mooie game zeg. vage tunnel rijden ze inquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
The Darkness 'Intro' video
Pas op voor spoilers!
Damn wat gaat juni een zieke maand worden. Mass Effect, The Darkness & Colin McRae: Dirt![]()
Vandaar dus ''The Darkness''quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mooie game zeg. vage tunnel rijden ze in
Hey Wessiej!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Maar deze moet in juni dus al uit komen![]()
Dat is juist het vette eraan, ze helpen je namelijk om verder te komen in het spel en ze beschikken ook nog over speciale summonkrachten. Zo kun je hun bijvoorbeeld door plekken laten kruipen waar jij niet kan komen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zit net trailer te kijken, beetje jammer van die monstor arm die die heeft![]()
Tsja, misschien tof. Een game met een verhaal van 60 uur hoeft wmb geen co-opquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey Wessiej!![]()
Ja naar alle waarschijnlijkheid komt er een co-op mode in, laten we het in ieder geval hopen![]()
Hehequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Topic heeft meer XBLA liefde nodig
Boom Boom Achievements
Boom Boom Rocket half april op XBLA
![]()
![]()
Verder gister voor het eerst UNO gedaan (met camera ook) en dat is cool. Volgende week ga ik flink Feeding Frenzy en Luxor gamen. XBLA is ECHT heel tof
Tsja, dat scheelt al. Maar dan nog, een game als UNO kan prima voor 5 euro uit. Iig moet er meer verschil komen dan 5 of 10 euro.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 75 euro voor Uno betaald... Maar kreeg er wel een jaar Xbox Live Gold en een Live Vision Cam bijVerder 'deel' ik een aantal XBLA games met mn vriendinnetje. Zij heeft bijv Feeding Frenzy en Luxor en die speel ik bij haar. Ik heb dan weer Lumines die zij bij mij speelt.
Vanavond potje online?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uno is vrij simpel inderdaad, maar wel erg tof en volgens mij ga ik die wel heel veel spelen. Dan kan 10 euro best
quote:
Ja hequote:Op zaterdag 7 april 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder gister voor het eerst UNO gedaan (met camera ook) en dat is cool.
quote:Achievement notifications now tell you the name and number of points of the achievement
Kon je de ronde's nog ergens aanpassen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:53 schreef twi het volgende:
MotoGP heb ik uitgespeeld op Legend met 1 lap en zonder kwalificatie. Wel een hoop herstarten, want er is altijd wel een klojo die je ergens ophoudt of onderuit kegelt.
Ik zit nog steeds te wachten.... Zal wel dinsdag wordenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:01 schreef Un4 het volgende:
En iedereen die nog zit te twijfelen over GH2, gewoon halen! Echt een topervaring.
Sinds wanneer komt limbo land hier in dit topic ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Zou trouwens eens tijd worden voor een goed Formule 1 spel!
Ik kom hier zo af/toe wel eens. Maar als dit de eerste keer is dat je me hier ziet kan ik niks aan doen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sinds wanneer komt limbo land hier in dit topic ?
Op de PS3 tot nu toe. Volgens mij komen volgend jaar de rechten weer vrij, denk dat EA ze dan oppikt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:00 schreef DarkShine het volgende:
Zou trouwens eens tijd worden voor een goed Formule 1 spel!
Ik was niet echt kapot van die racegame van EA. Verschrikkelijk was die besturing in hun f1 games!quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:06 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Op de PS3 tot nu toe. Volgens mij komen volgend jaar de rechten weer vrij, denk dat EA ze dan oppikt.
TS2 heb ik nooit uitgespeeld. Na seizoen 3 was ik er wel klaar mee, won alles moeiteloos enzoquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:11 schreef Egamer het volgende:
Zo. Ik heb een extra controller en Top Spin 2 gekocht.En nee, geen VT3, want dat beviel me niet, ben niet zo'n arcade type.
Ben echt de enige te wereld die de SP lastig vindquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
TS2 heb ik nooit uitgespeeld. Na seizoen 3 was ik er wel klaar mee, won alles moeiteloos enzo
Of ben ik gewoon te tennis-nerdquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ben echt de enige te wereld die de SP lastig vind![]()
Omdat iedereen die het landenteam kiest bij zo'n wedstrijd een domme kneus is die blijkbaar niet durft te verliezen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom gaan mensen altijd quiten als je met een landenteam tegen een clubteam wilt spelen![]()
surequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat iedereen die het landenteam kiest bij zo'n wedstrijd een domme kneus is die blijkbaar niet durft te verliezen.
zelfde als wanneer je in VT3 Duke of King kiestquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom gaan mensen altijd quiten als je met een landenteam tegen een clubteam wilt spelen![]()
Vriendinnetje?!? FEUTEAUS!!!!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb 75 euro voor Uno betaald... Maar kreeg er wel een jaar Xbox Live Gold en een Live Vision Cam bijVerder 'deel' ik een aantal XBLA games met mn vriendinnetje. Zij heeft bijv Feeding Frenzy en Luxor en die speel ik bij haar. Ik heb dan weer Lumines die zij bij mij speelt.
Weet iemand zo te vertellen welke poorten ik moet forwarden om weer fatsoenlijk games te kunnen vinden in o.a. GoW?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:30 schreef JimmieTheSaint het volgende:
When it rains, it pours... m'n linksys router is zojuist overleden.
Ik snap dat niet, de ene persoon is binnen een week geholpen, de ander kost wekenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:15 schreef Retuobak het volgende:
Twee weken geleden m'n 360 op laten halen.
Gisteren bevestiging gekregen dat hij binnen is bij MS.
MS support in de bocht weer hoor.
Ik vind het ook raadselachtig, maar ja, je doet er niks aanquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:05 schreef Morthill het volgende:
Ik snap dat niet, de ene persoon is binnen een week geholpen, de ander kost weken
Ze weten dat je er toch niet op speelt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:15 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het ook raadselachtig, maar ja, je doet er niks aan
88 UDPquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:54 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Weet iemand zo te vertellen welke poorten ik moet forwarden om weer fatsoenlijk games te kunnen vinden in o.a. GoW?
Welles, afgelopen december nogquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze weten dat je er toch niet op speelt.
Jeroenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Vriendinnetje?!? FEUTEAUS!!!!!!
Hoe heet ze?
Wat de neuk is daar zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Get ready for the hype:
[afbeelding]
[afbeelding]
meld je maar devvvvvvquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:36 schreef devv05 het volgende:
Als jullie morgen winnen neem ik een week lang een NEC avatar
Je weet dat je ook gewoon een usb toetsenbord aan je 360 kan hangen?quote:Op zondag 8 april 2007 22:29 schreef Niek. het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[b]Handig voor, zeker als je emt de lente update kan msnén via je 360.[/b[
Hmm, eens proberen, maarja dit vind ik toch een stuk praktischer dan nog eens een toetsenbord met snoer.quote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je weet dat je ook gewoon een usb toetsenbord aan je 360 kan hangen?
Kut, dan is er iets anders met mn nieuwe router, want die poorten staan al geforward en nog wil ie amper games vinden en hosten weigert ie al helemaal.quote:
OMFGROFLCOPTERBBQ Halo 3quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Get ready for the hype:
[afbeelding]
[afbeelding]
't is zo'n debiel speedtouch geval met eigen firmware van KPN.... waar dus echt amper iets mee te beginnen valt.quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef twi het volgende:
X360 als DMZ host.
Even KPN bellen, misschien kunnen zij je helpen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
't is zo'n debiel speedtouch geval met eigen firmware van KPN.... waar dus echt amper iets mee te beginnen valt.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Even KPN bellen, misschien kunnen zij je helpen.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef dialMforMonkey het volgende:
heb deze vraag al op tweakers gesteld maar daar zit ik normaal nooit
Even een paar vraagjes aan de experts met betrekking tot de aanschaf van een xbox 360
- Is het verstandig om een xbox 2e hands te kopen? En waar moet ik dan vooral op letten? Ik zou hem gewoon nieuw kopen, weet je zeker dat hij goed is, er niets mis mee is en je hebt langer garantie. ga je hem toch 2de hands kopen, kijk dan of hij niet geopend is, of hij neit beschadigd is, of hij het gewoon doet:)
- Kan ik een beetje goed films kijken op mijn 360? Divx (streamen) als wel dvd's. Voor een groot deel zal hij gebruikt worden als dvd speler... Dvd's kijken gaat perfect, je kan dan nog speciale afstandsbediening erbij kopen, maakt het een stuk makkelijker maar is zeker niet noodzakelijk om dvd's te kijken, films streamen werkt ook goed
- Ik heb geen hdtv, lever ik met een gewone crt tv echt zoveel op de kwaliteit in? En is er een mogelijkheid om de xbox aan te sluiten op een pc monitor om zo wel HD kwaliteit te krijgen? Weet ik niet zoveel over, maar ik speel op een 37cm sdtv, het ziet er top uit en ben er hartstikke tevreden mee dus dat meot wel genoeg zeggen lijkt me
thnx in advanceGraag gedaan.
Zitten als het goed is over de plaatsen waar de schroeven zitten stickers, zijn van die soort hologram stickers. Maar het blijft toch een risico, als hij telkens nadat hij 15min. aanstaat in een keer vastloopt dan kom jij daar niet achter als hij 5minuten laat zien dat hij het gewoon doet.quote:Op zondag 8 april 2007 23:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
thnQ's.
Tis dat ik via marktplaats een xbox premium incl 2 controllers en minimaal 2 games voor ¤ 300 zie staan. Dat scheelt al snel bijna 200 euro met de prijs die ik in de winkel betaal. waaraan kan ik zien of hij wel of niet geopend is?
Als je het nog nooit op een hdtv heb gezien mis je qua graphics niks, alleen zal je met de meeste spellen de tekst niet of heel moeilijk kunnen lezen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:34 schreef dialMforMonkey het volgende:
- Ik heb geen hdtv, lever ik met een gewone crt tv echt zoveel op de kwaliteit in? En is er een mogelijkheid om de xbox aan te sluiten op een pc monitor om zo wel HD kwaliteit te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |