abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48493684
ja, volgens mij is 't ook een typisch mannending. G doet/deed 't ook altijd, de sokken (en schoenen, en broek/maillot) uit, terwijl ik juist zoveel mogelijk aan laat.
pi_48495493
Mijn vriend doet Meike ook de sokjes uit tijdens verschonen, dat heeft de kraamhulp hem zo geleerd. Bij die hele kleintjes is het eigenlijk ook wel net zo handig vind ik hoor, als ze wat groter zijn kan het spul wel aanblijven.

Ik heb net het zkh gebeld, en volgende week donderdag gaat het gebeuren. Gelukkig wel snel, want de gyn had het over 2-3 weken, en je zit er toch maar tegenaan te hikken. Laat het dan ook maar gebeuren. Ik moet dan om 8.30 uur in het ziekenhuis zijn, hopelijk ben ik dan tegen de middag weer in huis....(als ik meteen aan de beurt ben sochtends...want dat moet je ook maar afwachten natuurlijk) Maandag eerst naar de anesthesist.... dan zullen we het nog wel ff over die ruggeprik hebben. Ik vind het ook wel eng hoor, tis toch 1 mm scheef prikken en je bent verlamd? Maar goed, ze hakken daar wel vaker met dat bijltje, en dan moet ik me er maar aan overgeven dat ze het goed doen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_48495748
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mijn vriend doet Meike ook de sokjes uit tijdens verschonen, dat heeft de kraamhulp hem zo geleerd. Bij die hele kleintjes is het eigenlijk ook wel net zo handig vind ik hoor, als ze wat groter zijn kan het spul wel aanblijven.
Als ze groter worden worden zo ook sterker. Ik doe Mikael ook de sokken uit want hij trapt en beweegt zo hard dat ik hem niet met 1 hand meer kan verschonen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48496159
Ik doe ook alles uit als ik ga verschonen hoor

edit: onderkleding dan, bovenkleding blijft doorgaans aan
pi_48497048
Fijn dat er zo snel plaat is, xxxkarinxxx. Wel even een domper, zo'n ingreep, lijkt me.
Ik ken de ins en outs niet van een ruggeprik, gelukkig zie je de anesthesist en kan je hem van alles en nog wat vragen.

Zal aan je denken volgende week donderdag
  donderdag 19 april 2007 @ 11:59:11 #156
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48497181
quote:
Op donderdag 19 april 2007 09:34 schreef milagro het volgende:
Hhaha, Vivi

Jij bent op KD dus gewoon binnen 3 uur weer thuis, na eerst 2 uur en 45 minuten rondgelopen te hebben, 48 keer je mobieltje gechecked, 25 keer getwijfeld of je moet bellen "gewoon ff checken, ma weet ms niet waar ze de schone speentjes kan vinden" en dan bel je toch, en hoor je Dean huilen op de achtergrond en dan breekt je moederhart en kijk je je bijna-allerliefste aan (ja, sorry, meneer Vivi, het is niet anders) en hij knikt opgelucht en rennen jullie samen naar de auto
Auto!? Denk je dat we verder gaan dan loopafstand dan?

.

Zeg, wou je soms rellen? ! Nou?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_48497549
Oh die eerste keer dat ik Mikael ergens achter liet omdat manlief en ik nodig eens aan onzelf moesten denken was een ramp. Ik heb om het half uur begeld. Pakte telkens niemand op. Ikke dikke paniek ze zijn vast in het ziekenhuis en kunnen daarom niet oppakken , de gekste dingen gingen door mijn hoofd. Eindelijk werd ik terug gebeld met idd ene huilende Mikael op de achtergrond. Stond ik, midden in het centrum te janken omdat mijn kind huilde en ik er niet bij was

En nu... Nu doe ik hem soms een dag en nacht weg omdat ie huilt En ik dan soms ook werken moet
Liefde
pi_48497877
ah, hier ook zo'n verhaal....

Mjjn moeder werd 50 en had savonds een cafe afgehuurd om een feestje te geven. Mijn schoonouders pasten op Meike.

Tegen een uur of 22.00uur maar even bellen dacht ik. Hoor ik Meike enorm tekeer gaan! En ze zeiden dus dat ze steeds moest huilen en af en toe wel even stil was.....
"moeten we naar huis komen dan" vroeg ik.
Nou dat hoefde niet "we redden ons er wel mee" was het antwoord

BInnen 5 min en een heel tranendal later waren wij weer thuis
Meike lag heerlijk bij oma op de arm te slapen......
pi_48498231
Wat word je toch vreselijk soft als je moeder word eigenlijk
Liefde
  donderdag 19 april 2007 @ 12:33:19 #160
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48498482
Hallo meiden,

Eindelijk de tijd om te schrijven. Ik heb gelukkig wel de afgelopen tijd bij kunnen blijven met lezen. Dus ik heb het wel een beetje nog kunnen volgen van Karin en Mibos (dus sterkte meiden) en vaders die sokken uit doen bij hun kids tijdens het verschonen.

Hier gaat het allemaal eigenlijk best goed. Ik merk dat ik het steeds drukker heb met mijn werk en dat daar het gezinsleven onder ging lijden. UIteindelijk vorige week met een time-manager (klinkt stoerder dan het is) aan de slag gegaan om het geheel weer op de rit krijgen. Door een schema te hebben voor het reilen en zeilen heb ik ook meer rust in mijn kop, Rust die nu erg belangrijk is aangezien Maud nog steeds niet doorslaapt, en volgens mij weer met een sprong bezig is (of nog steeds) en Fleur die is in een fase beland waarin ze veel aandacht wil hebben. En het niet uitmaakt of die positief of negatief is.

Ik probeer in elk geval te blijven lezen zodat ik weet hoe het met jullie is, maar echt veel schrijven zal niet meer gaan lukken. Het hoogseizoen voor ons is begonnen.....

Liefs en tot snel

Chacama
pi_48498544
Amber is 2 weken terug pas voor het eerst uit logeren geweest En dat lag geheel aan mama en niet aan een Amber die het niet aan zou kunnen
  † In Memoriam † donderdag 19 april 2007 @ 12:35:15 #162
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48498549
quote:
Op donderdag 19 april 2007 08:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Heb je nu al naproxen gehaald? Echt, het helpt!
Ben teruggebeld door de dienstdoende arts en hij heeft mijn verhaal aangehoord. Inderdaad een kwestie van hormonenbalans. De huisarts legt een recept voor me klaar voor de Microgynon en ik moet direct stoppen met de Diane 35 pil. De Microgynon moet ik dan 4 pillen per dag van slikken gedurende 5 dagen en dan moet het over zijn. Ik moet daarna direct weer beginnen met de Diane pil. Kun je nagaan hoe verschillend huisartsen met dit soort dingen omgaan.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_48499886
quote:
Op donderdag 19 april 2007 11:59 schreef Vivi het volgende:

[..]

Auto!? Denk je dat we verder gaan dan loopafstand dan?

.

Zeg, wou je soms rellen? ! Nou?
ja , okay, op 50 m loopafstand... en 4 babyfoons op zak, naast de gsm's en... ja. en Dean, want die namen jullie op het laatste moment toch maar mee

praat-ie al, praat-ie al???

rellen, moi ?!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48500547
succes met alle drukte chacama. hopelijk lukt het allemaal met je nieuwe schema.
  donderdag 19 april 2007 @ 15:40:12 #165
62233 Jelief
ikke lief!
pi_48502917
Ik ben gisteren eindelijk naar de dokter geweest voor de uitslag van het bloedprikken (ongeveer eenmaand geleden) De eerste keer dat ik er was had hij de resultaten nog niet en de volgende twee keer was hij op bijscholing.
Maar goed alles was helemaal goed en netjes. Ik heb nu druppeltjes gekregen om aan te sterken zeg maar, in combinatie met vitaminepillen en morgen een week met vakantie moet het over een week of zes beter gaan. Zo niet gaan we verder zoeken.

Om aan te sluiten op de kind-achter-laat- verhalen. Emma is gistermiddag met mijn mams naar huis gegaan en ik heb haar pas na 22.00 uur opgehaald. Best een grote stap omdat ze mij thuis nodig lijkt te hebben om in slaap te vallen. Moeders vertelde dat ze haar onder de douche hadden gedaan en dat ze al bijna in het bedje zat voordat het uitgeklapt was, in bed nog even zwaaien en ze is rustig gaan slapen. Zou fijn zijn als we haar zo ver krijgen om dat thuis ook zo te doen, dan kan/ durf ik eens wat vaker een avondje weg.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_48504004
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:40 schreef Jelief het volgende:
Ik ben gisteren eindelijk naar de dokter geweest voor de uitslag van het bloedprikken (ongeveer eenmaand geleden) De eerste keer dat ik er was had hij de resultaten nog niet en de volgende twee keer was hij op bijscholing.
Maar goed alles was helemaal goed en netjes. Ik heb nu druppeltjes gekregen om aan te sterken zeg maar, in combinatie met vitaminepillen en morgen een week met vakantie moet het over een week of zes beter gaan. Zo niet gaan we verder zoeken.

Om aan te sluiten op de kind-achter-laat- verhalen. Emma is gistermiddag met mijn mams naar huis gegaan en ik heb haar pas na 22.00 uur opgehaald. Best een grote stap omdat ze mij thuis nodig lijkt te hebben om in slaap te vallen. Moeders vertelde dat ze haar onder de douche hadden gedaan en dat ze al bijna in het bedje zat voordat het uitgeklapt was, in bed nog even zwaaien en ze is rustig gaan slapen. Zou fijn zijn als we haar zo ver krijgen om dat thuis ook zo te doen, dan kan/ durf ik eens wat vaker een avondje weg.
thuis kan je dochtertje doen wat ze doet omdat je er altijd bent.
bij Oma wordt ze voor een voldongen feit gesteld en gaat ze braaf slapen.

ms toch eens gewoon weggaan, en de "ramp" laten gebeuren, dan moet papa het maar even bezuren.
als ze ziet/merkt dat mama gewoon weer terug komt, voor mijn part met een verrassing/beloninkje zal het vast na 2 keer hooguit wat drama wel lukken, toch?

ze pikt natuurlijk ook je reactie nadien op, en onbewust weet ze dus dat ze je klem heeft "mama durft niet weg, zolang ik maar niet naar bed wil zonder haar" .

blijft lastig, want het is ook zo zielig je moet jezelf echt verbijten om niet terug te gaan en te troosten.
pi_48504124
ik zou 't ook gewoon es proberen hoor jelief. er is toch ook geen man overboord als MikeAir een paar keer of een paar uur moet troosten zo'n avond. fijn dat je bloeduitslagen goed waren!
  donderdag 19 april 2007 @ 16:37:40 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48505421
quote:
Op donderdag 19 april 2007 12:35 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ben teruggebeld door de dienstdoende arts en hij heeft mijn verhaal aangehoord. Inderdaad een kwestie van hormonenbalans. De huisarts legt een recept voor me klaar voor de Microgynon en ik moet direct stoppen met de Diane 35 pil. De Microgynon moet ik dan 4 pillen per dag van slikken gedurende 5 dagen en dan moet het over zijn. Ik moet daarna direct weer beginnen met de Diane pil. Kun je nagaan hoe verschillend huisartsen met dit soort dingen omgaan.
Ik wilde dan ook niet aan de pil
(vanwege borstkanker in de familie).
  donderdag 19 april 2007 @ 16:43:36 #169
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48505678
quote:
Op donderdag 19 april 2007 14:26 schreef milagro het volgende:

[..]

ja , okay, op 50 m loopafstand... en 4 babyfoons op zak, naast de gsm's en... ja. en Dean, want die namen jullie op het laatste moment toch maar mee

praat-ie al, praat-ie al???

rellen, moi ?!
Hij zei laatst: "Gliek."

jah, wat doe je anders in OUD
pi_48506806
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:43 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij zei laatst: "Gliek."

jah, wat doe je anders in OUD
ik heb die ene foto waar jij hem op de arm hebt in mijn hoofd geprent staan, dat warrige hoofdje

trouwens, nieuwe moeder, wat ik al een poosje me afvroeg, ben jij eigenlijk groot, als in lang of is Dean nu gewoon een klein hummeltje ?
zo samen op de foto met jou toont hij zo ienie mienie nog

en nee, Vivi, nog even voor de zekerheid, je lijkt niet dik, voordat je of iemand dat denkt, dat bedoel ik niet, je lijkt groot en hij daarom zo klein.... of andersom, nu ja, doe eens vertellen
  donderdag 19 april 2007 @ 19:24:30 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48511284
( )

Ik ben 1.68 m, gewoon gemiddeld dus, en Dean was daar 55 cm, bijna een maand geleden nu
En ja Milagro, ik ben wél dik, ik moet nog 15 kg kwijt nml

Die foto staat in m'n sig btw ("Pluis"). Het linkje daarboven zie je ons met zijn drieen, lijk ik daar ook dik groot?
pi_48511727
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:24 schreef Vivi het volgende:
( [afbeelding] )

Ik ben 1.68 m, gewoon gemiddeld dus, en Dean was daar 55 cm, bijna een maand geleden nu
En ja Milagro, ik ben wél dik, ik moet nog 15 kg kwijt nml

Die foto staat in m'n sig btw ("Pluis"). Het linkje daarboven zie je ons met zijn drieen, lijk ik daar ook dik groot?
ja die die is echt zoooooooooooooooooo lief

ja, daar lijk je groot in de zin van 1 meter 80 en niet DIK DUS!!!!!!!!!!

15 kg kwijt
is dat vocht? (dan Atkins, ben je echt zo alles kwijt) of is dat vet? (dan sex met vader van schuimpje).

nu ja, kijk nu toch wat je er voor hebt gekregen , een megalief schuimpje, die kiloos gaan er heus nog wel vanaf, als je straks moet werken weer, en je kind moet wegbrengen, ophalen, rennen voor de tram/bus of gestress in het verkeer in je autootje, werken werken, rush rush kind ophalen , boodschappen, koken, was doen, kind entertainen, man tevreden houden (ja, sex is leuk en zo, maar toch soms, hè, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo moe , schat, morgen ja?) schuimpje midden in de nacht wakker, toch om 7 uur bed uit, douchen en hoppa weer de hele santekraam...

kijk, dan kan je je vent lozen, dat scheelt weer een hoop energieverbruik, maar ja, dan draai je voor de rest weer alleen op, dus no worries, hoe dan ook, de kiloos gaan er vanzelf af... mits je wel de B & J's laat staan natuurlijk
  donderdag 19 april 2007 @ 19:46:13 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48512116
Denk je? Ik sta al 2 maanden stil nml. (qua gewicht dan)

ik heb zelfs een total body kickbox workout DVD gekocht

Die foto is met een brakke telefooncamera genomen, misschien vertekend ie daarom ietwat. (Zeg ja, zeg ja).

Oh en ik werk voorlopig thuis, gelukkig heb ik 6 trappen en geen lift .
En ja het is vet (denk ik). Of kwabbelt vocht ook aan de zijkant van je heupen?

Maar ik heb wél een kewl schuimpje idd
  donderdag 19 april 2007 @ 19:55:10 #174
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48512438
Vivi, ik vind het een prachtfoto. Echt een gezinnetje

Hier gaat alles eigenlijk best wel erg goed. Het gekke is alleen dat ik nu opeens nadenk over een tweede terwijl dat nu juist nooit meer gaat lukken. En dat terwijl ik altijd heb geroepen dat één kindje genoeg was. Het is dus kennelijk waar dat je altijd het liefste wil wat je niet kunt krijgen
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_48512766
m@x Fijn dat het goed gaat! Jammer dat zulke gevoelens altijd de kop op steken als het echt niet kan
Vivi, ik vind je stralen 15 kg te zwaar of niet
Saartje
  donderdag 19 april 2007 @ 20:09:42 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48513012
m@x, fijn te horen dat het goed gaat met je.
Enneh, een 2e is toch nooit helemaal onmogelijk? Je bent nog een jonge blom toch!
  donderdag 19 april 2007 @ 20:15:00 #177
3142 m@x
pi_48513243
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, fijn te horen dat het goed gaat met je.
Enneh, een 2e is toch nooit helemaal onmogelijk? Je bent nog een jonge blom toch!
Nou jong..... Ik word al bijna 34 en ik heb geen plannen om op korte termijn weer aan de man te gaan (als ik uberhaupt nog wel aan de man wil want daar heb ik ook zo mijn twijfels over) en dan wordt het toch een beetje lastig.
  donderdag 19 april 2007 @ 20:15:38 #178
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48513265
Dank jullie wel

Ja en M@x, waarom kan het dan écht niet? we posten tegelijkertijd

Hey joh, maar ik ben ook binnen 1 jaar verliefd geworden, bezwangerd en gebigd hoor!
was dan wel niet zo geplanned, maar alles kan morgen al ineens helemaal anders zijn, zo zie je maar!
  donderdag 19 april 2007 @ 20:16:25 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48513292
Ik had je iets jonger in gedachten. En ja, als je sowieso al een beetje twijfelt over mannen in het algemeen dan is de kans al weer wat kleiner natuurlijk. Ach, eerst maar eens zorgen dat je je eigen plekje krijgt enzo.
  donderdag 19 april 2007 @ 20:22:20 #180
3142 m@x
pi_48513559
Dank je BE, je bent de liefste Het kan ook wel van de ene op de andere dag veranderen maar ik wil gewoon eerst mijn zaakjes goed voor elkaar hebben en ik heb natuurlijk ook Kai en alle verantwoordelijkheden die daarbij komen kijken. Ik kan wel van de ene naar de andere dag vlinderen en diep van binnen wil ik dat soms ook wel maar dat kan ik tegenover hem gewoon niet maken.
  donderdag 19 april 2007 @ 20:26:49 #181
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48513748
Je bent iig een goede mama
  donderdag 19 april 2007 @ 20:27:56 #182
3142 m@x
pi_48513796
Jij bent ook de liefste

Oh ja, mijn zoon durft mijn goede moederschap trouwens te betwisten. Ik heb vanavond zijn laatste toetje opgegeten. "Mama, tout, gang toe "
  donderdag 19 april 2007 @ 20:30:59 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48513929
Jeuj BE!! we zijn samen de liefste
pi_48514038
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:46 schreef Vivi het volgende:
Denk je? Ik sta al 2 maanden stil nml. (qua gewicht dan)

ik heb zelfs een total body kickbox workout DVD gekocht

Die foto is met een brakke telefooncamera genomen, misschien vertekend ie daarom ietwat. (Zeg ja, zeg ja).

Oh en ik werk voorlopig thuis, gelukkig heb ik 6 trappen en geen lift .
En ja het is vet (denk ik). Of kwabbelt vocht ook aan de zijkant van je heupen?

Maar ik heb wél een kewl schuimpje idd
je bent ms dikker dan BD (Before Dean), maar nog lang niet dik, hoor

ik had die andere foto van jullie drietjes nog niet gezien , leuk!!!!!
met ook weer een superstoere Dean , dat hoofd .... en ja, hoor papa is ook stoer, stil maar, paps
pi_48514268
quote:
Op donderdag 19 april 2007 19:36 schreef milagro het volgende:

nu ja, kijk nu toch wat je er voor hebt gekregen , een megalief schuimpje, die kiloos gaan er heus nog wel vanaf, als je straks moet werken weer, en je kind moet wegbrengen, ophalen, rennen voor de tram/bus of gestress in het verkeer in je autootje, werken werken, rush rush kind ophalen , boodschappen, koken, was doen, kind entertainen, man tevreden houden (ja, sex is leuk en zo, maar toch soms, hè, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooo moe , schat, morgen ja?) schuimpje midden in de nacht wakker, toch om 7 uur bed uit, douchen en hoppa weer de hele santekraam...
Volgens mij net zo'n grote leugen als afvallen van bv

@ M@x: je weet maar nooit wat er allemaal nog kan gebeuren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 19 april 2007 @ 20:42:46 #186
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48514437
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef milagro het volgende:

[..]

je bent ms dikker dan BD (Before Dean), maar nog lang niet dik, hoor

ik had die andere foto van jullie drietjes nog niet gezien , leuk!!!!!
met ook weer een superstoere Dean , dat hoofd .... en ja, hoor papa is ook stoer, stil maar, paps
Ja, hij heeft zo'n vastbesloten lipje

Maar heel lief van je, maar weet je nog, die ene foto van Charlotte Church in bikini laatst?
Zo zie ik er nu uit (en jouw commentaar daarop weet ik ook nog wel )

Maar goed, ik ga gewoon lekker veel wandelen met de kleine kikker enzo (en dan niet alleen langs allerlei kledingzaken zoals so far), en wat minder ehmm.. "bourgondisch" leven eventjes..(hoe heb jij in vredesnaam zo'n mooi buikje gehouden zeg! )
pi_48514698
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:38 schreef snoopy het volgende:

[..]

Volgens mij net zo'n grote leugen als afvallen van bv

@ M@x: je weet maar nooit wat er allemaal nog kan gebeuren
Ik smelt doorgaans weg ervan. Het is alleen niet meer even strak (en haarloos) he

Oh ja, hoi en allemaal ga zo bijlezen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_48514990
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

ja hij heeft zo'n vastbesloten lipje

Maar heel lief van je, maar weet je nog, die ene foto van Charlotte Church in bikini laatst?
Zo zie ik er nu uit (en jouw commentaar daarop weet ik ook nog wel )

Maar goed, ik ga gewoon lekker veel wandelen met de kleine kikker enzo (en dan niet alleen langs allerlei kledingzaken zoals so far), en wat minder ehmm.. "bourgondisch" leven eventjes..(hoe heb jij in vredesnaam zo'n mooi buikje gehouden zeg! )
ja maar ja maar die die was een zingende kleuter nog met lolly 2 jaar terug en nu ineens ... en en en en ....
luljezelfvast, les 7

uuuh, qua buikje tijdens en er vlak na, ik was gewoon dun destijds, hè, sowieso en tijdens de zwangerschappen ziek en viel dus af ipv aankomend , en woog op het eind net zoveel als aan het begin, dus dat telt niet (en is ook nog eens niet zoals het hoort), en die buik later en nu, het is het enige talent dat ik heb, blink ik ook ergens eens in uit

dat afvallen gebeurt van zelf wel, je lichaam heeft 9 maanden mogen uitdijen, in goede en minder goede zin, dus dat is er niet in 2 maanden weer af, geduld en zo, en je bent ws destijds gestopt met roken ook, helpt ws ook niet mee (en nee, niet beginnen nu weer!!!!!!), dus kom reg, geen sorge
pi_48515417
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef milagro het volgende:

[..]
het is het enige talent dat ik heb, blink ik ook ergens eens in uit [/sub]
Nou ja seg, jij ken toch ook heul goed zuur doen?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 19 april 2007 @ 21:02:06 #190
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48515431
Dat jij met je mond vol tanden staat is me wel 15 kg overgewicht waard . Of bijna dan

maar goed, ik breng over 6 mnd wel weer verslag uit
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 19 april 2007 @ 21:17:42 #191
95752 crew  Chell
Kluns
pi_48516222
Zeg nooit nooit m@x

En anders ga je maar met mij mee naar Haïti ofzo
pi_48516374
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou ja seg, jij ken toch ook heul goed zuur doen?
ik doe nooit nie suur nie, so lees die mense dat hier , baaie suf vindt ons
  donderdag 19 april 2007 @ 21:27:51 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48516775
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:20 schreef milagro het volgende:

[..]

ik doe nooit nie suur nie, so lees die mense dat hier , baaie suf vindt ons
Suud Afrikaans is liev

[ Bericht 5% gewijzigd door Vivi op 19-04-2007 21:36:08 ]
pi_48517771
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:

[..]

Suud Afrikaans is liev
Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in die eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak:

Dat ek die ligte trilling van jou hand
weer oor my sluimerende hals sou voel-
Ek het gedink die vuur wat in my brand
het soos die wit boog van die sterre afgekoel.

Nou weet ek is ons lewens soos 'n lied
waarin die smarttoon van ons skeiding klink
en alle vreugde terugvloei in verdriet
en eind'lik in ons eensaamheid versink.

sorry, ben al weg
  donderdag 19 april 2007 @ 21:47:51 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48517843

Ik was vorige maand in Zuid-Afrika en toen zei er iemand tegen me 'praat eens Nederlands, dat klinkt zo grappig'.
  donderdag 19 april 2007 @ 22:28:03 #196
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48520354
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:

Ik was vorige maand in Zuid-Afrika en toen zei er iemand tegen me 'praat eens Nederlands, dat klinkt zo grappig'.
Neehheee BE, dat moet je dan precies vertellen hoe dat gezegd werd, in het Zuid-Afrikaans dus he
  donderdag 19 april 2007 @ 22:28:43 #197
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48520389
quote:
Op donderdag 19 april 2007 21:46 schreef milagro het volgende:

[..]

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in die eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak:

Dat ek die ligte trilling van jou hand
weer oor my sluimerende hals sou voel-
Ek het gedink die vuur wat in my brand
het soos die wit boog van die sterre afgekoel.

Nou weet ek is ons lewens soos 'n lied
waarin die smarttoon van ons skeiding klink
en alle vreugde terugvloei in verdriet
en eind'lik in ons eensaamheid versink.
Awww
  donderdag 19 april 2007 @ 22:56:57 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48521860
quote:
Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Neehheee BE, dat moet je dan precies vertellen hoe dat gezegd werd, in het Zuid-Afrikaans dus he
Nou vooruit. Het ging dus zo hè:
Ik: Ah, so you speak Afrikaans then?
Hij: Yes, I do. And you are... Dutch?
Ik: Yes, I am.
Hij: Oh, please, say something in Dutch to me, it sounds so funny to us!

donderdag 19 april 2007 @ 23:05:14 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48522239
Valt me toch tegen BE. *afdruipt*
  vrijdag 20 april 2007 @ 00:43:18 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48525409
be

vraagje was eens aan het napeinzen 2 jaar terug wist ik een dag dat ik zwanger was
en ivm andere topic ben ik eens gaan denken. En vroeg ik me dus iets af..
sommigen weten denk ik nog wel van het onwijze spugen zkh opname de vroege wee-en ( gelukkig niet erg/dramatisch) het onverwachts rare einde
Vraag me af dat ik zo ziek was toen zou dat kunnen zijn geweest dat arwen destijds op die manier al via mij problemen had met de voeding ? en dus via mij zeg maar reactie gaf?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 20 april 2007 @ 06:42:32 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48527647
Grappig dat je dat zegt evenstar, dat is idd iets waar ik ook wel eens over na heb zitten denken, of dat verband zou kunnen houden.
Mss eens navragen ergens? Er zal vast ooit wel eens ergens onderzoek naar gedaan zijn.
  vrijdag 20 april 2007 @ 11:01:24 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48532847
ik zou niet weten bij wie
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:24:30 #203
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48535741
Mwana en Jelief, wat een toeval, ik bedacht me gisterenavond dat ik jullie wilde vragen hoe het met jullie ging! Mwana omdat je al een tijdje weg was hier, Jelief vanwege je doktersbezoek een tijdje terug. Hoop dat de druppeltjes gaan werken voor je!

BixSnoopy, voor mij was het geen leugen, ik zit op -2 kilo dankzij de bv denk ik.

Papa doet hier overigens ook alles uit bij het verschonen - van Simon dan he.Wanneer de papa van Simon Simon gaat verschonen, trekt hij ook alle onderkleding van Simon uit. Zo goed neuk??

[ Bericht 4% gewijzigd door PM-girl op 20-04-2007 12:36:10 (lekker bezig.....) ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:28:45 #204
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48535884
Niet eens zo'n vreemde gedachte evenstar maar daar is nu weinig meer van na te vertellen he? Kan ik ergens je bevallingsverhaal nalezen?

PM verschoont papa jou ook nog!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_48536059
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:24 schreef PM-girl het volgende:
Bix, voor mij was het geen leugen, ik zit op -2 kilo dankzij de bv denk ik.
heu, ik zei niks!
quote:
Papa doet hier overigens ook alles uit bij het verschonen - van Simon dan he...
hahaha ik zie 't al voor me. voor alle zekerheid zelf eerst ook maar even alles uit.
  vrijdag 20 april 2007 @ 12:35:47 #206
94046 PM-girl
pi_48536098
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:34 schreef bixister het volgende:

[..]

heu, ik zei niks!
[..]

hahaha ik zie 't al voor me. voor alle zekerheid zelf eerst ook maar even alles uit.
O, sorry, Snoopy was het!
*
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:15:08 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48537469
neuk : Bevallingsverhalen deel 3!
inclusief spellingsfouten.
( voorloop in zwangerschap was dus hyperemesis gravidarum, met uitdroging opgenomen geweest, hield echt totaal niks binnen zelfs geen water. met 7 maanden wee-en maar geen ontsluiting enz.)
pi_48537951
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef _evenstar_ het volgende:
( voorloop in zwangerschap was dus hyperemesis gravidarum, met uitdroging opgenomen geweest, hield echt totaal niks binnen zelfs geen water. met 7 maanden wee-en maar geen ontsluiting enz.)
Weet het niet of dat er mee te maken heeft. Ik ben toch ook zo heel ziek geweest (lees 15 kilo afgevallen). En Mikael is ook tot nu toe nergens allergies voor.

Maar misschien zou je eens een gyn kunnen bellen ofzo die je er iets meer over kan vertellen
Liefde
pi_48538143
quote:
en hoe zie je dan het verband met dat en de allergieën van je dochtertje?
dat je weinig binnen kreeg/hield en je ongeboren kind niet heeft kunnen wennen , qua voedingsstoffen?

denk niet dat het met elkaar te maken heeft.
pi_48538455
ik kan er zo gauw in PubMed niks over vinden evenstar (maar heb dan ook maar heel vluchtig gezocht). Milagro, ik geloof dat evenstar het andersom bedoelt: doordat arwen zo sterk allergisch is voor allerlei stoffen (misschien zelfs reeds voor de geboorte) zou ze bij evenstar zulke heftig misselijke reacties hebben veroorzaakt tijdens de zwangerschap. maar ik weet helemaal niet of dat op die manier kan. andersom zag ik wel een hele lijst van onderzoeken over over dingen die de moeder tijdens de zwangerschap eet/drinkt/rookt/doet die het risico op diverse vormen van allergieën bij het kind kunnen verhogen.
pi_48538826
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:41 schreef bixister het volgende:
ik kan er zo gauw in PubMed niks over vinden evenstar (maar heb dan ook maar heel vluchtig gezocht). Milagro, ik geloof dat evenstar het andersom bedoelt: doordat arwen zo sterk allergisch is voor allerlei stoffen (misschien zelfs reeds voor de geboorte) zou ze bij evenstar zulke heftig misselijke reacties hebben veroorzaakt tijdens de zwangerschap. maar ik weet helemaal niet of dat op die manier kan. andersom zag ik wel een hele lijst van onderzoeken over over dingen die de moeder tijdens de zwangerschap eet/drinkt/rookt/doet die het risico op diverse vormen van allergieën bij het kind kunnen verhogen.
oh okay, nou dat lijkt me nog onwaarschijnlijker
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:53:18 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48538941
Hoezo is dat dan zo onwaarschijnlijk? Als je kindje reageert op caffeine en nicotine kan ik me voorstellen dat een kindje dat zo sterk allergisch is dus mss ook al wel in de baarmoeder zou kunnen reageren op verkeerde stoffen en het daardoor mss niet zo heel goed deed wat weer een reactie bij de moeder zou kunnen veroorzaken.

Maar ik weet idd eig. niet of de moeder fysiek last kan hebben van de fysieke gesteldheid van een babietje in de baarmoeder.
pi_48539251
ik weet er ook te weinig van.
pi_48539266
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hoezo is dat dan zo onwaarschijnlijk? Als je kindje reageert op caffeine en nicotine kan ik me voorstellen dat een kindje dat zo sterk allergisch is dus mss ook al wel in de baarmoeder zou kunnen reageren op verkeerde stoffen en het daardoor mss niet zo heel goed deed wat weer een reactie bij de moeder zou kunnen veroorzaken.

Maar ik weet idd eig. niet of de moeder fysiek last kan hebben van de fysieke gesteldheid van een babietje in de baarmoeder.
nou, en dat lijkt mij dus onwaarschijnlijk, dat je als ongeborene dusdanig allergieën hebt, dat als je moeder wat eet, jij gaat protesteren in die mate dat zij er last van krijgt.

dan zouden alle rokende zwangeren wel kotsend door het huis kruipen, 9 maanden lang

ja, of je moet een soort Rosemary's baby baren
pi_48540400
Breaking in.....

Is het, denken jullie, een probleem als ik Meike meeneem maandag naar de anesthesist? Want ik heb geen oppas... Of is dat heel lastig? Ik weet niet wat ze gaan doen, heb het nog niet eerder meegemaakt....Normaal past mijn moeder wel op, maar die heeft een begrafenis. En mijn broertje vertrouw ik het nog niet toe...
pi_48540514
volgens mij kan dat wel hoor, het is alleen een voor-bespreking toch? dan moet je wat vragen beantwoorden en daar kan meike best bij zijn. neem de wagen mee of de maxicosi, dan kan ze daar evt nog lekker in slapen.
  vrijdag 20 april 2007 @ 14:42:38 #217
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48540878
quote:
TY
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  vrijdag 20 april 2007 @ 19:25:27 #218
108648 cattie
lieve moeder
pi_48549794
Karin, je kunt haar gewoon meenemen hoor. Ive is al meegeweest naar de internist, naar de huisarts en naar de fysio. En bij mij vonden ze het alle drie alleen maar leuk! (Hele gesprekken over kinderen volgden bij mijn internist en fysio, heel geinig, een baby breekt echt helemaal het ijs!)
  vrijdag 20 april 2007 @ 22:52:12 #219
593 sjak
Juffie Bloem
pi_48557303
Karin, dat moet wel kunnen hoor. Zorg gewoon dat je iets bij je hebt om 'r rustig te kunnen houden. Ze gaan je waarschijnlijk wat uitleggen, je bloeddruk meten, hartslag etc. Ze zullen geen vreselijke dingen doen, behalve heeeeeel veel vragen stellen . Sterkte alvast.
Lekker douchen!
pi_48559297
Evenstar. Ik weet het ook niet met zekerheid natuurlijk, maar "mijn" lactatiekundige heeft zeven (!) kinderen, waarvan een paar echt behoorlijk allergisch. Zij vertelde duidelijk een verschil te merken in de zwangerschappen van de allergische kinderen. Maar dan vooral in eerste instantie door het kind (onrustig in de buik en veel overstrekken na gebruik van melkproducten en gluten). Daardoor had zij zelf ook lichamelijke klachten maar die waren duidelijk terug te voeren op een overstrekkende baby (veel overgeven, oververmoeid en compleet beurs aan alle kanten). klachten die ook wel zonder een allergische baby voorkomen natuurlijk.
  vrijdag 20 april 2007 @ 23:51:46 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_48559457
ik denk dat er idd wel ergens een link in zit ja.. dankje voor je antwoord owlet ( en de rest)
helemaal zeker weten doe je het toch nooit allemaal maar was gewoon een overpeinzing.
  zaterdag 21 april 2007 @ 13:38:01 #222
94046 PM-girl
pi_48569670
Zo zijn en blijven er van die dingen he Evenstar, waar je mee bezig blijft.

Zo kan ik soms nog helemaal niet geloven dat mijn nekplooimeting een hoog risico aangaf zonder oorzaak, waarom dan denk ik dan.
*
pi_48570028
Ik had nog even gebeld met het zkh, en gevraagd of Meike ook mee kon maandag, ze vond het gewoon lollig dat ik het vroeg. Ze vroeg hoe oud ze was, en toen ik met 7 weken op de proppen kwam zei ze: jaaaaaa neem maar mee!! haha

Ook zoiets....dan is het hele circus in gang gezet, is het vloeien zo goed als gestopt! Dus voordat ze alle toeters en bellen aan me hangen gaan ze eerst maar eens kijken of het er nog zit. (zal wel want het zou niet vanzelf weggaan zei de gyn....ja dat kon maanden duren)

Die Felicitas muts is ook geweest deze week, en ik heb haar meteen gezegd dat ik er eigenlijk helemaal niet op zat te wachten (een vriendin had me ervoor opgegeven) Dus die vrouw stalde het hele pakket uit op tafel, probeerde me nog wat aan te smeren (wat ik dus allemaal heb geweigerd) en binnen 20 min stond ze weer buiten!
pi_48570731
Deze mamma heeft de rode duivels weer op bezoek gekregen Zeg,dat mocht van mij wel wat langer duren hoor,voor t weer begon Nou ja,weten we ook weer dat t nog werkt
Iedereen nog een mooie dag gewenst,ik loop me suf met Quinten in de wagen

Groetjes,Minoes
pi_48594397
Heej,zijn alle moekes zo druk vandaag Het is ook wel lekker weer.Ik heb een uur geleden gewandeld en Quinten ligt nog steeds in de kinderwagen te slapen.......eh......tot nu dan,de hond blaft Nou ja,word toch tijd voor een fles,zit zowaar al 4 uur tussen deze en de vorige Straks als de meiden terug zijn,nog maar een keer wandelen naar de stad en een ijssie scoren Tot later

Groetjes,Minoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')