Op easy wel ja, normaal heb ik nog niet aangedurft. Hard ga ik denk ik nog niet halen.quote:
Hehe, ik speel nu maar Frets on Fire omdat ik geen Xbox heb, maar hij werkt wel met de gitaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op easy wel ja, normaal heb ik nog niet aangedurft. Hard ga ik denk ik nog niet halen.
Wat maakt het uit waar je die koopt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook mijn Xbox. Omgebouwd door iemand die bij MS werkt..Garantie geen probleem. En 12 games erbij. Lame ja, ik weet het, maar heb geen geld..
Anyway, leuk hoor, fijne controller, maar schietspellen werken met de Wii controller toch beter.. Maar jezus, wat een laadtijden en wat een enorme herriebak is het! Zelfs met de kastdeur dicht, storend gewoon..
Er zit een HD kabel bij, maarja, heb geen HD TV, dus 3 kabeltjes van de 5 in een SCART blok, en die in mijn TV. Er zit ook één of ander gaatje nog in die kabel waarin je een optische kabel kan steken voor geluid? Waar koop ik die?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
maar heb geen geld..
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Garantie geen probleem.
Ik heb ook stukken dat ik noten bewust oversla omdat het anders helemaal fout gaat. Zo kan ik toch nog de helft mee pakken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Yeah!
Druk bezig om op easy de rockheld uit te hangen.
Moeilijk spel nog, op zijn tijd.
Om de drive te flashen hoeft dat ding niet open.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.
Zoek het zelf maar uit kneus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Er zit een HD kabel bij, maarja, heb geen HD TV, dus 3 kabeltjes van de 5 in een SCART blok, en die in mijn TV. Er zit ook één of ander gaatje nog in die kabel waarin je een optische kabel kan steken voor geluid? Waar koop ik die?
Mijne is al opgehaald.quote:
Eigenlijk wel vreemd dat ze die nog gewoon vervangen. Het zal wel wat negatieve publiciteit op leveren als ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:34 schreef Salsagrill het volgende:
[..]
Om de drive te flashen hoeft dat ding niet open.
Vriend van mij had 'm ook geflashed, toen kreeg hij na een paar maanden ook een RROD, opgestuurd en een andere opgestuurd gekregenvan M$.
Doen ze kennelijk niet moeilijk over.
Ik heb er ook over nagedacht om 'm te laten flashen, maar dat doe ik toch maar niet. Ik vind echte doosjes mooier + dan speel ik de spellen die ik heb tenminste ook echt lang.
Je kan in de tussentijd gitaar gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:48 schreef Ron.666 het volgende:
Krijg tieten, wachten op Dirt duurt nog vet lang. Kan dat niet wat meer opschieten?
Gewoon jatten joh, net als je software.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Waar koop ik die?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:38 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Gewoon jatten joh, net als je software.
Ben helemaal afgekicked na laatste deel.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scans van DMC 4
Ik niet, er is niet een game die ik meer (online) speel dan Moto GP '06. En heb dan ook alle delen tot nog toe gehad. Maar ik vind wel dat er niet veel nieuws is bij elk nieuw deel maar het blijft gewoon zo'n vette game met i.t.t. Formule 1 games wel up to date seizoenen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben helemaal afgekicked na laatste deel.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Anyway, leuk hoor, fijne controller, maar schietspellen werken met de Wii controller toch beter..
Mja.. ik vond de besturing moeilijker geworden, en die streetraces crap eigenlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 17:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik niet, er is niet een game die ik meer (online) speel dan Moto GP '06. En heb dan ook alle delen tot nog toe gehad. Maar ik vind wel dat er niet veel nieuws is bij elk nieuw deel maar het blijft gewoon zo'n vette game met i.t.t. Formule 1 games wel up to date seizoenen.
vind de huidge motorteller beter...quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:24 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Scans van DMC 4
Helemaal mee eens, Red Steel is zo'n prachtig voorbeeld.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:53 schreef Retarded het volgende:
[..]ga jij maar lekker zwaaien met die armpjes dan
![]()
Die van mij doet het goed,quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Zijn er hier mensen die problemen hebben met hun gitaar?
1 april is al geweest...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef Oksel het volgende:
Ik heb ook mijn Xbox. Omgebouwd door iemand die bij MS werkt..Garantie geen probleem. En 12 games erbij. Lame ja, ik weet het, maar heb geen geld..
Anyway, leuk hoor, fijne controller, maar schietspellen werken met de Wii controller toch beter.. Maar jezus, wat een laadtijden en wat een enorme herriebak is het! Zelfs met de kastdeur dicht, storend gewoon..
Ik hoor allemaal verhalen dat er twee soorten gitaren worden uitgegeven. Een goede en een met een defecte whammy bar. Maar ik weet niet of dat waar is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Die van mij doet het goed,
Ik heb nog niet gemerkt dat ie het niet doet.
Ik heb de gene die de defecte zou hebben....quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal verhalen dat er twee soorten gitaren worden uitgegeven. Een goede en een met een defecte whammy bar. Maar ik weet niet of dat waar is.
TvPquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:33 schreef devv05 het volgende:
Tom Clancy's Firehawk
Ik ben nu al hypedWat een vette (en mysterieuze) site!
Maar niks aan de hand dus. Dat is mooi.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de gene die de defecte zou hebben....
japie japie stam japie stamquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:33 schreef devv05 het volgende:
Tom Clancy's Firehawk
Ik ben nu al hypedWat een vette (en mysterieuze) site!
Ik weet het niet zeker hoor, ik heb natuurlijk geen vergelijkings materiaal, maar ik heb niks gemerkt. Ik kan gewoon een effect aan lange noten geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Maar niks aan de hand dus. Dat is mooi.
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon TVP neerzetten maar dat is irritantquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:25 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Ja, toffe screens hebben we nu al genoeg gezien, bewegende ingame beelden lijken me veel interessanter.
Bookmark?quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk ook gewoon TVP neerzetten maar dat is irritant
quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Net een xbuks 360 gekochtbevalt prima
![]()
Maar even een vraagje: is [url=http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm]dit]/url] het hele lijstje met Xbox1games die het op de 360 doen ?
Ja volgens mij is dat de hele lijst.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:19 schreef s0ul1991 het volgende:
Net een xbuks 360 gekochtbevalt prima
![]()
Maar even een vraagje: is
http://www.xbox.com/nl-NL(...)ibilitygameslist.htm
dit het hele lijstje met Xbox1games die het op de 360 doen ?
Barbies horse adventure is alleen voor progamers daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat de hele lijst.
Mis je een titel of ben je blij dat je barbies horse adventure kan spelen?
Ik denk dat dat best een belangrijke titel in amerika was dus het zou wel logisch geweest zijn als die het deed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Barbies horse adventure is alleen voor progamers daar begin ik niet aan![]()
Ik miste alleen NBA street 3
Zo mis ik nog steeds Unreal Championship.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:25 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Barbies horse adventure is alleen voor progamers daar begin ik niet aan![]()
Ik miste alleen NBA street 3
En PGR 2, en The Cronicles of Riddick .....quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zo mis ik nog steeds Unreal Championship.
Ben ik het toch nog vandaag met je eensquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:05 schreef Erwtensoep het volgende:
Pes4
heb je 'm al terug, trouwens?quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:24 schreef twi het volgende:
Midtown Madness. En PES5 doet het gewoon, geen probleem dus.
Dadelijk denkt die echt dat dat spel zo heetquote:
Schijt UPS. Werkt dat kut Microsoft niet mee, dan is het UPS wel die het verziekt. Gisteren onverwachts langsgeweest op het moment dat ik 5 minuten niet thuis was. Briefje in de deur dat ze 'm vandaag zouden bezorgen. Vandaag geen flikker uitgevoerd, zitten wachten tot ze kwamen, komt dat schijtbedrijf niet. En op zaterdag bezorgen ze volgens mij niet. Nou, de telefoonlijn is morgen open, dus ik hang om 8.00 aan de telefoon. Degene die 'm oppakt heeft geen leuk begin van de dag.quote:
Je woont zeker in een flat, vandaag is die in ontvangst genomen door iemand in je flat. die speelt nu lekker op je xbox 360quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Schijt UPS. Werkt dat kut Microsoft niet mee, dan is het UPS wel die het verziekt. Gisteren onverwachts langsgeweest op het moment dat ik 5 minuten niet thuis was. Briefje in de deur dat ze 'm vandaag zouden bezorgen. Vandaag geen flikker uitgevoerd, zitten wachten tot ze kwamen, komt dat schijtbedrijf niet. En op zaterdag bezorgen ze volgens mij niet. Nou, de telefoonlijn is morgen open, dus ik hang om 8.00 aan de telefoon. Degene die 'm oppakt heeft geen leuk begin van de dag.
Dan is die bezorger aan het gamen nu, en heeft die ff een valse handtekening neergezet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:39 schreef twi het volgende:
Nee, ik woon niet in een flat.
Niet zo'n goeie vrijdag dus.quote:
Same here. Die connector is net zo stabiel als de gemiddelde 360.quote:Alleen het optische kabelte zit niet zo lekker vast in de VGA kabel van m'n X360, hij klikt er niet zo lekker in als achterin m'n audiosetje.
Ik heb ook de 95055 maar heb er ook geen problemen mee. Gelukkig maar. Ik heb hem bij de media markt gekocht en die zijn altijd super relaxed als je iets terug komt brengen en vergoeden het meteen zonder vragen te stellen maar het is altijd beter als alles het gewoon doet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:45 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb de gene die de defecte zou hebben....
Wow...Ik vind de meeste ps3 speller al een stukje grauwer, maar dit verschil is wel erg groot.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:54 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Splinter Cell: Double Agent - Xbox 360 vs. PS3
Drie keer raden welke de Xbox 360 versie is...
Double Agent was zo cool man! Maar als ik een PS3 bezitter was had ik die kutport mooi laten liggen. Dit is echt belachelijk. Ben benieuwd hoe Rainbow Six en GRAW 2 er dan op de PS3 uit gaan zien.quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:57 schreef piet_pelle het volgende:
Ja ziet er mooi uit alleen jammer dat Splinter Cell een kutgame is. Doe mij Metal Gear maar.
Ik heb een el-cheapo joytech VGA kabel, dat optische kabeltje zit er retegoed inquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:46 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Niet zo'n goeie vrijdag dus.
[..]
Same here. Die connector is net zo stabiel als de gemiddelde 360.
jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:50 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ik heb ook de 95055 maar heb er ook geen problemen mee. Gelukkig maar. Ik heb hem bij de media markt gekocht en die zijn altijd super relaxed als je iets terug komt brengen en vergoeden het meteen zonder vragen te stellen maar het is altijd beter als alles het gewoon doet.
Wat is trouwens de volgende game die we gaan hypen, Forza 2?
Neehoor gewoon netjes zeggen en hopen dat je een zeer aardige meneer aan de lijn hebtquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:04 schreef Niek. het volgende:
Ik denk van wel, zodra hij kapot is en je hem opstuurt maken ze hem daar open, ze zien dat meteend at hij al geopend is of dat ermee geklooid is.
Daar gaan we weer hoor, multi-platform vergelijkingenquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:54 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Splinter Cell: Double Agent - Xbox 360 vs. PS3
Drie keer raden welke de Xbox 360 versie is...
Schitterend dit gaat zo goed worden ik verwacht een top verhaal!quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect: Battle Transmission Cinema HD
HOLY SHIT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit jaar in de zomer wel spellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
The Darkness 'Intro' video
Pas op voor spoilers!
Damn wat gaat juni een zieke maand worden. Mass Effect, The Darkness & Colin McRae: Dirt![]()
Samen co-open?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Schitterend dit gaat zo goed worden ik verwacht een top verhaal!
Bioware![]()
Die ene stem komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Mass Effect: Battle Transmission Cinema HD
mooie game zeg. vage tunnel rijden ze inquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
The Darkness 'Intro' video
Pas op voor spoilers!
Damn wat gaat juni een zieke maand worden. Mass Effect, The Darkness & Colin McRae: Dirt![]()
Vandaar dus ''The Darkness''quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooie game zeg. vage tunnel rijden ze in
Hey Wessiej!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar deze moet in juni dus al uit komen![]()
Dat is juist het vette eraan, ze helpen je namelijk om verder te komen in het spel en ze beschikken ook nog over speciale summonkrachten. Zo kun je hun bijvoorbeeld door plekken laten kruipen waar jij niet kan komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit net trailer te kijken, beetje jammer van die monstor arm die die heeft![]()
Tsja, misschien tof. Een game met een verhaal van 60 uur hoeft wmb geen co-opquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey Wessiej!![]()
Ja naar alle waarschijnlijkheid komt er een co-op mode in, laten we het in ieder geval hopen![]()
Hehequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Topic heeft meer XBLA liefde nodig
Boom Boom Achievements
Boom Boom Rocket half april op XBLA
![]()
![]()
Verder gister voor het eerst UNO gedaan (met camera ook) en dat is cool. Volgende week ga ik flink Feeding Frenzy en Luxor gamen. XBLA is ECHT heel tof
Tsja, dat scheelt al. Maar dan nog, een game als UNO kan prima voor 5 euro uit. Iig moet er meer verschil komen dan 5 of 10 euro.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 75 euro voor Uno betaald... Maar kreeg er wel een jaar Xbox Live Gold en een Live Vision Cam bijVerder 'deel' ik een aantal XBLA games met mn vriendinnetje. Zij heeft bijv Feeding Frenzy en Luxor en die speel ik bij haar. Ik heb dan weer Lumines die zij bij mij speelt.
Vanavond potje online?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uno is vrij simpel inderdaad, maar wel erg tof en volgens mij ga ik die wel heel veel spelen. Dan kan 10 euro best
quote:
Ja hequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder gister voor het eerst UNO gedaan (met camera ook) en dat is cool.
quote:Achievement notifications now tell you the name and number of points of the achievement
Kon je de ronde's nog ergens aanpassen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:53 schreef twi het volgende:
MotoGP heb ik uitgespeeld op Legend met 1 lap en zonder kwalificatie. Wel een hoop herstarten, want er is altijd wel een klojo die je ergens ophoudt of onderuit kegelt.
Ik zit nog steeds te wachten.... Zal wel dinsdag wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:01 schreef Un4 het volgende:
En iedereen die nog zit te twijfelen over GH2, gewoon halen! Echt een topervaring.
Sinds wanneer komt limbo land hier in dit topic ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Zou trouwens eens tijd worden voor een goed Formule 1 spel!
Ik kom hier zo af/toe wel eens. Maar als dit de eerste keer is dat je me hier ziet kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt limbo land hier in dit topic ?
Op de PS3 tot nu toe. Volgens mij komen volgend jaar de rechten weer vrij, denk dat EA ze dan oppikt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Zou trouwens eens tijd worden voor een goed Formule 1 spel!
Ik was niet echt kapot van die racegame van EA. Verschrikkelijk was die besturing in hun f1 games!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de PS3 tot nu toe. Volgens mij komen volgend jaar de rechten weer vrij, denk dat EA ze dan oppikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |