dat komt dat de meeste mensen hier op het Gouden Kooi FOK Forum racistisch en nationalistisch zijn. Ze zullen altijd tegen de allochtonen (Brian, Natasia, Amanda) zijn en voor de autochtonen (Huub, Sylvia, Eric).quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Het leuke hier op het forum is dat als je een mening hebt als SHE aanhanger alles goed is![]()
Maar ben je 'fan' van BANJ dan in één keer verpest je de sfeer op het forum en ben je een aso/ tokie enz enz.......oja en daalt het niveau![]()
waar is het bij jou dan mis gegaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef Borga het volgende:
Ik vindt dat ook goor ranzig en vies wanneer 2 mannen sex met elkaar hebben....Begin maar een rechtzaak tegen mij...kom maar kom maar kom maar...Die flikker en die kaboutah zijn echt de weg kwijt daar
Beestje bij het naampje noemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef Lauzie het volgende:
Kunnen jullie even kappen met dat homo en flikker gedoe..stelletje kleuters! Het voegt niks toe aan de discussies hier over DGK. Nu weten we wel hoe jullie erover denken..![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
Mensen, hierbij een algemene waarschuwing, bedenkt zelf maar of je je aangesproken voelt:
dat GEZEIK tegen elkaar, en dat GEZEIK over of je wel of geen flikker mag zeggen en wel of geen kut-antilliaan, moet helemaal afgelopen zijn nu, anders gaan er meteen bans aangevraagd worden.
Als je vragen hebt over wat je wel of niet mag zeggen, dan doe je dat in het feedback-topic.
Voor alle duidelijkheid: een verwijzing naar de afkomst van Brian of Natasia om je afkeur "krach bij te zetten", is NIET toegestaan.
Als je de grenzen desondanks tóch heel stoer wilt blijven opzoeken, dan zijn we je hier liever kwijt dan rijk.
Ga dan alsjebliéft op een ander forum je kinderachtige domme opmerkingen plaatsen.
Ach, 1,50 per week is toch niks als je echt graag wil kijken? Ik zit er niet mee.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Als 10 geld gaat vragen voor het bekijken voor de streams, ben ik weg!
Nogmaals ik val GEEN users aan ik val bewoners aan net zoals jij en de rest dat ook mogen doen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
We noemen jou, na tien miljoen domme opmerkingen gister en vandaag, toch ook geen mongool?
Nogmaals, dat is nou meten met twee matenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Huub baalt ervan dat hij na die nacht dat hij Brian uitlokte om hem te slaan een waarschuwing heeft gehad om dat niet meer te doen en dat Brian dat nu al 3 dagen op rij doet zonder dat er iets van gezegd wordt.
Ik ben ook onder de 1.70m, en ik wil niet vergeleken worden met een kabouter, dus laat dat van die mannen die samen seks hebben maar vallen, ik pak je op dat jij mensen onder de 1.70 discrimineert door ze kabouter te noemen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef Borga het volgende:
Ik vindt dat ook goor ranzig en vies wanneer 2 mannen sex met elkaar hebben....Begin maar een rechtzaak tegen mij...kom maar kom maar kom maar...Die flikker en die kaboutah zijn echt de weg kwijt daar
Maar als je nou 13 bent en een beetje dommig? Dan mag je hier niet meer posten? Das toch ook discriminatie!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
Mensen, hierbij een algemene waarschuwing, bedenkt zelf maar of je je aangesproken voelt:
dat GEZEIK tegen elkaar, en dat GEZEIK over of je wel of geen flikker mag zeggen en wel of geen kut-antilliaan, moet helemaal afgelopen zijn nu, anders gaan er meteen bans aangevraagd worden.
Als je vragen hebt over wat je wel of niet mag zeggen, dan doe je dat in het feedback-topic.
Voor alle duidelijkheid: een verwijzing naar de afkomst van Brian of Natasia om je afkeur "krach bij te zetten", is NIET toegestaan.
Als je de grenzen desondanks tóch heel stoer wilt blijven opzoeken, dan zijn we je hier liever kwijt dan rijk.
Ga dan alsjebliéft op een ander forum je kinderachtige domme opmerkingen plaatsen.
Huub heeft gelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:53 schreef Clank het volgende:
Huub baalt ervan dat hij na die nacht dat hij Brian uitlokte om hem te slaan een waarschuwing heeft gehad om dat niet meer te doen en dat Brian dat nu al 3 dagen op rij doet zonder dat er iets van gezegd wordt.
nee nee is net als tabak 16+quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:56 schreef product het volgende:
[..]
Maar als je nou 13 bent en een beetje dommig? Dan mag je hier niet meer posten? Das toch ook discriminatie!
volgens mij heeft hij het niet zo gezegd, huub gaat nu echt brian als homofoob etaleren, het blijft een spel voor huubquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Rotterdammert het volgende:
brian vind 2 mannen die elkaar pijpen ranzig, goor en vies!
Daar ben ik het mee eens!!!
omg als dit waar isquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik geloof dat er mensen zijn op gay.nl die aangifte tegen die hoer gaan doen
Mits geen haperende streams.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:54 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ach, 1,50 per week is toch niks als je echt graag wil kijken? Ik zit er niet mee.
en die klote streamlocks!quote:
Zo kunnen ze in ieder geval weer de boel beter sturen. Zo kan Natsja haar overwinning tenminste zonder veel problemen gaan halen. Er is veel minder controle mogelijk zo.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef farceman het volgende:
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=28287&roddels=51010
ow? hoeveel?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
kijkcijfers honey, kijkcijfersquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef chloe het volgende:
DIT GAAT MISSCHIEN NOG 2 DAGEN GOED NOU JA GOED DIE RAT WORD MET DE DAG AGRESSIEVER!
Ze zei ook dat haar chiwaawaas 3x3 cm warenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
NB: De mevrouw van de dierenbescherming vroeg hoe groot die kist was en toen zei Amanda 'groot'
je capslock ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:58 schreef chloe het volgende:
DIT GAAT MISSCHIEN NOG 2 DAGEN GOED NOU JA GOED DIE RAT WORD MET DE DAG AGRESSIEVER!
serieus? moeten ze wel even over nadenken, het is maar een spelquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
hij praat overzichzelf duhquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef Clank het volgende:
Brian: De Gouden Kooi is lek.. DGK is een kaas met gaten, sommige muizen mogen door alle holletjes heen. (hij vindt dat Huub wordt voorgetrokken)
dat is dan wel weer relativeren, en hartstikke top!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:57 schreef Clank het volgende:
Huub: Het is het mooiste spel ter wereld wat hier gespeeld wordt, maar ook het spijkerhardste spel. Maar ik ben er ook niet vies van, dus dan moet ik ook niet gaan zeiken als ik dan de sjaak ben.
Hij ziet elf dus niet dat hij ook door de gaatjes mag .quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:01 schreef Clank het volgende:
Brian: De Gouden Kooi is lek.. DGK is een kaas met gaten, sommige muizen mogen door alle holletjes heen. (hij vindt dat Huub wordt voorgetrokken)
we kunnen haar kaartjes sturen van doodgeknuppelde zeehondjes!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:59 schreef Charmian het volgende:
Amanda: je gaat niet aan diertjes zitten.
Maar als ze doodgeknuppeld worden zodat ze er een jasje van kunnen maken is het niet erg.
Het is weer de werled op zijn kop dit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:52 schreef Prosac het volgende:
Huub heeft van achter te horen gekregen dat hij Brian niet meer mag uitlokken om te gaan slaan.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
Iedereen is aan het doordraaien daar, behalve SylviSAAI. Saai zijn heeft dus wel degelijk zijn voordelen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:00 schreef Prosac het volgende:
ze voelen zich nu allemaal onheus bejegend. Brian vindt dat Huub bevoordeeld wordt en Huub vindt dat Brian een voorkeuspositie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |