Niks aan doenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.
Wel opvallend dat jij dit soort opmerking richting Eric wel okee schijnt te vinden. Maar dat jij dit soort opmerkingen hetzelfde schijnt te vinden als opmerkingen over de omvang van Jaap is jouw goed recht natuurlijk.
En ook de reactie van Huub dat hi het prima vindt dan graag.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:14 schreef Ifa het volgende:
Och god, kunnen we even het filmpje krijgen van hoe Eric met een slapende Huub speelt of de talloze momenten waarop Huub en Eric Jaap zitten te treiteren met zijn dik-zijn etc.
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Inderdaad, ga eens een avondje stappen in Manchester of Newcastle, dan weet je wel beter.![]()
Ok waarschuwing, duidelijke zaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
HAHA er word gewoon gerookt op de slaapkamer.
Ze hebben hem geadviseerd aangifte te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks aan doen
Ze hebben hem de politie laten bellen, dat vind ik pas tragisch.
LOL> Wat denk je hoe erg ze in de fout gaan als ze hem belemmeren de politie te bellenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niks aan doen
Ze hebben hem de politie laten bellen, dat vind ik pas tragisch.
Dat zeg ik tragischquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben hem geadviseerd aangifte te doen.
ach kopstotenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:01 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Als er officiele waarschuwingen komen voor de kopstoten (zie filmpje op DGK site) dan betekent dit voor Brian zijn eerste, maar voor Huub zijn tweede waarschuwing = exit! Dat zal niet de bedoeling zijn, maar net als de vorige keer zal dit voorval wel niet leiden tot waarschuwingen. Eerst moet er dan nog met Bacardi-cola's gegooid worden........ Pffff, het zal nog wel even duren voordat de oud-miljonair opnieuw de villa binnenkomt want ze hebben weer beeldmateriaal voor zeker een week! Ach, stop een aantal maanden zoveel mensen 24/7 bij elkaar in een huis waarin het een spel is om elkaar weg te krijgen...... hoezo kun je dit soort ongein van vandaag dan niet verwachten!!
Die doet naar eigen zeggen voor 2 miel alles, dus....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook de reactie van Huub dat hi het prima vindt dan graag.
ABSOLUTE EXIT! En anders gewoon andere media even op de hoogte brengen dat er overduidelijk met twee maten wordt gemeten.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.
Helemaal mee eens, maar ik denk dat Eric even overhoop mijn zijn gevoel ligt... (gezien alles wat er gebeurd is vandaag)quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!
Asje...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Iemand gaf me een samenvatting van de avond..volgens mij voelen of poeken ik ben het vergeten maar bedankt..ik ben zo lazerus!
Klopt ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub vroeg vanavond nog aan Eric of het wel ging en gaf hem een dikke knuffel. Had Huub dan ruzie moeten maken met de anderen? Die had zijn portie ook al gehad vanavond.. toen was er ook niemand die er tussen sprong toch?!
Man, ik geef gewoon een ontopic reactie, jij maakt het persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet dat jij liever op users reageert dan op de streams, maar ik zal antwoorden. Ja, ik vind vanavond het dieptepunt in 8 jaar reality. Ik vond Huub's acties en scheldpartijen richting Jaap ook beneden alle peil, maar die kwamen (wat mij betreft) niet in de buurt van wat Amanda er allemaal heeft uitgegooid vandaag. Ik heb echt meerdere keren de streams van ellende uitgezet. Het is okee dat jij je er blijkbaar niet aan stoort of de motivaties van andere in twijfel trekt, maar ik stoor me echt wel aan de uitlatingen van Amanda. En dat de redactie van dit programma daar niets aan wenst te doen vind ik tragisch.
Wel opvallend dat jij dit soort opmerking richting Eric wel okee schijnt te vinden. Maar dat jij dit soort opmerkingen hetzelfde schijnt te vinden als opmerkingen over de omvang van Jaap is jouw goed recht natuurlijk.
Waarom? Als hij dat zo voelt dan moet die gewoon aangifte doen.quote:
Mwoah hun bepalen of ze de telefoonlijn daarvoor open gooienquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL> Wat denk je hoe erg ze in de fout gaan als ze hem belemmeren de politie te bellen
Voorspel je goedmaaksex?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Best grappig dit. Tis net een getrouwd stel! hahaha
Daarom komt ze waarschijnlijk terug.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar goed de kopstoot van Brian kwam bij Huub even hard aan als de trap van Nena bij Brian..je voelt het even maar that's it..dan was het dus ook oneerlijk dat Nena weg moest.
Eric heeft natuurlijk ook het recht het anders te beleven...quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
Huub legt het goed uit.. maar Eric lijkt het niet te (willen) begrijpen.
Huub is nog wakker hoorquote:
Maar ze hebben wel gewonnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de strijd om de slaapkamer volkomen voorbij lijkt te zijn.
Het is wel duidelijk dat de redactie heet ingegrepen om escalatie te verhinderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de strijd om de slaapkamer volkomen voorbij lijkt te zijn.
Bijna maar dat gaat Huub denk ik net iets te ver...alhoewel...quote:
Eric nog te overstuur/opgefoktquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:23 schreef Clank het volgende:
Huub legt het goed uit.. maar Eric lijkt het niet te (willen) begrijpen.
Woonde....ze is nu dakloos, en logeert nu tijdelijk in DKG. Over een tijdje kun je haar met AH tasjes en haar twee hondjes zien lopen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn al veel reacties op gaysites als de gaykrant waar Amanda echt afgemaakt word..ik reed nog langs het leidseplein vanavond (althans degene met wie ik was) en ik dacht..."hier woont die kuthoer"
Whehe echt wel!! Dit soort "ruzies"kan je alleen maar hebben als je van elkaar houdt. Ze durven iig tegen elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:22 schreef STAP01 het volgende:
Best grappig dit. Tis net een getrouwd stel! hahaha
Errrric is een sneuERRRRRICjequote:
Sylvia hoeft de MB niet en Brian heeft m al een maand of 4 gehad....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
waarom mogen de andere niet boven slapen? Stijn krijg de ********![]()
Hebben ze in noord ook een leidsepleinquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Er zijn al veel reacties op gaysites als de gaykrant waar Amanda echt afgemaakt word..ik reed nog langs het leidseplein vanavond (althans degene met wie ik was) en ik dacht..."hier woont die kuthoer"
Ja, gelukkig hebben ze ingegrepen. Al is het veel te laat.quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat de redactie heet ingegrepen om escalatie te verhinderen.
Eric hangt gewoon het zielige slachtoffer uit. Hij heeft in andere gevallen Huub al een paar keer afgevallen (het wakker maken van Sylvia door Lieke b.v.).quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:26 schreef Prospera het volgende:
Huub, ik werd al waterboy genoemd, waarom moet je dat bevestigen vraagt Eric.
Huub heeft er meteen een idee achter, speltechnisch,
Eric voelt zich in de zeik genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |