abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:00:01 #51
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48175733
Als ik de baby voel bewegen, voel ik dat bijna altijd op dezelfde plek helemaal onderin mijn buik. Ik ben vandaag precies 24 weken en nu hoor ik van iedereen alleen maar opmerkingen dat de baby zo laag zit en dat ie toch hoger moet zitten enzo. Eigenlijk wil ik me er niet echt druk om maken, maar onbewust doe ik dat toch een beetje Voelen jullie de baby ook zo laag bewegen (echt een handbreedte onder m'n navel zeg maar) of zit ie bij jullie hoger?
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:02:14 #52
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48175798
Dat kan toch ook een handje zijn lijkt me? Wil toch niet zeggen dat de hele baby laag zit?
Ik voelde op het laatst gewoon iets in m'n lies kriebelen! Was ook zijn handje
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48175937
hahaha, deze modeshow gaat aan je neus voorbij.
pi_48176018
Stiemie, bij mij kriebelt het ook erg vaak erg laag. Inderdaad in m'n lies. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor!
pi_48177081
Onze frummel voel ik ook altijd laag bewegen, meestal links of in het midden, af en toe rechts.
En volgens mijn collega draag ik hoog, dat wordt zeker een zoon volgens haar
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:39 #56
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_48177127
Gisteravond heb ik een tijdje met de buik van Deepfreeze lopen spelen. Echt super om te voelen, om de paar seconden voelde ik wel een armpje of voetje tegen mijn hand meppen. Super gaaf Ik zit nu weer met een big smile hier aan m'n bureau

En na 10 minuten zat deepfreeze me echt aan te kijken van hee ik ben er ook nog....
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:38:50 #57
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_48177138
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb

Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen
pi_48177178
Maar die smile op _FlasH_ zijn gezicht maakt veel goed hoor
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:41:28 #59
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_48177236
Zit jij dit topic of mijn active posts te f5'en ofzo?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_48177484
hihi, allebei
  dinsdag 10 april 2007 @ 14:58:33 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48177970
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Stiemie het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties! Het kan natuurlijk ook een handje ofzo zijn natuurlijk. Stom dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb

Ik merk trouwens wel dat ik een echt koukleumpje heb want zodra er iets warms op mijn buik ligt, gaat de mini daarheen en begint ie daar te schoppen. Laatst moest de kat het dan ook ontgelden die lekker bij me op schoot lag te slapen
Is ook normaal hoor, baby'tjes kruipen altijd naar je hand of iets anders warms
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48179211
He stiemie, hier doet frutsel hetzelfde. Zondagavond was mijn buik ook koud, en toen zat de kleine binnen een paar tellen tegen mijn handen aan. Maar met een warme buik vind frutsel mijn hand/vingers ook een leuk speeltje..
pi_48179325
*KP zoekt nog een paar handen om flensjes mee te vermaken*
pi_48182443
Geen last van ongewenste potelaars KP?
pi_48182534
Straal hoge frequentie van agressie uit
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:24:20 #66
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_48183261
Het wordt dan wel geen FOK! baby/OUD baby, maar er mag gepuft worden voor Maxima!
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  dinsdag 10 april 2007 @ 17:43:00 #69
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_48183869
Ik zit er een beetje doorheen. Het is ontzettende stress op mijn werk, zit vaak ook nog 's avonds met mijn laptop aan. Daarbij loop ik nu oproepdienst nog tot volgende week donderdag en ik word gewoon veel gepiept.
En dan voel ik me schuldig tegenover mijn meissie. Waarom komt ze niet met mijn hand spelen als ik die erop leg (misschien omdat ze met 33,5 week gewoon al klem zit?).
En dan lees je overal over spelen met je kindje en naar favo muziek laten luisteren en dan denk ik: ik doe iets heel erg fout.
Kan er soms wel om janken hoor, ik kijk zo uit naar mijn verlof. Gelukkig kan ik hier mijn ei een beetje kwijt.

Maar...ik heb wel net de geboortekaartjes besteld. Vrijdag zijn de enveloppen binnen en de proefdruk!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_48184472
mmm, zal ik met vals alarm naar Bronovo gaan?
Sta daar immers vanaf okt. onder behandeling...
pi_48185540
Memmel... hier kreeg ik ook even raar gevoel n.a.v de mensen die schrijven dat het kindje 'reageert' op hun hand/vinger!
Hier merk ik zoiets niet, of dat nou te maken heeft met het kindje of met dat ik er niet op die manier naar kijk ?
Als het beweegt, leg ik mijn hand op die plek...omdat het grappig is om te voelen.
Veel meer dan dat voel ik er ook niet bij eigenlijk.
Qua favo muziek.... tja... ik heb nu pas idee (32,5week) om vast zo'n bed-muziekje te kopen.

Balen dat je nog zo'n drukke week voor de boeg hebt, het lijkt me dat je met zo'n oproepdienst totaal geen gevoel van 'vrij' zijn hebt.
Goede reden om af en toe om te janken lijkt me!
Nog even joh, dan heb je verlof !!
pi_48185986
Ach Memmel

Ik denk dat de ene vrouw er gewoon meer mee bezig is dan de ander. Die leest misschien meer en komt dan op die muziek ideeen of zoiets. Of misschien heeft ze wel meer zwangeren in haar omgeving...snap je wat ik bedoel ?

Je niet gek laten maken door allerlei verhalen. Iedereen doet het op zijn eigen manier/beleeft het op zijn eigen manier. Die baby van jouw vind je straks de aller aller liefste moeder van de heeeeeeeeeele wereld. Wedden ?
pi_48187291
Pufje voor Maxima , ik denk een prinsje deze keer.

Kus voor Memmel

KP, misschien kom je dan ook wel op tv .
Fake it till you make it...
  dinsdag 10 april 2007 @ 20:47:05 #74
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_48190758
Hier had ik ook twee eigenwijze kinderen hoor..
spelen met je hand? Vergeet 't maar.. muziekdoosje op je buik en daarna herkenning? Ook niet..

Dus Memmel, niet vervelend onder voelen hoor!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel dinsdag 10 april 2007 @ 22:53:39 #75
2628 Karin
pi_48197573
Hier wordt het meteen stil zodra er een hand op mijn buik gelegd wordt Of het nou die van Bram, Peet of iemand anders is, maakt niet uit. Toevallig hebben Iris en Lois het van de week eindelijk een keertje kunnen voelen. Iris vraagt elke keer als ze me ziet of ze mag voelen en elke keer is stil in mijn buik.

Wel heeft Peet gisteren kunnen voelen dat de kleine de hik had Had dat bij Bram nooit gevoeld maar dit was erg duidelijk. Zo leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')