geen idee , maar kan niemand tegen Netty zeggen dat ze niet trots op haar zoon hoeft te zijn...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef Prosac het volgende:
weet iemand waar die smerige vuile criminele kutantilliaan uithangt?
Het leuke hier op het forum is dat als je een mening hebt als SHE aanhanger alles goed isquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:34 schreef qawl het volgende:
deze flikker Eric heeft wekenlang Jaap uitgescholden voor vieze vetzak, dikzak etc. Toen voelde die flikker Eric zich groot en stoer.
En nu wordt hij door Amanda terugpakt en flikker genoemd, en dan begint die Eric meteen de politie te bellen en te zeuren.
wat een triest persoon die Eric.
Je kunt ze alleen niet ophalen hier, honden zitten in de kennel, de familie gaat een paar dagen wegquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:34 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik ga de dieren bescherming bellen , Honden stop je niet in een bench.
Pff..ik hoop dat hij niet van de trap afflikkertquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:35 schreef tutjehola het volgende:
Eric moet zijn gevoel omschrijven, ik denk dat hij zich beflikkert voelt
ik dien een protest in!!!Deze opmerking is een belediging ten opzichte van alle kleuters...die staan namelijk al boven dit niveauquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef Judah het volgende:
Mijns inziens moet de redactie eigenlijk even hierboven staan. Even de kopjes bij elkaar steken en met elkaar concluderen dat het betrekken van politie-ambtenaren nergens op slaat. Want waar gaat dit eindigen? In plaats van bellen voor een waarschuwing naar de redactie wordt er nu voor het minste geringste naar de politie gebeld. Voorkom dergelijk onnozel puberaal gedrag en maak duidelijk dat dít niet de manier is waarop beide groepen elkaars gedragsnormen willen duidelijk maken.
Stelletje kleuters.
Dat is nou meten met twee matenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef blomst het volgende:
Wat ik niet snap is dat er geen waarschuwingen komen.
Huub hoeft maar iets te doen en hij krijgt een waarschuwing.
Amanda mag van alles doen.
Brian mag kopstootje uit delen.
Maar de redactie komt daar niet op terug.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:34 schreef product het volgende:
Die arme anaalridder toch, is die kontebonker nou de hele tijd uitgemaakt voor vuile flikker, dat is toch niet normaal? Als ik die ruggetuffer zou zijn dan zou ik me niet in mijn bruinwerkers ego laten aantasten en als een trotse darmtoerist deze villa verlaten...
Peter heeft een banquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef Prosac het volgende:
ik vond het tot een paar weken geleden toch een stuk leuker hier. Zelfs Danos vind ik vergeleken bij sommige users te pruimen. Peter6000 is zelfs genuanceerd.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef Prosac het volgende:
ik vond het tot een paar weken geleden toch een stuk leuker hier. Zelfs Danos vind ik vergeleken bij sommige users te pruimen. Peter6000 is zelfs genuanceerd.
Een menukaart verscheuren is volgens de redactie vele malen erger dan kopstoten uitdelen .......quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die komen er niet. Het enige wat je kan doen is de beelden verzamelen en doorsturen naar andere media en aantonen dat er met twee maten gemeten wordt. Kopstoten mag, discriminatie mag etc...(maar een menukaart verscheuren dat mag dan weer niet )
Neee, mijn leven, wat doe je?!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef farceman het volgende:
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=28287&roddels=51010
Wat jammer!quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:41 schreef Borga het volgende:
oh gossie...Die flikker werdt de hele dag geconfronteerd met die flikkerstoel!!! hahahahaha
Wat is onze huis homo martelaar toch zielig heh..
in ieder geval verbieden om nog langer discriminerende uitlatingen te doen jegens bewoners en iig users er op aan te spreken. Kijk, sommige dingen kunnen best, maar ik krijg nu echt het idee dat het gebeurd om elkaar juist te dissen en dat ergert mij ontzettend, want we zakken naar hetzelfde niveau als ALLE bewoners in dat huis en daar stonden we tot nu toe toch boven leek mij.quote:
En toch deden hun het niet zo asociaal.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:40 schreef schatje het volgende:
Eric heeft Jaap ook niet echt uitgescholden. Hij zei er juist wat van als Huub zo bezig was.
Is dit serieus? No way dat ik ga betalen voor die fucking streamsquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef farceman het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:11 schreef nikky het volgende:
Peter6000 heeft een persoonlijke vete met iemand op FOK! en vind dat hij op FOK! diegene mag stalken en uitschelden.
En bewust op een ban afgaan door er 1 te vragen.
Adios!![]()
![]()
![]()
wheheheh wat een homo is het toch ook....typisch...quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:42 schreef product het volgende:
Ik heb onderdelen van de versierde stoel ook nog....Ik wil graag bewijsstuk A laten zien meneer de rechter. Het is een geprinte tekst waar duidelijk het woord flikker staat. En dit is een condohohohooooom snif snik..sorry, het wordt me even te veel....
heb ik even gemist waarom, in het begin zat hij hier ook puur om te rellen tegen alles wat Huub of Sylvia was, maar uiteindelijk vond ik dat hij ook gewoon normaal kon reageren in de COS-en.quote:
Snap ik ook geen reet van. Huub is meerdere malen tot het randje gegaan ook gewoon om te zien tot hoever hij kon gaan, dat leverde hem dan een waarschuwing op of werden de regels aangepast. (niet meer aan schoolspullien, bedden. persoonlijke dingen komen)quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:36 schreef blomst het volgende:
Wat ik niet snap is dat er geen waarschuwingen komen.
Huub hoeft maar iets te doen en hij krijgt een waarschuwing.
Amanda mag van alles doen.
Brian mag kopstootje uit delen.
Maar de redactie komt daar niet op terug.
Als 10 geld gaat vragen voor het bekijken voor de streams, ben ik weg!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:39 schreef farceman het volgende:
`quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Als 10 geld gaat vragen voor het bekijken voor de streams, ben ik weg!
Misschien komt er nog een reactie, maar ik heb niet veel hoop.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef Clank het volgende:
[..]
Snap ik ook geen reet van. Huub is meerdere malen tot het randje gegaan ook gewoon om te zien tot hoever hij kon gaan, dat leverde hem dan een waarschuwing op of werden de regels aangepast. (niet meer aan schoolspullien, bedden. persoonlijke dingen komen)
Als je alles op een rijtje zet wat BANJ gisteren heeft uitgespookt en daar wordt door de redactie niets van gezegd, dan zijn de regels vanaf gisteravond ineens weer versoepeld zeker??
Dan mogen dekens weer afgetrokken worden, persoonlijke spullen uit de kast halen en uit het raam gooien (blouse van Eric) enz.
Een tijdje terug gingen er ook geruchten dat er betaald moest gaan worden, maar dat werd door DGK_REDACTIE ontkend. Dus nu zal het ook wel niet gebeuren en anders is toch iedereen direct verdwenenquote:
Zou jammer zijn , dan ben ik ook weg.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:44 schreef Dark het volgende:
[..]
Als 10 geld gaat vragen voor het bekijken voor de streams, ben ik weg!
Maak je niet druk,als er betaald moet gaan worden voor de streams is tien niet alleen maar zijn kijkerscijfers kwijt maar ook de streamers.quote:
Eigenlijk zouden ze ons moeten betalen om naar dat zooitje te kijkenquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Maak je niet druk,als er betaald moet gaan worden voor de streams is tien niet alleen maar zijn kijkerscijfers kwijt maar ook de streamers.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:47 schreef product het volgende:
Die kop van Erik...hij is de hele dag gepest door een meisje van 19 dat hijzelf beschouwt als oliedom en nu zit hij erbij alsof ie uit een een verschrikkelijk oorlogsgebied komt...
Maar wat heeft Tien aan de streamers? In principe niks toch.. Ik heb soms het idee dat er meer streamers zijn dan kijkers op tv.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:46 schreef kybe het volgende:
[..]
Maak je niet druk,als er betaald moet gaan worden voor de streams is tien niet alleen maar zijn kijkerscijfers kwijt maar ook de streamers.
We worden op alle fronten belazerd!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef blomst het volgende:
Ik zie een van de hondjes van Amanda buiten lopen.
En hij lijkt ook nog wel groot, zo kun je dus zien dat de tuin ook niet zo groot is.
Het staat toch allemaal op video.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef demins het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat Eric zo moeizaam een schriftelijke aangifte zit te doen. Een beetje miljonair zou toch meteen een advocaat laten komen. Zou ook veel kansrijker zijn...
Huub en Ericje twee flikkersquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:48 schreef Rotterdammert het volgende:
brian vind 2 mannen die elkaar pijpen ranzig, goor en vies!
Daar ben ik het mee eens!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |