nice yamaha dt tochquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:32 schreef MasthaX het volgende:
ik rij der liever alleen op
zo'n ding heb ik :
[afbeelding]
oude schakels ftw je kunt overal bij goedkope onderdelen/verzekeringquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:10 schreef mstr het volgende:
Met die oude schakels heb ik niet zoveel. Maar die nieuwe zijn mooi
Zoals de Derbi's etc.
Dat het goedkoop is oké.quote:Op vrijdag 6 april 2007 15:22 schreef Hijacking het volgende:
[..]
oude schakels ftw je kunt overal bij goedkope onderdelen/verzekering
alleen gaat er veels te vaak wat kapot![]()
maar dat is zo duurquote:Op vrijdag 6 april 2007 15:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat het goedkoop is oké.
Maar geef mij toch maar een Derbi Senda ofzo
Eieren.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:56 schreef Ferrox het volgende:
Nice stuff Dimi
maar, wat zijn die witte dingen op die pallets
Alles valt passend te maken, maar of het ook nog werkt ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:55 schreef centenbakkie het volgende:
zouden van die gare speciale gasveren die bijv op aerox zitten ook passend zijn te maken op mt5?
kosten?quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:02 schreef Hijacking het volgende:
oja heb me vandaag in de lokale smart shop ook ff 12 zaadjes early skunk gehaalt
na afdingen 20 euroquote:
hij had er geen prijskaartje op al die andere soorten waren 30 euro of meer dus ik zei voor 20 is wel goed toch ? zei die jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:13 schreef fs180 het volgende:
ja i know.. smartshop gasten zijn dr niet bang voor nee, maar toch snap ik niet waarom er dan een nieuw onderzoek moet komeniig 20.. das bijna niets
wietquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:41 schreef mstr het volgende:
Paddo's
Trouwens, wat wil je gaan laten groeien?
Ah okequote:Op vrijdag 6 april 2007 22:42 schreef Hijacking het volgende:
[..]
wiet![]()
omfg http://www.dumpert.nl/mediabase/12567/a33057bf/index.html
haha die wouten altijd lachen
morgen bakjes kopen kunstmest scoren en ff kijken hoe ik die plantjes tactisch kan plaatsen zonder dat mn pa en ma moeilijker doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ah oke
Ik werk in de troep om die shit te laten groeien
Dat filmpje heb ik al gezien, géni-aal.
Ik geef je een tipquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:55 schreef Hijacking het volgende:
[..]
morgen bakjes kopen kunstmest scoren en ff kijken hoe ik die plantjes tactisch kan plaatsen zonder dat mn pa en ma moeilijker doen
1 op mn kamer![]()
2 buiten
2 op het balkon
en de rest guerilla
dit is mn 3de jaar dus komt wel goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 22:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geef je een tip
Zo warm en zo zonnig mogelijk
Waar ik werk kan je ook 10 liter plantenvoeding kopen
Ach, het NL klimaat is daar niet goed voor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 22:59 schreef Hijacking het volgende:
[..]
dit is mn 3de jaar dus komt wel goed![]()
het is inderdaad altijd oppassen met het klimaat daarom ga ik er 1 op mn kamer zetten die geeft waarschijnlijk weinig spul maar staat wel droog dus een soort van garantie![]()
ik heb een gigantisch raam op mn kamer die open kanquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, het NL klimaat is daar niet goed voor.
Buiten kunnen ze niet, binnen ook niet want dan hebben ze meestal te weinig zon.
Soort van kas eromheen bouwen van folie?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik heb een gigantisch raam op mn kamer die open kandus bij mooi weer zet ik het raam op en zet ik hem er voor
[afbeelding]
oja dit is ook een buiten soort met een bloeitijd van 6-8 weken dus dat is nogal snel en hoop ik de natte zomer te ontwijken
euhm nee ....quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
ff een brommer/scootervraag
Stel dat je een scooter kunt winnen, deelname is 80ct per keer.
Zou je meedoen? Meerdere keren?
Alvast bedankt voor jullie antwoord
1 keertje kan sowieso, mits het de moeite waard is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:04 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjj
ff een brommer/scootervraag
Stel dat je een scooter kunt winnen, deelname is 80ct per keer.
Zou je meedoen? Meerdere keren?
Alvast bedankt voor jullie antwoord
ik heb ouders he die zijn niet zo blij met een kas in hun tuin ik zet ze op wieltjes en roll ik ze zo onder onze carport bij een paar dagen slecht weerquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Soort van kas eromheen bouwen van folie?
Maar dan hebben ze minder/geen zonquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Hijacking het volgende:
[..]
ik heb ouders he die zijn niet zo blij met een kas in hun tuin ik zet ze op wieltjes en roll ik ze zo onder onze carport bij een paar dagen slecht weer
Ik heb 3 auto's ik hoef geen scooterquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef Hijacking het volgende:
[..]
euhm nee ....
ze zouden mij 80 cent moeten betalen![]()
maar ff serieus spaar ff en koop een scooter want geloof me je wint hem toch niet
Tja, als iedereen er zo over denkt doet niemand mee, en maak je juist veel kansquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
1 keertje kan sowieso, mits het de moeite waard is.
Maar de kans dat je hem wint..
De prijs is toch een scooterquote:Trouwens.. het is niet echt een brommer-/scootervraag
Foto? Merk? Type? Jaar?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb 3 auto's ik hoef geen scooter
Ik wil de scooter juist weggeven
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
van de scooter?
Een nieuwe Aerox, kleur mag je zelf kiezen
Ik ben bezig met een project (sms-spel) wat er op neer zou komen dat ik iedere maand een nieuwe scooter weg ga geven. Er komen natuurlijk heel wat kosten bij kijken die ik er wel graag uit zou halen, maar daar hoeven geen tienduizenden smsjes voor binnen te komen ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan regelen dan?
Want ik wil dan wel meedoen
En winnen natuurlijk
Ik wil je ook wel pijpen!
Ja, want dan je meer stemmenquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een project (sms-spel) wat er op neer zou komen dat ik iedere maand een nieuwe scooter weg ga geven. Er komen natuurlijk heel wat kosten bij kijken die ik er wel graag uit zou halen, maar daar hoeven geen tienduizenden smsjes voor binnen te komen ofzo.
Zou je eerder meedoen als de kosten lager waren? bijv. 60ct?
Ja, maar voor minder geldquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ja, maar dat heet kopen, en dat kun je in de winkel ook
Nee, geen scooterzaak, maar moest een prijs verzinnen die gewild is onder 'hen die veel sms'en'quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, want dan je meer stemmen
Maar heb je een scooterzaak ofzo dan?
Simpelquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, geen scooterzaak, maar moest een prijs verzinnen die gewild is onder 'hen die veel sms'en'
alleen uit die smsjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Simpel
De mensen die veel sms'en zijn over het algemeen in de jongere lagen van de samenleving.
Dus het is een mooie prijs, maar waar ga je het geld vandaan halen?
Behalve uit de smsjes?
Als je het zo bekijkt wel jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Een Aerox ¤ 2500,- ?
2500/0.60= 4167 smsjes.
Ik geef je 200 euroquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja
Maar er komen nog vele kosten bij, en er gaan ook weer wat kosten af
uiteraard doe ik alles eerlijk, en transparantquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik geef je 200 euro
Je laat de rest smsen en ik krijg 'm
Het mag zonder bon.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
uiteraard doe ik alles eerlijk, en transparant
Zo zal iedere winnaar op mijn site komen, en de trekking onder notarieel toezicht
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een bon? Die krijg je als je te hard rijdt
reclame natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja
Maar je doet het dus niet
Maar hoe wil je het gaan promoten dan?
Want om nou ruim 4000 mensen even snel te laten bellen/smsen.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's ook duur, maar dat levert ook genoeg op, hopelijk
Dat zoek ik nog ff uitquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het ligt er ook maar net aan wat voor een reclame je doet.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zoek ik nog ff uit
Waarschijnlijk flyers, of in een landelijk blad
Als ik nu een filmpje maak van mijn optrek vermogen dan huil jij elke nacht in je bed met ditquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:55 schreef Sjibble het volgende:
Ik ga morgen aan mn scoot sleutelen, ff koppeling eraf en witte malossi drukveer erin en 25% trekveren erinmikken. Er zit een blauwe polini drukveer, maar die hoort alleen in Piaggo blokken, dus hij loopt steeds aan dus heb ik steeds toerproblemen als ik gas herneem
K reed trouwens ook een paar dagen rond met een redelijk losse halfpoulie, ik vond het al gek dat ie maar 70 gingNu gaat ie weer 85
Simpele ontgrensde Phantom F12 met Techniprut Next
Dit is trouwens mn scoot, met blauwe polini drukveer die eigenlijk in Piaggo hoort ipv Mina. Hor.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=RDomI2nwnAM
En nog mn standaard witte malossi trekveren. Toen zat die halfpoulie ook half losZat iig echt dikke speling in. Toen ging ie ff niet harder als ongeveer 65-70
Geen wonder
4,7 gram rollen ipv 5,3 die er eerst in zaten, standaard zijn het 6,5 gram rollen
Hij gaat trouwens 85 met diezelfde drukveer, wellicht gaat ie wel een tikkie harder met de juiste![]()
Mn oude setup liep ie wel verrot, trok verrot op na de 50 kmh, maar zodra ik de 70 raakte ging hij in toeren omhoog en ging ik met 90 over de hoofdweg![]()
En een keer richting het strand had je een lange weg met duinen, dus ging hij ruim op en neer, op het laatst ging ie de heuvel op en liep ie al 80, toen reed ik naar beneden op vol gas en het ging nog met de bocht naar links. Ik ging toen dus 97 km/h over het fietspad, het was verboden voor bromfietsen om over de weg te rijden
. Maar toen kwam de kruising en moest ik wel afremmen, maar het is zekers een dikke snelheid en leuk om een keer te doen
![]()
Tevens met 85 over de sluizen, gewoon verharde weg dan eh. Ik neem aan dat alleen bij begrensde scooters je scoot 30 kmh harder gaat met een Yasuni R ofzo? Lijkt me sterk dat ie bij mij ook zn top zou verhogen naar 100-115 kilometer
![]()
K ga slapen, trusteee![]()
vriend vna mij had een schakel. Derbi, die ging ook 115 das wel wreed op zown ding man, zat ff achterop, wel grappig, ff al die auto's eruit racenquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:23 schreef PallominnoXIII het volgende:
Alleen trekkracht en misschien 5kmh harder o.i.d, 115 haal je nooit met std 50cc, alleen schakels met moeite..
Kenkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 01:55 schreef Sjibble het volgende:
Ik ga morgen aan mn scoot sleutelen, ff koppeling eraf en witte malossi drukveer erin en 25% trekveren erinmikken. Er zit een blauwe polini drukveer, maar die hoort alleen in Piaggo blokken, dus hij loopt steeds aan dus heb ik steeds toerproblemen als ik gas herneem
K reed trouwens ook een paar dagen rond met een redelijk losse halfpoulie, ik vond het al gek dat ie maar 70 gingNu gaat ie weer 85
Simpele ontgrensde Phantom F12 met Techniprut Next
Dit is trouwens mn scoot, met blauwe polini drukveer die eigenlijk in Piaggo hoort ipv Mina. Hor.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=RDomI2nwnAM
En nog mn standaard witte malossi trekveren. Toen zat die halfpoulie ook half losZat iig echt dikke speling in. Toen ging ie ff niet harder als ongeveer 65-70
Geen wonder
4,7 gram rollen ipv 5,3 die er eerst in zaten, standaard zijn het 6,5 gram rollen
Hij gaat trouwens 85 met diezelfde drukveer, wellicht gaat ie wel een tikkie harder met de juiste![]()
Mn oude setup liep ie wel verrot, trok verrot op na de 50 kmh, maar zodra ik de 70 raakte ging hij in toeren omhoog en ging ik met 90 over de hoofdweg![]()
En een keer richting het strand had je een lange weg met duinen, dus ging hij ruim op en neer, op het laatst ging ie de heuvel op en liep ie al 80, toen reed ik naar beneden op vol gas en het ging nog met de bocht naar links. Ik ging toen dus 97 km/h over het fietspad, het was verboden voor bromfietsen om over de weg te rijden
. Maar toen kwam de kruising en moest ik wel afremmen, maar het is zekers een dikke snelheid en leuk om een keer te doen
![]()
Tevens met 85 over de sluizen, gewoon verharde weg dan eh. Ik neem aan dat alleen bij begrensde scooters je scoot 30 kmh harder gaat met een Yasuni R ofzo? Lijkt me sterk dat ie bij mij ook zn top zou verhogen naar 100-115 kilometer
![]()
K ga slapen, trusteee![]()
Vooral onder de 30 trekt 'ie kut op bij 'm, maar dat is gewoon z'n koppeling die niet helemaal top isquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
KenkerAls je zo optrekt kan je net zo goed gaan lopen
Boven de 30 is het ook geen feest andersquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral onder de 30 trekt 'ie kut op bij 'm, maar dat is gewoon z'n koppeling die niet helemaal top is
scooters zijn kut, niet altijd de koppeling de schuld gevenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Vooral onder de 30 trekt 'ie kut op bij 'm, maar dat is gewoon z'n koppeling die niet helemaal top is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |