ohh I loveeee dogs!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef donpsp het volgende:
[..]
Dan hou jij ook niet van hondenLaat Jaap dan op Amanda zitten
![]()
Dan taai ik af, no way dat ik ga betalenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar in verband met betalen voor streams wat dan ook maandag in zou gaan.
Ik ben bang dat het met de komst van Nena er niet beter op gaat worden. Brainless en Snollie compleet over de zeik, als ik dat zo inschat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams maar weer uit, want dit gaat me echt te ver de laatste dagen. Wat een verschrikkelijke mensenHopelijk zorgt de komst van Nena voor een ommekeer, want anders is het snel afgelopen wat mij betreft. Het is nu gewoon te walgelijk om naar te kijken.
Moet ie dan weer als een viswijf terug gaan krijsen? Laat die anderen zich maar lekker voor lul zetten door ordinair te gaan jammeren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
En wederom incasseert Eric alles en heeft geen weerwoord.
Wat moet je ook beginnen tegen zo'n scheldwaterval? Ik zou ook echt niet meer weten wat ik moest zeggen. Dat er echt mensen zijn die zulk braaksel uit hun mond weten te krijgen... ongelooflijk. Daar kun je nooit of te nimmer meer serieus mee discussieren. Onmogelijk. Dus dan val je vanzelf stil.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:35 schreef TiNo_Flo het volgende:
En wederom incasseert Eric alles en heeft geen weerwoord.
Ach got wat is iedereen opeens instant anti-bond, trieste meelopersquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:33 schreef LoveProfusion het volgende:
http://www.bontvoordieren.nl/bvd1.php?item=3 hier kan je snel een berichtje invullen en versturen met bertrekking tot die hoer.
LOL ... "waarschijnlijk maandag"quote:
Hij hoeft toch ook niet te krijsen voor een weerwoord? Ik snap je punt niet echt.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
Moet ie dan weer als een viswijf terug gaan krijsen? Laat die anderen zich maar lekker voor lul zetten door ordinair te gaan jammeren.
als ik ergens tegen ben is het wel tegen het dragen van bontquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Ach got wat is iedereen opeens instant anti-bond, trieste meelopers
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Ach got wat is iedereen opeens instant anti-bondbont, trieste meelopers
Ik wacht nog af of de dgk-redactie er nog iets aan gaat doen ......en anders haak ik ook af....want dit is gewoon niet goed voor mijn hartquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik zet de streams maar weer uit, want dit gaat me echt te ver de laatste dagen. Wat een verschrikkelijke mensenHopelijk zorgt de komst van Nena voor een ommekeer, want anders is het snel afgelopen wat mij betreft. Het is nu gewoon te walgelijk om naar te kijken.
Door mensen zoals JIJ is de sfeer hier minder geworden op het forum.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
dank je, ben niet meer zo scherp op de vrijdagmiddagquote:
Betwijfel of de komst van Nena het niveau omhoog zal krijgen. Het probleem is dat de redaktie in paniek is momenteel. Als de kijkcijfers van de uitzending van vanavond minder scoren dat 246.000 betekent dat dat het weekgemiddelde over deze week het laagste zal zijn in 6 maanden tijd. En met de overgang naar RTL kunnen ze dat niet gebruiken, dus verwacht de komende dagen nog meer extreme acties. Alles om de kijkcijfers omhoog te krijgen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk zorgt de komst van Nena voor een ommekeer, want anders is het snel afgelopen wat mij betreft. Het is nu gewoon te walgelijk om naar te kijken.
Het is onmogelijk om met die 2 een discussie aan te gaan aangezien ze alleen zichzelf horen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Hij hoeft toch ook niet te krijsen voor een weerwoord? Ik snap je punt niet echt.
Dat "waarschijnlijk" had ik over heen gelezenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:39 schreef patist het volgende:
[..]
LOL ... "waarschijnlijk maandag"
-"is dat zeker?"
HJAHAHAH
Ik vond het gewoon een kutfilm...quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
om j.aap nu god te noemen vind ik overdone hoor! Of was dat voor beequeen bedoeld, dat moet je wel Godin zeggen namelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef danos het volgende:
[..]
Hij heet Jaap, god kan jij niet ook eens een keer mensen bij de gewone naam noemen? Zo kinderachtig die koosnaampjes.
Verder vind ik het wel weer vermakelijk wat er allemaal gebeurt, sneue eric die de dierenbescherming gaat bellen voor een nertsjasje, sinds wanneer is dat verboden in nederland? Erik zou ze Amanda pas goed kunnen pakken als hij beide hondjes ff stevig in de reet neukt, dat mag namelijk wel volgens de nederlandse wet heb ik vandaag gehoord.
Volkomen terecht dat brian geen waarschuwing heeft gehad, er is er maar één die een waarschuwing verdiend en dat is Huub zelf, door zijn zielige bijna pathetische gedrag, alleen al uit bescherming voro zichzelf zou hij zo snel mogelijk uit de kooi geflikkerd moeten worden.![]()
Zou je je willen beperken tot COS. Dank je.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Schreeuwen kunnen ze wel inderdaadquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:40 schreef mootie het volgende:
Het is onmogelijk om met die 2 een discussie aan te gaan aangezien ze alleen zichzelf horen.
Dat is nu net het subtiele verschil, jij scheldt op een user, hij scheldt op een bewoner. ^_^quote:
Met moeite maar het luktquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je haar echt nog aanhoren dan? Ik krijg woedeaanvallen, dus zet de stream waar zij op is consequent uit.
hoe kun je anti en dus ergens tegen zijn en gelijk een meeloper worden genoemd?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:38 schreef danos het volgende:
[..]
Volgens mij wéet Amanda niet eens wat ze allemaal is, kan wel een mix zijn van Antilliaan tot Melkboer.quote:
Die quote ging over een bewoner. Dat mag dus!! (is niet netjes, maar mag wel). Wat jij schrijft over een medeuser mag dus absoluut niet!quote:
Sinds wanneer is Amanda een user van FOK! ?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die quote ging over een bewoner. Dat mag dus!! (is niet netjes, maar mag wel). Wat jij schrijft over een medeuser mag dus absoluut niet!
Ik ben blij dat zoveel mensen me wijzen op mijn grote fout, ik dacht dat hier alleen maar mongolen kwamenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
hoe kun je anti en dus ergens tegen zijn en gelijk een meeloper worden genoemd?
overigens, anti de bond tegen het vloeken, of anti de vakbond, of anti de voetbal bond?
dat vraag ik me trouwens ook af over de ratjeB gang, waarom ze constant zo de mooie nederlandse taal ontwrichten!
En zijn oksels! Oh nee die scheert NatasJA voor hemquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Scheert Brian zijn borst?
Amandaquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Amanda een user van FOK! ?
Ja! Dat had ik ook gezien, dan ben je toch geen vent meerquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:46 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En zijn oksels! Oh nee die scheert NatasJA voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |