quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo net terug uit amsterdam..zag een travo was net Amanda, net zo ordinair haha.
Ben ladderzat.
Heeft Amanda haar shemale pik al laten zien? Het is een vent..I'm telling u. Waarom zijn de cams weg?
Ik mag toch hopen niet alleen Amanda ...quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Amanda krijgt nu op haar flikker denk ik.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:54 schreef demins het volgende:
[..]
Lees je nou voor uit je succes-agenda?
Later hoorde ik hem als antwoord op de vraag van Jaap wie de sjaak was zeggen :niemand is de sjaak,ik moet alleen even die laatste foto verwijderen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:53 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, wat volgens mij gelogen was! Maar Rat is nu eenmaal niet eerlijk. Of mevrouw pannekoek heeft weer te diep in de poppetjes van zijn oogjes het ware geluk gevonden? Dan moest zijn shirt nog even worden rechtgetrokken.
mijn god... als ik met jullie in de kooi zat... en jullie net zo hadden gehapt als nu... dan had ik al lang met 2,2 miljoen in me zak gelopenquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:54 schreef mootie het volgende:
[..]
nee...... hij zegt........ er onder is het illegaal, maar gedoogd......... en er boven helemaal illegaal.
en nou kappen met dat geneuzel![]()
Dat denk ik niet. Ze hebben als 'instrument' om over zoiets te overleggen en te stemmen. Dat is in dit geval niet gebeurt, dus waarom zou de redactie dan ingrijpen ?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Het zou me niets verbazen als na de censuur Amanda opeens in de master bedroom ligt en Huub en Eric ergens anders. Dat ligt wel in de lijn van het programma.
Nou, niet echt, en jij als grote ego-tripper hoeft niks te zeggen, PUH!quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:54 schreef demins het volgende:
[..]
Lees je nou voor uit je succes-agenda?
ik hoop het, maar ik ben bang dat Huub en Eric weer genaaid worden door de flensjeshoerquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Amanda krijgt nu op haar flikker denk ik.
Zo, de redactie heeft echt geen credits meer bij jou......quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:53 schreef scanman01 het volgende:
Het zou me niets verbazen als na de censuur Amanda opeens in de master bedroom ligt en Huub en Eric ergens anders. Dat ligt wel in de lijn van het programma.
En nu snel je bedje inquote:
Denk ik ook .... makke lammetjes.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee denk 't niet. Iedereen ligt straks netjes in z'n eigen bedje als de streams weer aan gaan.
De cams zijn allemaal gejat door de broer van Brain.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Zo net terug uit amsterdam..zag een travo was net Amanda, net zo ordinair haha.
Ben ladderzat.
Heeft Amanda haar shemale pik al laten zien? Het is een vent..I'm telling u. Waarom zijn de cams weg?
nope !! het woord flikker aan hem zelf gericht accepteerd eric nog wel .....tis meer dat amanda ( ook al heeft ze het zelf weer eens niet in de gaten ) in haar boosheid alle homofielen nu aan het beledigen is met flikkers !!! en dat pikt eric niet ! en groot gelijk heeft tie ...dat hij aangifte doet is zijn groot recht ! had totaal niet gehoeven als amanda ook maar 1 keer naar hem geluisterd had .... hij heeft haar meerdere keren gewaarschuwd van nu ga je te ver en kap er mee ....quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Door de politie te bellen heeft hij zich onsterfelijk belachelijk gemaakt![]()
Ik denk dat het ook een averechts effect heeft en hij juist nu ook vaker buiten het huis flikker genoemd gaat worden
Nou, hier ook niet meer hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo, de redactie heeft echt geen credits meer bij jou......![]()
Alsin Amanda wijdbeens?quote:Op vrijdag 6 april 2007 01:57 schreef Polonium-120 het volgende:
kan iemand liplezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |