abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48356107
Wat naar Faja . Ik hoop dat het gauw weer wat minder wordt

Iksje, kan je vriend zich er in vinden om alleen het geslacht te vertellen en de naam nog voor jullie zelf te houden? lijkt me een mooi compromis.

Saint, lekker dat je je wat beter voelt!
Fake it till you make it...
pi_48356310
He gatver, Faja! Sterkte!
pi_48360517
Niet echt leuk Faja, hopelijk word het snel beter!

Donderdag ga ik dus ff naar de Sting voor die rokjes, maar hoe zien ze eruit? Iemand een foto van de zijne ?
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_48361351
quote:
Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef Beaker het volgende:
Niet echt leuk Faja, hopelijk word het snel beter!

Donderdag ga ik dus ff naar de Sting voor die rokjes, maar hoe zien ze eruit? Iemand een foto van de zijne ?
hare.... ik zal eens even kijken of ik mijn lief achter de pc kan wegtrekken om een foto te maken...

Gelukt:

Het komt tot op mn knieën ongeveer maar die heb ik eraf geknipt, ik vind ze niet zo elegant

[ Bericht 19% gewijzigd door Nijna op 15-04-2007 21:42:01 ]
  zondag 15 april 2007 @ 21:42:48 #180
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_48361652
Sterkte met je misselijkheid.. Faja
Gelukkig is dat een teken dat je nog hartstikke zwanger bent !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_48361742
Mn rokje lijkt op de foto trouwens veel grijzer dan het in werkelijkheid is. Maar geen idee hoe ik de kleur die het dan wel is zou noemen eigenlijk . En nu lekker mn bed in.
pi_48362493
leuk rokje Nijna !!
morgen een buikfoto in deze rok van mij.. maar dan in het groen
(ik geloof dat ik groen gekozen heb..maar twijfel ineens )
pi_48362790
huh nijna, je knieen erafgeknipt?
pi_48366882
Nog iemand wakker ?
  zondag 15 april 2007 @ 23:47:32 #185
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_48367007
Ja, ik! Maar ben niet zwanger....
Hoe is het? Ik lees een paar reakties terug dat je last van oefenweeën hebt?
pi_48367097
He hoi !

Geen idee wat het is. Onwijze last van liezen, ben gewoon zo onrustig...steekjes (?) in onderbuik

Hoe is met je en je belhamels ?
pi_48367407
Ja hier nog wakker.
Vandaag ontdekt dat ruim 30 weken zwanger bowlen best een uitdaging is hihi.
1 rondje met de lichtste bal ging nog wel, maar toen hadden mijn heupen en bekken het toch echt gehad.
pi_48367490
hahahaa. gelukkig hoort bij bowlen ook het eten van bitterballen, dus ik neem aan dat je je daar mee bezig hebt gehouden.
  maandag 16 april 2007 @ 00:00:36 #189
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_48367495
Jaaaah, was even aan het spieken in het fototopic. Altijd leuk en goed voor een zonnig humeur.
Maar vervelend zeg, die pijnlijke buik en onrust. Lees ik nu goed dat je 20 kilo aan buik meedraagt? Dan is zo'n warme dag als vandaag ook al gauw too much.
De belhamels hier waren in opperstebeste stemming vandaag. Naar de speeltuin geweest, waar het ineens toch weer van die kleine hummels lijken. Desalnietemin had Liz haar oog laten vallen op een groot meisje en week niet meer van haar zijde. Het meisje bleef maar zeggen dat ze Liz niet verstond, maar dat weerhield mijn dochter er niet van om haar weekplanning door te geven. Cas was overal en nergens. Af en toe zag ik iets roods langsrennen dat geluid maakte dat klonk als "Haaie mama". Kortom: mijn geluksgevoel is weer opgeplust.
pi_48367692
Haha, klinkt als een heerlijke gezellige dag ! Het was ook geweldig vandaag!

Ja, ik ben nu 20 kilo zwaarder...euh bedoel rijker...meer ik ? En het zit voornamelijk op/aan de buik. dus dat is wel hefitig. Overdag natuurlijk lastig, maar het (in) slapen wordt toch echt een "probleem". Overdag rommel ik een beetje in huis enzo, een boodschapje en thats it. Vind dat ook wel prima, moet er niet aan denken om meer te doen dan dat.
pi_48367800
hihi helaas zit in bitterballen soms melk en kan ik er niet op gokken welk merk ze hebben bij de bowlingbaan, maar wel gezellig gekletst en daarna bij de wokchinees langsgeweest. Er passen alleen niet zoveel borden eten meer in, na 2 mini porties zit buik toch echt vol

K-P pff 20 kilo buik.... ben soms toch erg blij dat er hier 1 mini komt en niet meteen 2.

Smirre wat klinkt dat speeltuinverhaal gezellig. Gisteren zijn hier de neefjes van 1,5 en 2 op bezoek geweest. Die hebben heerlijk een rondje in de bakfiets kunnen maken. En zich verbaasd over een babykamertje waarbij er nog geen baby was hihihi
  maandag 16 april 2007 @ 00:12:36 #192
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_48367887
Maar om op je steken terug te komen, KP. Je banden (buik) en baarmoeder hebben echt veel te lijden onder hun 2 tijdelijke bewonertjes. De ruimte wordt beperkt en ze moeten zich ook nog positioneren voor de grote race.
Mijn bevalling begon met een tsunami aan vruchtwater direct gevolgd door akelige weeën, welke "geruststellend" als voorweeën beoordeeld werden door de verloskundige en verpleegkundige. Ik was zooooooooo opgelucht dat ik 3 uur later bijna 7 cm ontsluiting had. Waren het wèl ontsluitingsweeën, thank god.
Kortom: weeën herken je echt wel als weeën. Dan rommel je niet meer lekker in huis.

P_iglet: leve de miniporties!!
pi_48368037
haha een tsunami.. .kan niet wachten ...

Weet dat mijn lijf het 1 en ander te verduren heeft op het moment, maar het is goed om te weten dat je, blijkbaar, merkt wanneer het serieus pijn doet. Dat zal met 2 niet anders zijn met 1, neem ik aan.

Ga even proberen wat te lezen/puzzelen etc.. ..Weltrusten voor iedereen!
  maandag 16 april 2007 @ 00:30:48 #194
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_48368378
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:17 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
haha een tsunami.. .kan niet wachten ...
En dan in het kwadraat, heh? De gynaecoloog was minder enthousiast; die verschool zich achter het hoofdeinde toen de vliezen van baby 2 werden doorgeprikt. Als excuus had hij dat hij zijn goede pak nog aan had. Ik kon er niet om lachen.... Uberhaubt was ik die 6 uur niet geinteresseerd in wat voor of wiens humor dan ook. Toch gek, als je bedenkt dat ik het zo'n geweldige ervaring vond. Zou het zo nog een keer willen doen. Zes uurtjes beulen, maar dan heb je ook wat. Dan zit je zo twee jaar later week als een dweil in de speeltuin, verliefd te zijn op je zelfgebrouwde kotertjes.
Wanneer heb je weer controle? Buiten dat, als je je zorgen maakt, mag je vast ook bellen?
pi_48370733
goedemorgen!
nachtelijk overleg geweest zie ik!?
PK, uiteindelijk beetje kunnen slapen?
Smirre; ik kan me al zo verheugen om lekker toe te kijken in de speeltuin ofzo !
(jajaja, en schommel duwen enzo natuurlijk)

Vannacht echt een vreselijke echte nare droom gehad, godzijdank niet over het kindje
maar toch echt heel emotioneel. Werd helemaal overstuur en hard huilend wakker, duurde ook een hele tijd voor ik weer bedaard was!
Hoort dat er bij ?
Verheug me nu al op vrije middag waarin ik als het me lekker lijkt geheel legaal kan bijslapen

straks laatste ochtendje werken met die collega waarvan nu duidelijk is dat ze herplaatst gaat worden. Ben benieuwd naar de sfeer, geen idee wat ik kan verwachten.
pi_48371982
quote:
Op zondag 15 april 2007 22:13 schreef bixister het volgende:
huh nijna, je knieen erafgeknipt?
Van de foto... duh . Hahaha.
pi_48372701
quote:
Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef Smirre het volgende:

[..]

Wanneer heb je weer controle? Buiten dat, als je je zorgen maakt, mag je vast ook bellen?
As vrijdag moet/mag ik weer naar het ziekenhuis. Uiteraard mag ik bellen als ik me zorgen maak.

Marit, ja ik denk dat dat dromen erbij hoort. Onrustig enzo, dat is zeker herkenbaar. En joh, dat huilen is een standaard ingredient, laat maar zeggen. Laatste ochtend met je favo collega..heerlijk als dat achter de rug is.

Hoe is het met je misselijkheid, Faja ? Beetje te overzien of is het gewoon kl*te ?
pi_48372867
Zo, weer een weekendje bezoek gehad. Veel gedaan dit weekend. En ik geloof wel iets teveel.
Mijn bekken begint toch wel dwars te doen als ik te lang wandel. Na een uurtje of 2 begint het vaak wel te zeuren. Meestal voorin (symphysis?), en af en toe aan de rugkant (sacro-iliacale gewricht). Gelukkig gaat het snel weer over zodra ik zit. Alleen na dit weekend heeft mijn symphysis nog een hele nacht lopen zeuren. Dus vandaag lekker een dagje rustig aan doen..
Misschien dat ze volgende week maandag bij de zwangerschapsgym nog wel wat oefeningen/handigheidjes weten om het niet erger te laten worden.
pi_48374153
tip één: niet meer 2 uur wandelen!

(zegt eigenwijze marit die gisteren gebukt in de tuin heeft gestaan
met gevolg: mank lopen, uitstralende pijn linker been en harde buiken)

[ Bericht 1% gewijzigd door marit1978 op 16-04-2007 12:01:48 ]
pi_48376303
Ja, das een goeie tip natuurlijk
Volgens keer bij het shoppen maar vaker een kopje thee met gebak tussendoor nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')