abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48225414
bijna 6weken zwanger al!
hoe voel je je ?
voelt het al 'werkelijk' ?

hier laatste hele dag werken,
nog 7x een half dagje en dan zit het er op!
Ga zo richting de yoga, waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.
Blijf het liefst hier op de bank hangen, maar als ik daar eenmaal ben weet ik dat ik daar minstens net zo lekker lig

Trouwens gelukkig vanmiddag opeens een hoop gespartel en geworstel,
en nu weer mooi hoofdje naar beneden !

KP..als ik vanavond naar de wc strompel zal ik aan je po-stoel denken!
pi_48226191
Ja al bijna 6 weken, nog 6 te gaan en de grootste risico is dan voorbij. Voelt het al werkelijkheid? Ja best wel eigenlijk maar ik denk dat ik net als alle andere (aanstaande) moeders pas echt gerust ben als ik op de echo een kloppend hartje en een klein moppie zie. Nog 2 weken geduld. Hoe ik me voel, dat is moe. Ik ga vroeg naar bed en probeer op vrije dagen tussen de middag nog een uurtje of 2 slaap mee te pakken. Verders zijn er dingen die ik echt niet lekker vindt die er normaal als zoete koek in gaan; koffie, chocolade en nog meer zoetigheid zijn dingen die ik alles behalve lekker vindt nu. Daarintegen zout, hartig, komkommers, tomaat etc gaat er juist wel in. Gebeurt regelmatig dat ik een halve komkommer als ontbijt naar binnen werk.
pi_48226492
haha kp. dat klopt had hem in de doos van de kruidvat verstuurd.
veel plezier ermee. hihi hen nu nog meer spulletjes gevonden. wat kan een mens veel hebben.

vervelend dat je zovaak naar beneden moet kp denk maar dat je zoiets mooi dik en dubbel voor terug krijgt.

memmel hier werkte het muziek ook niet. alleen de stofzuiger die was al genoemd. o,ja de boor doet het ook goed. daar slaapt mijn kleine meid nu gewoon door heen.
mama van 3 kids!
pi_48227388
Ik heb zonet ook bericht gehad dat mijn zwangerschapsgym maandag de 23e begint. Volgens de website van die fysio zit ik dan bij de 2e helft juli groep. Dus zal wel de laatst uitgerekende zijn van de groep..
Ben nieuwsgierig wat dat gaat worden. 11 lessen voor de bevalling, en een reunie 4 weken na de laatste bevalling. Hopelijk zit er nog wel wat andere "jonge" zwangeren bij. Ben bang dat ik straks tussen allemaal 30-ers zit...
pi_48230344
6 weken bijna Faja, mooi hoor! Nog 2 weken en dan gluren naar die kleine .
Fake it till you make it...
pi_48247819
Wat een verademing die wc stoel.....alleen lag er vannacht een kat onder de pot te slapen..die schrok zich helemaal kapot. Op zich is zo'n stoel ook wel relaxed met evenementen...

Fijn Faja dat je zo'n goede start hebt gemaakt!

En Deepfreeze, dat valt mij ook op. Bij yoga ben ik echt de jongste (28)..de rest van de vrouwen schat ik toch echt eerder 35 dan 30.
pi_48249613
Fijn dat je een oplossing hebt voor je nachtelijk 'probleem' KP. Kan me wel voorstellen dat het een hele opluchting is.

Gisteren heeft vriendlief frummel voor de tweede keer gevoeld. Hij legde voor het slapengaan nog even z'n hand op mijn buik en kreeg gelijk respons (frummel stopt juist als ik aan mijn buik kom, ik zal 't maar op toeval houden ). Ik voelde hem gewoon glunderen in het donker.

Ben nu aan het aftellen naar de volgende echo (dinsdag), gewoon voor de bevestiging - hopelijk - dat alles ok is.
pi_48251538
K-P wat fijn dat die stoel helpt met je nachtrust..!!

Hier gaat vriendje straks nog een plank ophangen in de babykamer, en dan kan ik vanmiddag met de muurstickers gaan spelen. En dan is de babykamer zo goed als af
  donderdag 12 april 2007 @ 12:31:05 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48251880
quote:
Op woensdag 11 april 2007 19:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ja al bijna 6 weken, nog 6 te gaan en de grootste risico is dan voorbij. Voelt het al werkelijkheid? Ja best wel eigenlijk maar ik denk dat ik net als alle andere (aanstaande) moeders pas echt gerust ben als ik op de echo een kloppend hartje en een klein moppie zie. Nog 2 weken geduld. Hoe ik me voel, dat is moe. Ik ga vroeg naar bed en probeer op vrije dagen tussen de middag nog een uurtje of 2 slaap mee te pakken. Verders zijn er dingen die ik echt niet lekker vindt die er normaal als zoete koek in gaan; koffie, chocolade en nog meer zoetigheid zijn dingen die ik alles behalve lekker vindt nu. Daarintegen zout, hartig, komkommers, tomaat etc gaat er juist wel in. Gebeurt regelmatig dat ik een halve komkommer als ontbijt naar binnen werk.
In komkommer zit veel zwavel, ms dat je lichaam dat nodig heeft? Je haar gaat er trouwens ook sneller van groeien
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48252203
Haar sneller groeien heb ik nog niet gemerkt wel dat er totaal geen fut in zit momenteel en dat het er uit ziet of het ongewassen is (en ik was het iedere dag).
  donderdag 12 april 2007 @ 13:06:37 #111
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48253131
weet je dat dat heel slecht is voor je haar iedere dag wassen. misschien is het daarom zo futloos
pi_48254111
Dat zou best kunnen zijn maar ik heb iedere dag wel haarlak of wax in mijn haren waardoor ik het geen fris idee vindt om dan niet te wassen.
  donderdag 12 april 2007 @ 14:49:31 #113
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48256428
Oeh Faja en saint ook... ik ben best een beetje jaloers (ook al heeft het bij jullie dan een medische reden) dat jullie al zo gauw een echo mogen!

Ik voel me verder wel oke. Ben natuurlijk wel erg moe, maar ik heb het voordeel dat ik mijn werk thuis heb, en dus wat rust kan nemen als dat nodig is!
s'avonds lekker op tijd in bed, ik heb alweer een paar boeken verslonden!

Ik heb wel last van een soort spierpijn links onderin mijn buik... Ik dacht zelf aan mn blinde darm maar volgens Lishe is het banden-pijn
pi_48256482
pijn aan je blinde darm zit altijd rechts onder
  donderdag 12 april 2007 @ 14:52:56 #115
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48256506
En oh ja....
M'n borsten..... m'n borsten! Help... wist niet dat die krengen zo zeer konden doen!
  donderdag 12 april 2007 @ 14:54:01 #116
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_48256554
Ah, gelukkig P-iglet... dan hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken
  donderdag 12 april 2007 @ 15:44:57 #117
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_48257825
quote:
Op donderdag 12 april 2007 14:52 schreef DeLiedje het volgende:
En oh ja....
M'n borsten..... m'n borsten! Help... wist niet dat die krengen zo zeer konden doen!
Als er iets is wat ik had onderschat dan is het de ongelooflijke pijn in m'n tieten waar je niets aan kan doen. Alsof ze bevroren zijn en tegelijk in de hens staan, ik kan het eigenlijk niet eens omschrijven.

Ik zou je willen opbeuren, maar ik heb er zelfs nu met ruim 24 weken nog steeds af en toe last van (gelukkig wel minder dan eerst, maar toch)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_48266050
Kp, wat fijn dat je stoel zo'n verademing is. Die kat bedenkt zich nog wel een keer voor hij/zij er weer onder gaat liggen denk ik . Ik zat net in mn agenda te bladeren en zag dat ik nog maar een weekje voor MvM hoef te piesen .
Druk op mn nieuwe werkplekkie, de tijd lijkt te vliegen.
Fake it till you make it...
  donderdag 12 april 2007 @ 22:09:26 #119
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_48271991
Kleintje waar ben je
pi_48272075

Ik ben vandaag twee keer van mijn stokkie gegaan moest net bij de vk komen en mijn bloeddruk is wel wat hoger 120/55 maar met de baby is niks mis!
Heb me gewoon weer veel te druk gemaakt, ik mag van haar ook niet meer werken ........ Heb net mijn baas gebeld en heb een snipperdag opgenomen.
Ben wel ontzettend geschrokken

Faja, fijn dat het goed gaat met je!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 12 april 2007 @ 23:15:50 #121
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48274786
Beaker, doe eens rustig aan!
Goed dat je even een dagje vrij neemt. Boekje, glaasje drinken, lekker wandelingetje maken buiten met het mooie weer, lieve kleertjes kopen...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_48281974
Ik denk dat ik toch maar 6 weken van te voren ga stoppen de vk had geadviseerd helemaal niet meer te gaan werken!

Dat zou betekenen dat ik ik dan 2 mei al zou stoppen ipv 16 mei en aangezien ik nog wat vrije dagen heb tussendoor hoef ik nog maar 9 dagen te werken
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48281999
lekker beaker !!!!
pi_48282053
Ik kan dat toch gewoon melden op mijn werk, ik hoef daar geen toestemming voor aan te vragen toch?
( die 6 weken van te voren stoppen ipv die 4 )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_48282085
Waarom stop je niet met werken ? Het is toch een serieze waarschuwing en advies ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')