Waarom denk je dat het dom is ? Het helpt alleen maar om Natasia verder los te weken uit BANJ.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:15 schreef Sporti het volgende:
ddddddddddomm dat Huub nu alles weer aan Nastasi verteld zo van ik zou nooit een vrouw slaan
De politie is niet binnen geweest, ze bleven buiten staan en alleen Eric mocht naar buiten om met hen te praten. Ze bleven maar heel even.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Zijn er nog filmpjes van de politie in het huis?
Maar daar is de dierenbescherming toch niet voor.. voor zulke meldingen??quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Eric heeft gebeld met de dierenbescherming, om door te geven dat Snollie een bontjas heeft. Snollie doet alsof het haar niks doet.
Nee, na de streamlock van gisteravond lag iedereen in zijn eigen bed.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand gehoord of het gevecht om het gebruik van de masterbedroom nog een vervolg heeft gekregen ?
Die spelen het waarschijnlijk door aan Bont voor Dieren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar daar is de dierenbescherming toch niet voor.. voor zulke meldingen??
Ja, dat heb ik vannacht nog gezien. Maar ik ben benieuwd of er vanmorgen nog over gesproken is. Als dat niet is, dan heeft de redactie kennelijk hard ingegegrepen tijdens de streamlock.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, na de streamlock van gisteravond lag iedereen in zijn eigen bed.
Nee, maar het zegt iets over hoe serieus ze haar melding moeten nemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Heeeft toen ze het huis binnenkwam ook niets geholpenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die spelen het waarschijnlijk door aan Bont voor Dieren.
http://www.bontvoordieren.nl/
Feel free om ook te mailen.![]()
De draad is weer opgepakt vanaf het moment dat er werd gestemd gisteravond.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vannacht nog gezien. Maar ik ben benieuwd of er vanmorgen nog over gesproken is. Als dat niet is, dan heeft de redactie kennelijk hard ingegegrepen tijdens de streamlock.
Klopt, maar ze noteerden het wel bij de aangifte van Amanda. Even na het geprek had Eric de melding aan Huub dat hij door had gekregen dat er nog een vervolg komt. (waarschijnlijk een bericht van 'achter')quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:20 schreef Clank het volgende:
[..]
Vervolg van wat er vannacht gebeurd is, oftewel exit, waarschuwing?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopt, maar ze noteerden het wel bij de aangifte van Amanda. Even na het geprek had Eric de melding aan Huub dat hij door had gekregen dat er nog een vervolg komt. (waarschijnlijk een bericht van 'achter')
Kun je haar echt nog aanhoren dan? Ik krijg woedeaanvallen, dus zet de stream waar zij op is consequent uit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:20 schreef Marrije het volgende:
Amanda vindt H en E huilies, maar wie zit er nou de hele dag door te krijsen dan?
Dan hou jij ook niet van hondenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:27 schreef Dogga het volgende:
Ik hoop dat iemand uit BANJ op een van die zielige beesten gaat zitten en het liefst jaap.
Ik hou van honden maar ik mag amanda niet zo..en aangezien ze van haar zijn..
I Dont give a Pfuck
Nee, vervolg op de melding van de bontjas. Al lang geleden had DGK_REDACTIE dat hiet ook al een keer aangekondigd.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:25 schreef donpsp het volgende:
[..]
Vervolg van wat er vannacht gebeurd is, oftewel exit, waarschuwing?
Het zijn kruisingen tussen konijnen, uitgemergelde koeien, kleine kevers en Amanda'squote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Noem je dat honden?
ik ook kan het zowiezo ff niet meer aanzien ...........erger me mateloos aan banj.............quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je haar echt nog aanhoren dan? Ik krijg woedeaanvallen, dus zet de stream waar zij op is consequent uit.
Gokje, op verzoek van Snolliequote:Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef Napster het volgende:
Waarom zijn die honden er uberhaupt?
Als ik SHE was gaf ik nérgens meer toestemming voor ... maar ik ben dan ook zo rancuneus als de pest denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:24 schreef Sug4r het volgende:
Ik denk dat SHE in de toekomst geen goedkeuring meer zullen geven dat die hondjes mogen komen logeren.![]()
dat mocht na een stemming van iedereen......................als she dit had gewetenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef Napster het volgende:
Waarom zijn die honden er uberhaupt?
ohjaquote:
want?quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:32 schreef Clank het volgende:
Eric heeft twee bossen bloemen gehad.
Japio wilde naar de suana. De pianoleraar zat even geleden in de tuin en loopt nu in de keuken.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat we helemaal niks te zien krijgen van de pianolessen van Billie.
Niet dat ik er op zit te wachten hoor.![]()
Waarschijnlijk maandagquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:33 schreef Napster het volgende:
Is al bekend wanner die nieuwe bewoner komt?
Hij heet Jaap, god kan jij niet ook eens een keer mensen bij de gewone naam noemen? Zo kinderachtig die koosnaampjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:29 schreef beequeen het volgende:
Vreemd dat we helemaal niks te zien krijgen van de pianolessen van Billie.
Niet dat ik er op zit te wachten hoor.![]()
Verhaal schijnt niet waar te zijnquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:36 schreef Frasier het volgende:
Nee dat niet. Maar in verband met betalen voor streams wat dan ook maandag in zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |