quote:
Je had eerst ook nog de single sided van 180 kb, daarna double sided van 360, en de HD was 1.2 Mbquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:02 schreef RoofingBurner het volgende:
360 en 720?
Dit klopt gewoon niet.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:02 schreef RoofingBurner het volgende:
360 en 720?
hoe weet jij dat nou weer.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:19 schreef Mark_V het volgende:
een parabuthus is een schorpioen, maar ik weet niet of je dat bedoelt met "om een parabuthus komen"
Ik was eens bijna op een schorpioen gaan staan toen ik op Aruba was. Ik had daar toch geen fluit te doen en toen ben ik er maar eens even over gaan lezen op wiki (over hoe giftig ze waren).quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou weer.Mr. Knowall. Mark_V enne...ik wilde niet gewoon vragen 'wat voor dier is een PB' vandaar deze cryptische omschrijving.
Met excuses voor het gebrek aan inspiratie, ik ben C&C aan het spelenquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Van Diemens land
Welk apparaat betrof onderstaand patent?quote:Hold me now, oh hold me now
'Til this hour has gone around
And I'm gone on the rising tide
For to face Van Diemen's land
quote:Hugo Alexander Koch (Delft, 9 maart 1870 - Düsseldorf, 3 maart 1928) is bekend geworden door zijn patent nummer 10.700, dat hij op 7 oktober 1919 in Nederland aanvroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |