Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Ik mis er geen één; ik speel ze nog wanneer ik wil. DosBox.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt. Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Bij deze lijst valt het me op dat niemand LBA1 vermeld. Ik zie wel meerdere malen Little Big Adventure 2 staan, maar niemand vermeld Relentless - Twinsen's Adventure.
Miniature Replica Soldier, Sure to be one.... Deadly Encounter! Minitature Replica Soldier, No Fortress can hold him back!
Ik probeer Arx Fatalis te draaien onder Vista, maar dat is weer zo'n prachtgame die zo is ondergesneeuwd door andere releases dat er nooit een fatsoenlijke support voor is geweest, en hij crasht op willekeurige momenten op huidige hardware :S Idem met Nomad Soul (die wel weer een flink aantal jaartjes ouder is) Imho de beste semi-free roaming RPG van de laatste jaren, leuker om te spelen dan Morrowind.
Zonder twijfel, Sega Daytona USA (de Arcadeversie uiteraard).
Deze game krijg je dan ook niet even met een emulatortje ofzo thuis. Ik heb de Saturn versie, maar dat is een lachertje bij het origineel (hoezo ingewikkelde hardware :>).