abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51888126
Dat is ook het vreemde eraan. Ze willen ook naar de hoofdklasse, maar dan lijkt er op organisatorisch gebied nog veel te doen!

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51888398
Zit Wijnker nog steeds bij die club of heeft hij alleen dat jaar meegelopen?
pi_51888492
Het was zijn bedoeling één jaar mee te lopen. Volgens mij is hij toen ook gestopt, maar in het laatste hoofdstuk vond hij het moeilijk om dat te zeggen. De laatste zinnen zijn ook open:

"Ik moet eigenlijk naar de krant, maar het lukt me niet weg te gaan bij Chabab. De wedstrijd is allang afgelopen, maar ik zit nog steeds in de bestuurskamer. Habib ook. De telefoon gaat. Habib gebaart dat ik hem moet opnemen. Ik aarzel."

Dus dat laat ruimte voor een langer verblijf, al meen ik wel dat hij toch gestopt is.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 juli 2007 @ 16:55:09 #184
7889 tong80
Spleenheup
pi_51891907
Klinkt interesant

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51891957
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Pfoe, dat weet ik zo niet. Top 3 is sowieso:

1. Het mooiste leven (sc Heerenveen)
2. De coolsingel bleef leeg (Hard Gras 7)
3. Je hebt het niet van mij (Vitesse)

Daarna zijn er een hoop inwisselbaar.
Als ik Het wonder van Castel di Sangro heb uitgelezen, ga ik denk ik aan Het mooiste leven beginnen
pi_51902333
Zo, heb nu de drie 'seizoen' Hard Grassen gelezen. Over Feyenoord, Heerenveen en Vitesse dus. Wat me erg opviel aan 'Het Mooiste Leven' was dat Kees overal, maar dan ook overal bij mocht zijn. Mee op trainingskamp, altijd mee de kleedkamer in. Dit was bij Feyenoord en Vitesse echt niet het geval. Sowieso viel die van Feyenoord toch een beetje tegen, het was geluk dat Van Hanegem werd ontslagen en dit het nog wat boeiend maakte, maar vergeleken met Vitesse en Heerenveen vond ik deze toch beduidend minder. Slechts af en toe een interviewtje, weinig nieuwe informatie. Al moet gezegd worden dat de gesprekken met Van Den Herik mooi waren om te lezen, blijft een aparte man. Kees 't Hart was een jaar of 55 tijdens dat seizoen, maar hij komt op mij over alsof hij erbij hoorde, aan alles meedeed, behalve de wedstrijd.
Ik las deze dus geruime tijd na het verschenen, dus dan is het wel grappig om te zien wat er met de hoofdpersonen gebeurd is (Verbeek hoofdcoach).
Voor mij de top 3 hiervan:
1. Heerenveen
2. Vitesse
3. Feyenoord

Nu moet ik nog het Wonder van Castel Di Sangro en Fever Pitch lezen, staan al tijden op m'n lijstje.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52085628
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik heb net het boek "La Nostra Unica Fede" besteld, een bundel over de verhalen van Napoli waarvan er enkelen ook op dit forum te lezen waren.

Het is te verkrijgen: http://www.smook.biz/winkel/product_info.php?products_id=22&osCsid=6afe59c1075e74dff37a98b029cb743a
Ik ben benieuwd

Hoe doe ik trouwens een url achter een woord verstoppen zeg maar? Ik zag hem niet tussen de opmaaktoetsen staan of moet dat 'met de hand'?
Yep, bundel van SMOOK, die hier ook post, eigenlijk louter over Napoli.

"La Nostra Unica Fede" (Ons enige geloof)

Boek gaat over Napoli en de strijd in de zware zwarte regionenen van het Italiaanse voetbal, de Serie C, waar de club in beland na terug gezet te zijn door een bankroet. Erg actueel boek, want het behandeld de laatste pak hem beet 25 maanden, tot aan 2 maanden terug aan toe.

Geeft een goed beeld van het Italiaanse voetbal, het fanatisme, de onderlinge haat en het leven in Napoli zelf, een stad met enorme tegenstelling en waar vrijwel elke Napolitaan zelf daarom ook een haat-liefde verhouding mee heeft.

Boek is te bestellen via www.smook.eu

Aanrader.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52120966
Ik heb inmiddels Het wonder van Castel di Sangro uitgelezen, en ik moet zeggen dat het inderdaad een leuk verhaal is. In tegenstelling tot veel andere boeken die een club een tijdje volgen, krijg je hier ook echt sympathie voor Castel di Sangro.
Alleen begon ik me tijdens het lezen steeds meer te ergeren aan de schrijfstijl en het gedrag van de schrijver zelf. Met name die pedante houding op het einde deed de emmer helemaal overlopen. Maar als je daar door heen lees, is het best leuk leesvoer
pi_52121004
Ik kreeg hem niet uitgelezen (Castel di Sangro dus).
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_52121062
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef Lennox het volgende:
Ik kreeg hem niet uitgelezen (Castel di Sangro dus).
Ik dreigde halverwege ook even af te haken, maar toen ik eenmaal door dat saaie stuk heen was ging het wel weer.
pi_52123415
Waar is Voetbalkoorts/ Fever Pitch nog te krijgen?
pi_52125073
Heb deze week ff de Hard Gras over kleine grote spelers gehaald. 2 euro. Wel vermakelijk om te lezen maar verder niet heel bijzonder.
pi_52125260
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef Fides het volgende:
Heb deze week ff de Hard Gras over kleine grote spelers gehaald. 2 euro. Wel vermakelijk om te lezen maar verder niet heel bijzonder.
Aah, opzich wel een leuk nummer, maar wel hele korte bio'tjes. En een wat langer stuk over Aimar en nog wat spelers.
pi_52125301
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Aah, opzich wel een leuk nummer, maar wel hele korte bio'tjes. En een wat langer stuk over Aimar en nog wat spelers.
Saviola, en een vermakelijk verhaal over een Feyenoorder van 1.59m.
pi_52134062
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waar is Voetbalkoorts/ Fever Pitch nog te krijgen?
Ik heb hem bij De Slegte gehaald.
pi_52135274
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik heb hem bij De Slegte gehaald.
Pff, pas weer bij De Slegte geweest, maar daar hadden ze helemaal niets boeiends (Den Bosch). Utrecht vind ik nog steeds 1 van de betere, hadden een stuk of 15 Hard Gras. Vanaf nu dus ook goed opletten voor Fever Pitch, bedankt
  maandag 6 augustus 2007 @ 11:32:29 #197
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_52135433
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Pff, pas weer bij De Slegte geweest, maar daar hadden ze helemaal niets boeiends (Den Bosch). Utrecht vind ik nog steeds 1 van de betere, hadden een stuk of 15 Hard Gras. Vanaf nu dus ook goed opletten voor Fever Pitch, bedankt
Afgelopen zaterdag nog in DB geweest maar ze hadden er maar 3 staan van Hard Gras.
Heb er wel Zwaar Leer meegenomen over hoet voetbal in Engeland.

Als je Fever Pitch zoekt (in het Engels) kan je hem van mij lenen als je in de buurt woont.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_52135475
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag nog in DB geweest maar ze hadden er maar 3 staan van Hard Gras.
Heb er wel Zwaar Leer meegenomen over hoet voetbal in Engeland.

Als je Fever Pitch zoekt (in het Engels) kan je hem van mij lenen als je in de buurt woont.
Inderdaad, maar een stuk of 3. Wel hadden ze nog Bestemming Zanderij, dat is opzich nog wel ok geloof ik.

Bedankt voor je aanbod Maar ik zoek hem het liefst in het Nederlands en er vanuitgaande dat je in de omgeving van Den Bosch woont is dat ook niet om de hoek.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:05:50 #199
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_52244606
Vanavond even naar De Slegte in Groningen geweest. Onderstaande boeken: < ¤15.

De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_52244643
En je hebt 'Futebol' van Alex Bellos laten staan? Barbaar!
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:31:16 #201
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_52245256
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef MaxPower het volgende:
En je hebt 'Futebol' van Alex Bellos laten staan? Barbaar!
Die heb ik niet zien staan.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_52247224
Hmm, toen ik er een maandje geleden was stonden er nog een stuk of 5/6.
  maandag 13 augustus 2007 @ 23:41:55 #203
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_52347468
ik heb laatst ook 5x hard gras voor ¤ 10 bij de slegte gehaald, niet slecht dus
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_52363750
Ben bezig in 'Ik, Rik Coppens' . Zeer vermakelijk boek. Geweldige verteller, die Coppens.
pi_52413900
Left foot in the grave, goed boek over speler/coach van de nr laatst van alle Engelse competities
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:23:21 #206
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_52467721
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 08:38 schreef Erasmusch het volgende:
Left foot in the grave, goed boek over speler/coach van de nr laatst van alle Engelse competities
Wel een aardig boek he? Vond het wel leuk om een kijkje achter de schermen te nemen van een team in de lagere regionen
pi_52468062
Ik lees nu left foot forward, dat is als hij nog actief is bij Charlton. Geen reet aan, ben er al 3 maand mee bezig.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:35:35 #208
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_52468082
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef MaxPower het volgende:
Ik lees nu left foot forward, dat is als hij nog actief is bij Charlton. Geen reet aan, ben er al 3 maand mee bezig.
Left Foot Forward heb ik niet gelezen .. ben direct met Left Foot in the Grave begonnen
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:27:38 #209
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_52473012
Ik heb 'Wij waren de besten' van Auke Kok eindelijk gelezen en wat een goed boek is dat! Hopelijk schrijft hij voor het volgende week een vergelijkbaar boek over het WK'78 of het WK'90. Al zou bij het WK'90 wel een andere titel aan te raden zijn.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_52474185
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij heb ik een onontdekt briljantje in de voetballiteratuur 'ontdekt':

De wereld draait om de bal, Franklin Foer

* MaxPower beveelt deze aan voor op de camping!
Wereldtip volgens mij. Heb in iemand anders exemplaar al een aantal verhalen uit gelezen en ga hem zeker zelf halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')