Waar kan ik dat filmpje vinden van de ruzie van vanmorgen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:56 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't wel jammer dat Huub altijd zo ver moet gaan, met z'n 'ik ga die hoer van je slaan'. Hij geeft BANJ op deze manier zó veel voer, en die vergroten het 10 keer. Brian kan opeens de briljante ridder uit hangen met z'n manier jegens vrouwen, dat was niet de afspraak![]()
Ja, de angst voor Eric verklaart ook gelijk waarom het mormel zich vannacht onder zijn bed verstoptequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Snollie krijgt dus geen luisterend oor van de man van van de dierenbescherming.
Ze is bang dat ze traumatisch iets in het hoofd ervan krijgen.![]()
Linkje?quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:53 schreef Taurus het volgende:
Is Amanda half-nogiets? Hoor ik haar zeggen tijdens die afschuwelijke ruzie van deze ochtend op youtube. Is zij niet honderd procent Nederlands?![]()
Ik snap je wel hoor, Maar: het is nu nét wat rustiger, het gaat weer over de streams, en dan kom jij nog weer aan met deze post.En zo is er altijd wel iémand die er weer over begint. En dat genereert dan weer reacties (zoals dezequote:Op vrijdag 6 april 2007 14:40 schreef petraa het volgende:
Ik heb vanochtend bij zitten lezen. Maar ik moet zeggen dat Fok geen fok meer is met al die mensen die elkaar gaan zitten afzeiken. Het is werkelijk een zooitje ongeregeld. Jammer, want Fok was altijd gezellig en leuk om te lezen, maar ik heb nu 5 cossen zitten doorworstelen waar constant op de persoon word gehakt ipv commentaren op streams.
Daar wordt je toch gek van..quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:59 schreef Clank het volgende:
Zit Amanda weer door het gesprek van Eric heen te bléren.
en vele met jouquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom blijf ik de laatste tijd steeds vaker weg op FOK!.
MG mijn bloeddrukquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/profile?user=kankeropnou
Hier alle filmpjes van gisteravond![]()
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, het lijkt wel of de sfeer van DGK overslaat op het forum. Ik vind het ook jammer en blijf ook steeds vaker weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:40 schreef petraa het volgende:
Ik heb vanochtend bij zitten lezen. Maar ik moet zeggen dat Fok geen fok meer is met al die mensen die elkaar gaan zitten afzeiken. Het is werkelijk een zooitje ongeregeld. Jammer, want Fok was altijd gezellig en leuk om te lezen, maar ik heb nu 5 cossen zitten doorworstelen waar constant op de persoon word gehakt ipv commentaren op streams.
ooooooo super die link schitterend stuk!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:07 schreef Polonium-120 het volgende:
het stuk dat huub wil leren spelen is van ludwig van beethoven...
hier het stuk zoals dat met gevoel gespeeld moet worden: Moonlight Sonata 1st Mvmt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |