pietje puk je hebt een punt gescoort, goeie mop houden we erin!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De cams zijn allemaal gejat door de broer van Brain.
Ow, ben je er zo eentje....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:55 schreef patist het volgende:
[..]
mijn god... als ik met jullie in de kooi zat... en jullie net zo hadden gehapt als nu... dan had ik al lang met 2,2 miljoen in me zak gelopen![]()
![]()
Die gozer die klinkt als een gefiste Pino?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De cams zijn allemaal gejat door de broer van Brain.
was, rond middernacht, nee..... die hebben de hondjes begraven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Is de politie er? Hoe laat kwamen ze? Hebben ze de pik van Amanda al gevonden?
als NatasJa en Syl ook uit bed zijn gehaald is er echt iets aan de handquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef schatje het volgende:
Ik heb steeds het idee dat ik Natasia hoor blèren.
ghe ghe...quote:
Ik niet. Maar ik wil het best een keer proberen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:57 schreef Polonium-120 het volgende:
kan iemand liplezen?
Die familie ligt onderaan de trap! Oops die is wel heel gemene, maar als die zus van Amanda net zo is als Amanda dan verdiende ze die val van 3 meter op het beton.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgen wel behoorlijk op de donder nu volgens mij. Vanavond was ook wel een absoluut dieptepunt in 8 jaar reality tv. En dat allemaal door Amanda, die echt evenveel hersencellen heeft als een koe. Ik zou bijna zeggen dat haar familie zich wel dood moet schamen, maar die zitten vast met hetzelfde tekort.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:57 schreef snetje het volgende:
[..]
nope !! het woord flikker aan hem zelf gericht accepteerd eric nog wel .....tis meer dat amanda ( ook al heeft ze het zelf weer eens niet in de gaten ) in haar boosheid alle homofielen nu aan het beledigen is met flikkers !!! en dat pikt eric niet ! en groot gelijk heeft tie ...dat hij aangifte doet is zijn groot recht ! had totaal niet gehoeven als amanda ook maar 1 keer naar hem geluisterd had .... hij heeft haar meerdere keren gewaarschuwd van nu ga je te ver en kap er mee ....
nu kun je dit allemaal heel breed zien ... wanneer discrimineert iemand wieiedereen doet nu wel lacherig over het woord flikker .... maar ik kan het me indenken dat als je dat woord vaak in je jeugd naar je kop hebt gekregen ....dat het niet leuk is ....net zoals er hier al een waarschuwing staat dat we natasia niet meer voor aap mogen uitmaken .... staat ook een fok sanctie op !!
![]()
en mogen nu de streams weer aanwil het graag zien hoe 10 man sterk van de redaktie probeerdt om amanda iets aan haar verstand te brengen
![]()
wat heeft ze gedaan dan?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Ze krijgen wel behoorlijk op de donder nu volgens mij. Vanavond was ook wel een absoluut dieptepunt in 8 jaar reality tv. En dat allemaal door Amanda, die echt evenveel hersencellen heeft als een koe. Ik zou bijna zeggen dat haar familie zich wel dood moet schamen, maar die zitten vast met hetzelfde tekort.
Ik seg, ik hou dervan.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef rebellious_angel het volgende:
ik hoop het, maar ik ben bang dat Huub en Eric weer genaaid worden door de flensjeshoer
nou nou.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Die familie ligt onderaan de trap! Oops die is wel heel gemene, maar als die zus van Amanda net zo is als Amanda dan verdiende ze die val van 3 meter op het beton.
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2007 02:01 schreef kybe het volgende:
Hoorde ik nou net een auto over het grindpad wegrijden???
Fijn dat we dat allemaal live meemaken!quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:00 schreef Flabberguest het volgende:
AUTOOOOOOO op t grind!!! en zag net huub en eric in blote barst door t huis lopen
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:59 schreef anno-i-mus het volgende:
on-eervolle exit Amanda![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs niet op de streams te zien ...... horen we de koffers???
Als er officiele waarschuwingen komen voor de kopstoten (zie filmpje op DGK site) dan betekent dit voor Brian zijn eerste, maar voor Huub zijn tweede waarschuwing = exit! Dat zal niet de bedoeling zijn, maar net als de vorige keer zal dit voorval wel niet leiden tot waarschuwingen. Eerst moet er dan nog met Bacardi-cola's gegooid worden........ Pffff, het zal nog wel even duren voordat de oud-miljonair opnieuw de villa binnenkomt want ze hebben weer beeldmateriaal voor zeker een week! Ach, stop een aantal maanden zoveel mensen 24/7 bij elkaar in een huis waarin het een spel is om elkaar weg te krijgen...... hoezo kun je dit soort ongein van vandaag dan niet verwachten!!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:50 schreef Sazziefrazzie het volgende:
Weetje, kunnen we een 'Brian moet er vandaag nog uit' stichting oprichten, ik doe wel mee hoor =D
daar heb ik geen braille bij nodig...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |