Tegenwoordig wel. Schaamhaar, okselhaar enz. is compleet overbodig.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja! Dat had ik ook gezien, dan ben je toch geen vent meer![]()
ok jij wint, ik snapte gewoon niet dat je zo'n gruwelijk mokkel als Amanda dood wil hebben, levend kan je er veel meer plezier van hebben, wel een ritsje op de mondquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Kwestie van de regels kennen Danos!![]()
Haha ik dacht dat je een geintje maakte, totdat ik naar de streams keek.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef Liess het volgende:
"De Miljonairs zijn zo weer terug, een ogenblik geduld aub"
Heeft Natasia nu een aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef rooie3 het volgende:
Oh my god nog een aangifte.
Houd het dan nooit op.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:48 schreef Yollie het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je een geintje maakte, totdat ik naar de streams keek.
Het schijnt 'in' te zijn ... maar ik lag naast m'n stoel van het lachen toen ik het zag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:47 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ja! Dat had ik ook gezien, dan ben je toch geen vent meer![]()
Een beetje vent heeft toch haar onder zijn okselsquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Het schijnt 'in' te zijn ... maar ik lag naast m'n stoel van het lachen toen ik het zag.
Dit hier verder bespreken aub.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
We moeten vanaf nu gaan betalen voor de streams
Dat station is ben ik bang al lang en breed gepasseerd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terug naar het spel zoals het eens begon, subtiele grappen en snode plannen.
.... misscien dat ik het nog zou doen ook ... maar dan in termijntjes .... oftewel gebufferd betalen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Shit!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Een beetje vent heeft toch haar onder zijn oksels
je hebt achter terug een puntje teweinig en achtergeduld een puntje te veelquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:48 schreef rebellious_angel het volgende:
wat is dit voor humor van de plasmaboy?
de miljonairs zijn zo weer terug... ogenblikje geduld....
dan heb ik mijn laatste beelden gezien, tenzij je mag bepalen welke miljonairs je wilt zien. Voor Huub, Syl en Eric wil ik wel een eurootje betalen, voor die andere 4 echt niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Vrachtwagen vol met zand in het zwembad en worstelen maar damesquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:51 schreef danos het volgende:
Neem ze al hun kleren af! Back to basic
En wissel alle monsters in voor hot chicks
Ben je vergeten dat Natasia er rondloopt met haar theezakjes en leeggelopen zwangerschapsbuik?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:51 schreef danos het volgende:
Neem ze al hun kleren af! Back to basic
En wissel alle monsters in voor hot chicks
Schrikbarender vind ik dat je met soortgelijk braaksel ook "held" worden kunt. Selectieve morele verontwaardiging gedreven door haat, chapeau.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat er echt mensen zijn die zulk braaksel uit hun mond weten te krijgen... ongelooflijk. Daar kun je nooit of te nimmer meer serieus mee discussieren. Onmogelijk. Dus dan val je vanzelf stil.
Nou eenman zonder okselhaar vind ik erm nou niet echt mooi..het moet wel een beetje getrimd zijn zodat je geen lianen van het oerwoud onder je oksels hebt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:52 schreef FSR het volgende:
Er zijn heel veel mannen die scheren.. op zich is het wel verzorgt, en schoner..
Maar het zit mij niet in de weg....
neem een abonnement, spaar streammilespunten en ontvang een leuke verassing!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ze heeft tegenwoordig toch kipfileetjes, of heeft Jaap die inmiddels opgegetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:53 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ben je vergeten dat Natasia er rondloopt met haar theezakjes en leeggelopen zwangerschapsbuik?
Wil je Jaap naakt zien?
NEE dacht het niet.
Mee eensch..quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nou eenman zonder okselhaar vind ik erm nou niet echt mooi..het moet wel een beetje getrimd zijn zodat je geen lianen van het oerwoud onder je oksels hebt.
Voor schaamhaar idem. Kort getrimd. Helemaal kaal vind ik bij een gozer zo raar staan..
Nou ja, je kunt nu in ieder geval niet zien dat de boel als een gek bufferd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:55 schreef Mika25 het volgende:
[afbeelding]
Interessante streams, daar wil ik best wel 1.50 euro voor betalen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:54 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ze heeft tegenwoordig toch kipfileetjes, of heeft Jaap die inmiddels opgegeten![]()
Dat zou geweldig zijn, maar dan moeten een aantal bewoners het huis uit..... BANJ denken in de winning mood te zijn......quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hopelijk wordt nu ingegrepen door de redactie. Eindelijk eens kappen met die wederzijdse scheldpartijen. Terug naar het spel zoals het eens begon, subtiele grappen en snode plannen.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef Mika25 het volgende:
Na de streamlock liggen alle bewoners gezellig in de tuin en praten over de komst van de "nieuwe" miljonair
Dat komt omdat ze dom zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn, maar dan moeten een aantal bewoners het huis uit..... BANJ denken in de winning mood te zijn......![]()
reken maar dat er wat mensen een toontje lager zullen zingen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef Mika25 het volgende:
Na de streamlock liggen alle bewoners gezellig in de tuin en praten over de komst van de "nieuwe" miljonair
Het is idd niet leuk meer zo. Maar ik denk dat ze nooit meer het niveau halen als in het begin met al die asocialen daarzo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:57 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ander onderwerp:
Beter dat de redactie ingrijpt, er zou me anders een dezer dagen een vechtpartij uitbreken.. al die agressie bij al die bewoners (behalve bij Spirituele Sylvia die overal doorheen kabbelt)
Ikk hoop niet te lang.. anders moet ik weer uit de zon om stroom op dit ding te raggenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef waxmask het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een erg lange lock gaat worden.
Dat dacht ik na de streamlock van vannacht ook, maar niet dus.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:58 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
reken maar dat er wat mensen een toontje lager zullen zingen.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |