kapot
Kan ik gewoon microsoft bellen en een nieuwe voor niks krijgen?
De draadloze of de bedraade?quote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn headset is kapot
UPnP service staat wel aan? Dat was bij mij het probleem waardoor het in eerste instantie niet werkte.quote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef Oksel het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Ik krijg geen verbinding met mijn PC vanaf mijn Xbox!
Mijn Xbox en PC zitten in hetzelfde netwerk. Draadloze router, WiFi naar laptop en kabel naar Xbox (lag er toevallig nog..). Mijn PC krijgt 192.168.1.2, en de Xbox 192.168.1.3. Als ik verbindingen test op mijn Xbox werkt alles. In Windows Mediaplayer 11 klik ik op "Media delen". Daar staat de Xbox keurig bij, en ik deel mijn media met 'm. Ik kan ook mijn Xbox gewoon pingen vanaf mijn laptop.
Echter, als ik in het dashboard naar Media ga, naar Video ga, en Computer selecteer, vraagtie of de software geinstalleerd is, nou, dat is zo, dus ik klik op "Yes, Continue", dan gaattie zoeken naar een Windows based PC met media sharing software, en dan kan die hem niet vinden!
Wat doe ik fout? Kan het zijn omdat ik mijn Xbox met draad en mijn laptop zonder draad in het netwerk heb hangen? Zal toch niet..
PC en Xbox zitten beiden in 255.255.255.0 subnet..
De bedraadequote:Op maandag 9 april 2007 17:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
De draadloze of de bedraade?
Laat het maar weten of het gelukt is, bij mij de de bedrade namelijk kapot.
beterquote:Op maandag 9 april 2007 16:10 schreef Niek. het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe functie van de lente update, direct zien welke achievement je hebt unlcked.
Heintje?quote:Op maandag 9 april 2007 16:10 schreef Niek. het volgende:
[afbeelding]
Ik hoor graag het resultaat, heb ook een kapotte (met draad) headset.quote:Op maandag 9 april 2007 17:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn headset is kapot
Is die patch al uit dat DivX kan? Ik dacht namelijk van welquote:Op maandag 9 april 2007 19:00 schreef dialMforMonkey het volgende:
Nog een vraagje over de xbox mbt streamen. Ik heb een pc met alle seizoenen x-files (:@) in een xvid/divx formaat. Kan ik deze zonder problemen streamen naar de xbox, en deze met de xbox afspelen, vooruitspoelen, pauzeren en mischien zelfs ondertitels regelen?
Waarom niet?quote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
Xbox 360 Dashboard wordt gespeeld
Watching a movie
Waarom kijken mensen een dvd'tje via hun 360 ?
Omdat het onzinnig is een aparte DVD-speler aan te schaffen als je 360 prima functioneertquote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
Watching a movie
Ik neem aan dat iedereen toch al wel een DVD-speler heeft? en de 360 maakt veel meer lawaai enz.quote:Op maandag 9 april 2007 19:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat het onzinnig is een aparte DVD-speler aan te schaffen als je 360 prima functioneert
Omdat ie beter beeld levert dan m'n Pioneer 535 spelerquote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
Watching a movie
quote:Op maandag 9 april 2007 19:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat het onzinnig is een aparte DVD-speler aan te schaffen als je 360 prima functioneert
Tsja op een SDTV zie je het verschil ook zeker niet.quote:Op maandag 9 april 2007 19:13 schreef BMH het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd het liever bij mijn eigen DVD speler
Sommige mensen zullen wel weer zeggen dat ze geen verschil zien.. Maar die hebben waarschijnlijk nog een interlaced DVD speler van de Aldi.
heb vanmiddag nog flodder gekeken op me 360. waarom ? omdat me home cinema set met dvd speler de dvd speler krassen maakt op dvdsquote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
Watching a movie
Ik kijk dus echt geen dvd op die stofzuiger. Tijdens spellen boeit me dat geluid niet maar als ik een film kijk doe ik dat toch echt op een fatsoenlijke dvd-speler.quote:Op maandag 9 april 2007 19:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wie van jullie gebruikt een router ?quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef Enchanter het volgende:
Ik heb ff een probleempje.
Het lukt niet om met PES 6 tegen een vriend van me tespelen.
Ik weet dat het niet kan met ranked matches ,maar met playermatches moet het wel kunnen.
Het probleem is we kunnen elkaar gewoon niet vinden , we zien allebei dezelfde lijst met spelers , maar ik kom niet in zijn lijst voor en hij niet inde mijne.
Doen we/ik iets fout of zo ?
Ik gebruik een tosti-apparaat, is dat ook goed?quote:Op maandag 9 april 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie van jullie gebruikt een router ?
Mag ik 2 tosti ham kaas van jouquote:Op maandag 9 april 2007 19:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik gebruik een tosti-apparaat, is dat ook goed?
Robinho en Raúll stellen geen drol voorquote:Op maandag 9 april 2007 20:00 schreef jorienvdherik het volgende:
--- Raul - Nistelrooy ----
Robinho Reyes
Wat een aanval ( in FIFA 2007 )
owja jij speelt UEFA CL natuurlijk met je eigen gemaakte teamquote:Op maandag 9 april 2007 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Robinho en Raúll stellen geen drol voor
Dit is pas een aanval:
Henry-Drogba
Van Persie Lampard
![]()
quote:Op maandag 9 april 2007 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
owja jij speelt UEFA CL natuurlijk met je eigen gemaakte team
Wat een bullshit, laatst had ik een ongeslagen reeks van 15 wedstrijdenquote:Op maandag 9 april 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar met die opstelling kan je niet op live ownen;)
ik wel met
-- Raul - Nistelrooy ----
Robinho Reyes
knul, wat voor team ben je dan als jequote:Op maandag 9 april 2007 20:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een bullshit, laatst had ik een ongeslagen reeks van 15 wedstrijden![]()
Arsenal he, heb gewoon nieuwe spelers aangetrokken.quote:Op maandag 9 april 2007 20:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
knul, wat voor team ben je dan als je
Henry-Drogba
Van Persie Lampard
hebt ?
Custom elftallen niet, bestaande teams wel.quote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
En daar kan je mee online spelen ?
Maar desondanks dat is het toch nog knap om op de moeilijkste difficulty 15 maal achter elkaar te winnenquote:Op maandag 9 april 2007 20:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar met die opstelling kan je niet op live ownen;)
Idd voetbal is zowiezoquote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, doe dit soort stupide discussies op MSN ofzo
quote:Op maandag 9 april 2007 20:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zeg, doe dit soort stupide discussies op MSN ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |