Deze? Monster Bash. Moeilijk spel trouwensquote:Op maandag 23 april 2007 12:19 schreef SimtekF1 het volgende:
Verder kan ik me van heeeel lang geleden nog een spel herinneren dat je op een kerkhof begon en dan moest je uitkijken voor skeletten, vogels enz.
Weet alleen niet meer hoe dat spel heet.
is die remake een beetje leuk/het proberen waard?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Welke game ik echt mis?
Wing Commander Privateer 2
[afbeelding]
Ach, gelukkig is er ook een freeware remake van.
En er komt er ook "iets" uit op de Xbox 360 Xbox Live Arcade
Zeer de moeite waard. Er is echt een clubje behoorlijke fanatiekelingen mee bezig geweest.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:44 schreef P8 het volgende:
is die remake een beetje leuk/het proberen waard?
Nee, ik zet het geluid soms uitquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:47 schreef Echo99 het volgende:
Ik ken bijna alle spellen die voorbij komen
Dune I was ook tof!
Budokan
Heeft iedereen ook problemen met het geluid van oude dos games?
vervolg daarvan is tog Freelancer?quote:Op donderdag 26 april 2007 15:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Zeer de moeite waard. Er is echt een clubje behoorlijke fanatiekelingen mee bezig geweest.
Rick dangerousquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:18 schreef knarfmk1 het volgende:
RIck Dangerous!
en voor de PS1 Vigilante 8! (iemand die m nog heeft liggen?)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ultima IX: Ascension... jaaaaaa, lekker. Zo gaaf, maar wat een bugs. Eens kijken of die stoffen kaart hier nog niet opgevreten is door de motten.quote:
Mohaaquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:17 schreef sakeh het volgende:
En ook mis ik mohaa wel een beetje, mijn eerste echt online game![]()
Mortyr was echt een kutspel.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:02 schreef Digixz het volgende:
Mortyr
Unreal Tournament
Nox
Doom 1, 2
Red Alert
Pokemon op de Gameboy
quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Terminal Velocity:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ingehaald door de fighters denk ik, in 3d werkt een fighter over het algemeen makkelijker dan een beat em up, dat valt bijvoorbeeld aan spellen als MK Shaolin Monks of de story mode bij tekken 5/ MK:Agmageddon te zien, het word te on overzichtelijk als er opeens 10 gastjes in 3d op je afkomen.quote:Op maandag 7 mei 2007 05:45 schreef speknek het volgende:
Wat is er toch met het beat'em up genre gebeurd? Double Dragon 2, Super Double Dragon en Final Fight heersten hard!
[afbeelding]
Een beetje hetzelfde als de klassieke adventures dus, het werkt alleen goed als het side-scrolling gemaakt wordt. (aan de andere kant zijn er wel een hoop spellen die veel principes nog gebruiken, zoals ninja gaiden en devil may cry).quote:Op maandag 7 mei 2007 11:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ingehaald door de fighters denk ik, in 3d werkt een fighter over het algemeen makkelijker dan een beat em up, dat valt bijvoorbeeld aan spellen als MK Shaolin Monks of de story mode bij tekken 5/ MK:Agmageddon te zien, het word te on overzichtelijk als er opeens 10 gastjes in 3d op je afkomen.
Het lijkt er wel op maar volgens mij was je in dat spel een riddertje ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 13:29 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Deze? Monster Bash. Moeilijk spel trouwens
[afbeelding]
Deze was ook met vogels, Captain Comic
[afbeelding]
Ghouls & Ghosts?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:39 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op maar volgens mij was je in dat spel een riddertje ofzo.
Tja, het kan ook zijn dat hij het eerste deel hiervan bedoeld, Ghost 'n' Goblins:quote:
Jaaa zeer vet spel was ditquote:
Juist! Operation Wolf, zat ik toch in de buurt.quote:
Je hebt geluk, de game is vrijgegeven aan het SCUMMVM team, dus je kan het nu zonder problemen spelen onder XP, en zelfs op je Nintendo DS.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:08 schreef Solaar het volgende:
Beneath a steel sky! Geweldige adventure. [ afbeelding ]
daarmee bedoel ik dus commander Keenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:32 schreef P8 het volgende:
ik zie gelukkig vaak genoeg de incarnatie van Patrick Swayze in de digitale wereld voorbij komen
Komt me niet bekend voor. Hoe heet het?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook iets (wat ik oa dankzij de user generated content) jaren lang gespeeld heb.
Kings Valley II (MSX) , Het eerste deel is denk ik iets bekender , maar die had geen editor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Komt me niet bekend voor. Hoe heet het?
Probeer The Warrions eensquote:Op maandag 7 mei 2007 05:45 schreef speknek het volgende:
Wat is er toch met het beat'em up genre gebeurd? Double Dragon 2, Super Double Dragon en Final Fight heersten hard!
[ afbeelding ]
Starquake!quote:
Dat uittekenen heeft altijd wel wat. Ik heb de levels van Phantasy Star op de DS ook helemaal uitgetekent.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:24 schreef Frollo het volgende:
[..]
Starquake!
Was nog best ingewikkeld om je weg te vinden, met al die teleporters. Ik had dan ook de hele map uitgetekend op ruitjespapier.
Daar kocht ik vroeger juist magazines voor , voor walthrougs/maps en evt listings , de recensies konden indertijd gestolen wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:47 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Dat uittekenen heeft altijd wel wat. Ik heb de levels van Phantasy Star op de DS ook helemaal uitgetekent.
Vooral die blok-gungeoncrawlers zoals Lands of Lore moest je bijna wel uittekenen om echt alles uit de levels te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |