Jaaaaaaaa!! geweldig iddquote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef DYin het volgende:
[afbeelding]
Little Big Adventure 2!
Dat spel heb ik zeker vijf keer uitgespeeld. Prachtig spel.
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:13 schreef Egamer het volgende:
Blues Brothers ook natuurlijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
Road Rash.
[afbeelding]
Ignition.
Ook:quote:
Kid Icarus was echt zo'n cult game, die door een slecht level design praktisch onuitspeelbaar was ik snap best dat nintendo met het succes van Mario en later op de snes met DK Country en Yoshi en nooit een vervolg op gemaakt heeft.quote:Op zondag 15 april 2007 14:08 schreef ScienceFriction het volgende:
Kid Icarus mis ik ook... echt ongelijk dat er nooit een vervolg is uitgekomen op de Nes... of Snes... of GB... of N64... of Game Cube...
quote:Op maandag 16 april 2007 19:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kid Icarus was echt zo'n cult game, die door een slecht level design praktisch onuitspeelbaar was ik snap best dat nintendo met het succes van Mario en later op de snes met DK Country en Yoshi en nooit een vervolg op gemaakt heeft.
quote:Op zondag 15 april 2007 12:28 schreef DYin het volgende:
[afbeelding]
Little Big Adventure 2!
Dat spel heb ik zeker vijf keer uitgespeeld. Prachtig spel.
Me3quote:Op maandag 16 april 2007 21:37 schreef dikkedorus het volgende:
Colonization
Colo vond ik altijd leuker dan Civ
quote:
dat was je eigen schuld verdomme, dan had je maar een betere versie van colonization moeten hebben!quote:Op woensdag 18 april 2007 15:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]heb ik nog op de computer staan, toen ik nog een kleine boi was speelde ik dat retevaak, alleen ging ie altijd vast lopen als je een founding father koos, dus mocht ik niemand kiezen, moest ik op esc drukken.
Lullige was dat het per kolonie ging, dus als je 14 kolonieën had, moest je ook 14x op de escape knop drukken
was dat niet wings of fury dan?quote:Op woensdag 18 april 2007 15:57 schreef Modest71 het volgende:
Bah,
Al dagen aan het denken hoe het spel heette..
Het was een simpel MSX spel waar ik uuuuuren achter heb gezeten.
Het spel op zich was grafisch niet je van het, maar je moest met vliegtuigjes van vliegdek schip landen en opstijgen met straalvliegtuigen. Op het laatst kon ik daadwerkelijk ook nog eens landen
Ach River Raid was ook prima en nu nog te downloaden (toch iets anders)
Was de laaste level met het vliegen, als je die heilige wapens had? Staat me nog vaag iets van bij. Wel irritant altijd als ze in de dungeons zo'n aubergine op je kop gooidenquote:Op maandag 16 april 2007 20:00 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]Onuitspeelbaar? Niet echt... niet moeilijker dan bijvoorbeeld Super Ghouls and Ghosts...
Damn, dat spel heb ik altijd nog eens willen spelen!quote:Op donderdag 19 april 2007 02:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Prachtig topic!![]()
Heart of China
Vond laatst een stapel oude computerbladen (Hoog Spel etc.) uit deze tijd terug, nostalgie!![]()
Speel het nogsteeds bijna dagelijks.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:10 schreef Reneuh het volgende:
Unreal Tournament. Nog niet zo heel oud, maar toch al van 1999
[afbeelding]
Klopt. 3e screen is Messiah, met engel Bob in de hoofdrol.quote:
Of de mensen hebben geen zin in radenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:37 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Klopt. 3e screen is Messiah, met engel Bob in de hoofdrol.
Valt me toch tegen eigenlijk, ik had verwacht dat 1 allang zou zijn geraden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |