Als ik Het wonder van Castel di Sangro heb uitgelezen, ga ik denk ik aan Het mooiste leven beginnenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Pfoe, dat weet ik zo niet. Top 3 is sowieso:
1. Het mooiste leven (sc Heerenveen)
2. De coolsingel bleef leeg (Hard Gras 7)
3. Je hebt het niet van mij (Vitesse)
Daarna zijn er een hoop inwisselbaar.
Yep, bundel van SMOOK, die hier ook post, eigenlijk louter over Napoli.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef MaatjeTho het volgende:
Ik heb net het boek "La Nostra Unica Fede" besteld, een bundel over de verhalen van Napoli waarvan er enkelen ook op dit forum te lezen waren.
Het is te verkrijgen: http://www.smook.biz/winkel/product_info.php?products_id=22&osCsid=6afe59c1075e74dff37a98b029cb743a
Ik ben benieuwd![]()
Hoe doe ik trouwens een url achter een woord verstoppen zeg maar? Ik zag hem niet tussen de opmaaktoetsen staan of moet dat 'met de hand'?
Ik dreigde halverwege ook even af te haken, maar toen ik eenmaal door dat saaie stuk heen was ging het wel weer.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:48 schreef Lennox het volgende:
Ik kreeg hem niet uitgelezen (Castel di Sangro dus).
Aah, opzich wel een leuk nummer, maar wel hele korte bio'tjes. En een wat langer stuk over Aimarquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:09 schreef Fides het volgende:
Heb deze week ff de Hard Gras over kleine grote spelers gehaald. 2 euro. Wel vermakelijk om te lezen maar verder niet heel bijzonder.
Saviola, en een vermakelijk verhaal over een Feyenoorder van 1.59m.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Aah, opzich wel een leuk nummer, maar wel hele korte bio'tjes. En een wat langer stuk over Aimaren nog wat spelers.
Ik heb hem bij De Slegte gehaald.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waar is Voetbalkoorts/ Fever Pitch nog te krijgen?
Pff, pas weer bij De Slegte geweest, maar daar hadden ze helemaal niets boeiends (Den Bosch). Utrecht vind ik nog steeds 1 van de betere, hadden een stuk of 15 Hard Gras. Vanaf nu dus ook goed opletten voor Fever Pitch, bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:27 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb hem bij De Slegte gehaald.
Afgelopen zaterdag nog in DB geweest maar ze hadden er maar 3 staan van Hard Gras.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Pff, pas weer bij De Slegte geweest, maar daar hadden ze helemaal niets boeiends (Den Bosch). Utrecht vind ik nog steeds 1 van de betere, hadden een stuk of 15 Hard Gras. Vanaf nu dus ook goed opletten voor Fever Pitch, bedankt![]()
Inderdaad, maar een stuk of 3. Wel hadden ze nog Bestemming Zanderij, dat is opzich nog wel ok geloof ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag nog in DB geweest maar ze hadden er maar 3 staan van Hard Gras.
Heb er wel Zwaar Leer meegenomen over hoet voetbal in Engeland.
Als je Fever Pitch zoekt (in het Engels) kan je hem van mij lenen als je in de buurt woont.
Die heb ik niet zien staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 00:07 schreef MaxPower het volgende:
En je hebt 'Futebol' van Alex Bellos laten staan? Barbaar!![]()
Wel een aardig boek he? Vond het wel leuk om een kijkje achter de schermen te nemen van een team in de lagere regionenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:38 schreef Erasmusch het volgende:
Left foot in the grave, goed boek over speler/coach van de nr laatst van alle Engelse competities
Left Foot Forward heb ik niet gelezen .. ben direct met Left Foot in the Grave begonnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef MaxPower het volgende:
Ik lees nu left foot forward, dat is als hij nog actief is bij Charlton. Geen reet aan, ben er al 3 maand mee bezig.
Wereldtip volgens mij. Heb in iemand anders exemplaar al een aantal verhalen uit gelezen en ga hem zeker zelf halenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:55 schreef MaxPower het volgende:
Volgens mij heb ik een onontdekt briljantje in de voetballiteratuur 'ontdekt':
De wereld draait om de bal, Franklin Foer
* MaxPower beveelt deze aan voor op de camping!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |