Is het ook, eric is gewoon een flikkerquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef donpsp het volgende:
[..]
Als je dat mag zeggen dan is flikker ook toegestaan.
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik heb ze wel gesproken, maar ze zijn al door veel meer mensen gebeld, ze onderzoeken de zaak omdat chihuahua's erg stemmingsgevoelige dieren zijn en de dierenbescherming van mening is dat Talpa misbruik maakt van dieren.
Ze namen de melding van trailertrashslutty zo te horen ook niet erg serieus.
Er was al gemeld dat dellie niet goed voor de hondjes zorgt, ze niet op tijd uitlaat en ze zelfs inzet bij het spel.
Ik was dus niet de eerste, nummer is trouwens 0900-2021210
Mens maak er een topic over, i.p.v. hier continue over deze onzin door te gaan en telefoonnummers te plaatsen, niemand gaat bellen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik heb ze wel gesproken, maar ze zijn al door veel meer mensen gebeld, ze onderzoeken de zaak omdat chihuahua's erg stemmingsgevoelige dieren zijn en de dierenbescherming van mening is dat Talpa misbruik maakt van dieren.
Ze namen de melding van trailertrashslutty zo te horen ook niet erg serieus.
Er was al gemeld dat dellie niet goed voor de hondjes zorgt, ze niet op tijd uitlaat en ze zelfs inzet bij het spel.
Ik was dus niet de eerste, nummer is trouwens 0900-2021210
Klopt, dat zei ik vannacht ook al, dit is net al die avond dat Brian om alles riep "fysiek geweld!!" en dat Huub cola over Jaap gooide. Toen belde iedereen constant met achter om van alles aangifte te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef Judah het volgende:
Mijns inziens moet de redactie eigenlijk even hierboven staan. Even de kopjes bij elkaar steken en met elkaar concluderen dat het betrekken van politie-ambtenaren nergens op slaat. Want waar gaat dit eindigen? In plaats van bellen voor een waarschuwing naar de redactie wordt er nu voor het minste geringste naar de politie gebeld. Voorkom dergelijk onnozel puberaal gedrag en maak duidelijk dat dít niet de manier is waarop beide groepen elkaars gedragsnormen willen duidelijk maken.
Stelletje kleuters.
En jij mag van mij dood neervallen straksquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:27 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Is het ook, eric is gewoon een flikker![]()
Nu val je mij aan als user en dat mag dus weer niet....quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:28 schreef donpsp het volgende:
[..]
En jij mag van mij dood neervallen straks
Jij valt Eric aan als persoonquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:28 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Nu val je mij aan als user en dat mag dus weer niet....
moet ook kunnen want als er zoveel wordt gescholden ik bedoel ik heb huub ook horen zeggen: DIE CONJO VAN EEN ANTILAAN (ben het wel met hem eens maar toch) dat is ook discriminatie dus dan heb ik zoiets niet zeiken je weet waar je aan begint.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:26 schreef donpsp het volgende:
[..]
Als je dat mag zeggen dan is flikker ook toegestaan.
Een medestanderquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:28 schreef qawl het volgende:
die Eric is echt een triest figuur, beetje gaan bellen naar de politie omdat Amanda hem flikker noemt. Haha wat een sukkel
Huub is de grootste trieste klootzak van de Gouden Kooi, maar Eric komt daarna
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:28 schreef qawl het volgende:
die Eric is echt een triest figuur, beetje gaan bellen naar de politie omdat Amanda hem flikker noemt. Haha wat een sukkel
Huub is de grootste trieste klootzak van de Gouden Kooi, maar Eric komt daarna
wheeeah je hebt erik aangevallen als persoon en dat is me idool dont you ever talk about him that way wheeeeahquote:
Toch is en blijft het discriminatie, ook al is het het FOK forum.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef NotoriousJw het volgende:
[..]
Uhmm ja? Dat is toegetaan op het FOK forum...dat is een bewoner.
Om te zeggen dat iedereen NU naar zijn eigen bed moest om te slapen en dat er morgen weer nieuwe dag is met nieuwe kansen om je gelijk te halen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:25 schreef Clank het volgende:
Als ik zie hoe het er nu aan toe gaat in de villa.. is het gewoon een vervolg op gisteravond.
Vraag me nu wel af waar die streamlock voor was?
Aangifte doen rebellious_angel heeft wel een nummer voor jequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef donpsp het volgende:
[..]
Toch is en blijft het discriminatie, ook al is het het FOK forum.
Die komen er niet. Het enige wat je kan doen is de beelden verzamelen en doorsturen naar andere media en aantonen dat er met twee maten gemeten wordt. Kopstoten mag, discriminatie mag etc...(maar een menukaart verscheuren dat mag dan weer niet )quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Waar blijven de sancties voor Brainless en Snollie![]()
Ik had begrepen dat Eric voor zijn klachten eerst contact had gehad met de redactie, en die vonden het volgens Eric (en Huub) dermate ernstig dat Eric toestemming kreeg om aangifte te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:22 schreef Judah het volgende:
Mijns inziens moet de redactie eigenlijk even hierboven staan. Even de kopjes bij elkaar steken en met elkaar concluderen dat het betrekken van politie-ambtenaren nergens op slaat. Want waar gaat dit eindigen? In plaats van bellen voor een waarschuwing naar de redactie wordt er nu voor het minste geringste naar de politie gebeld. Voorkom dergelijk onnozel puberaal gedrag en maak duidelijk dat dít niet de manier is waarop beide groepen elkaars gedragsnormen willen duidelijk maken.
Stelletje kleuters.
ach flikker toch opquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef donpsp het volgende:
[..]
Toch is en blijft het discriminatie, ook al is het het FOK forum.
Er zijn 4 streams hoorquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Rotterdammert het volgende:
ik wil geen AMANDA in beeld gvd!
dat klopt, maar in een geheel andere context.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef bob_marley het volgende:
[..]
en in eric's situatie moet hij niet zo huilen dat ie voor flikker is uitgemaakt want door huub is ie zo al meerdere malen genoemd
Daar klopt toch geen reet vanquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:30 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die komen er niet. Het enige wat je kan doen is de beelden verzamelen en doorsturen naar andere media en aantonen dat er met twee maten gemeten wordt. Kopstoten mag, discriminatie mag etc...(maar een menukaart verscheuren dat mag dan weer niet )
Hij is toch ook een Antilliaan? En toevallig ook nog een conjo.. dat is gewoon een constatering van een feit.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:29 schreef bob_marley het volgende:
[..]
moet ook kunnen want als er zoveel wordt gescholden ik bedoel ik heb huub ook horen zeggen: DIE CONJO VAN EEN ANTILAAN (ben het wel met hem eens maar toch) dat is ook discriminatie dus dan heb ik zoiets niet zeiken je weet waar je aan begint.
en in eric's situatie moet hij niet zo huilen dat ie voor flikker is uitgemaakt want door huub is ie zo al meerdere malen genoemd
Ik doe dan met je mee, als dat is toegestaanquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat klopt, maar in een geheel andere context.
@iedereen die constant Eric flikker noemen puur om het flikker noemen. Ik denk dat ik Brian vanaf nu maar "die vieze smerig criminele kutantilliaan, of die lichtbruine neger" ga noemen, mag ook dus.
Inderdaad. Het lijkt wel besmettelijk, dat gescheld om het schelden.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef doesss het volgende:
Niet alleen het niveau van DGK daalt met rasse schreden..............![]()
vrijheid van meningsuiting hequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:31 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat klopt, maar in een geheel andere context.
@iedereen die constant Eric flikker noemen puur om het flikker noemen. Ik denk dat ik Brian vanaf nu maar "die vieze smerig criminele kutantilliaan, of die lichtbruine neger" ga noemen, mag ook dus.
Op de Nederlandse Antillen?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef Prosac het volgende:
weet iemand waar die smerige vuile criminele kutantilliaan uithangt?
was het geen synoniem voor homo's?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:32 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Hij is toch ook een Antilliaan? En toevallig ook nog een conjo.. dat is gewoon een constatering van een feit.
Flikker is een scheldwoord!![]()
Ik ga de dieren bescherming bellen , Honden stop je niet in een bench.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb die hondjes nog geen 10 minuten achter elkaar rustig zien liggen. Ik heb hier oudere en jonge hondjes, maar na de ochtendwandeling liggen ze toch minstens een uur voor pampes. Als het te druk wordt hierbinnen (met feestjes, veel bezoek, etc) gaan ze in de bench, om ze te beschermen tegen al die joelende en rennende kinderen hier
Boven het doucheputjequote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef Prosac het volgende:
Eric heeft Billie Turf nooit uitgescholden... dat was Huub (kijk jij wel steams)quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:34 schreef qawl het volgende:
deze flikker Eric heeft wekenlang Jaap uitgescholden voor vieze vetzak, dikzak etc. Toen voelde die flikker Eric zich groot en stoer.
En nu wordt hij door Amanda terugpakt en flikker genoemd, en dan begint die Eric meteen de politie te bellen en te zeuren.
wat een triest persoon die Eric.
ik vermoed dat je ratjeB hiermee wilt duiden, en die is de flensjessnol aan het aflikken, zijn trailertrash chica heeft nu d'r hondjesquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:33 schreef Prosac het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |