nog iets meer dan 24 uurquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet verliezen is iets heel anders dan winnen, maar goed. PSV heeft het nog altijd in eigen hand.
Laat ik het zo zeggen ik denk dat ze beide wedstrijden winnen...quote:6/4/2007 - Kanu wil niet terug naar Ajax
(Gepost door Q)
BRON: Thisday
De Nigeriaanse krant Thisday meldt dat Nwankwo Kanu een terugkeer in de zomer naar Ajax uitsluit. De steraanvaller zou graag twee jaar bijtekenen bij Portsmouth. Daarover is hij het overigens nog lang niet eens met de Engelse club.
Ajax Netwerk
"Een terugkeer naar Ajax heb ik al uitgesloten. Ik ben zeer vereerd om genoemd te worden bij de club die ik altijd een warm hart zal toedragen, omdat ze mij mijn eerste doorbraak in Europa boden. Maar om redenen die ik het liefste voor me hou, kan ik er niet terugkeren", aldus Kanu.
Ajax Netwerk
Een overstap naar een andere club op het continent van Europa sluit Kanu niet uit, als de contractbesprekingen met Portsmouth werkelijk op niets uitlopen. Hij zou al enkele aanbiedingen op zak hebben. [reageer]
Zelfde voor jou natuurlijkquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:08 schreef PyTh het volgende:
Houdt de moed erin jongens!
Jij ook, sterkte morgen!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:08 schreef PyTh het volgende:
Houdt de moed erin jongens!
No problemo, wij staan nog altijd 3 punten en 3 doelpunten voor dus gaat helemaal goedkomenquote:
Als jullie nou is beginnen met een 2-0 nederlaag in NIjmegen.....quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
No problemo, wij staan nog altijd 3 punten en 3 doelpunten voor dus gaat helemaal goedkomen![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:18 schreef denthemen het volgende:
Even voor de grap de laatste 4 wedstrijden van psv erbij gehaalt:
psv-liverpool 3-0 psv - liverpool 0-3
nac-psv 1-1
psv-Ajax 1-5
excelsior-psv 0-0
Ja ik zou er ook vertrouwen in hebben!
Heb er ook vertrouwen in!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:18 schreef denthemen het volgende:
psv-liverpool 3-0
nac-psv 1-1
psv-Ajax 1-5
excelsior-psv 0-0
Tot nog toe is alles waar jij op hoopte, niet uitgekomen. Kijk, dat geeft mij nou nog eens hoop!quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heb er ook vertrouwen in!
Het team is op het ontbreken van Alex en Afellay na weer compleet.
0-2 in Nijmegen Zaterdag en jullie een mooie 1-1 tegen RKC (die haar laatste stroomhalm grijpt) Zondag met gele kaarten voor huntelaar, davids en sneijder![]()
Mochten ze willen, 3-0 winnenquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:18 schreef denthemen het volgende:
psv-liverpool 3-0
nac-psv 1-1
psv-Ajax 1-5
excelsior-psv 0-0
Trek je daar maar aan op danquote:Op vrijdag 6 april 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tot nog toe is alles waar jij op hoopte, niet uitgekomen. Kijk, dat geeft mij nou nog eens hoop!![]()
Ik trek me op aan de opmerkingen over de winterbanden en de shirtjesquote:
Idd, dat is wel gevaarlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:27 schreef denthemen het volgende:
Er staan trouwens veel spelers op scherp voor Zondag
You go girl!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:02 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik trek me op aan de opmerkingen over de winterbanden en de shirtjes
Vooralsnog kijk ik alleen naar nec-psv. Eerst die uitslag afwachten en dan zorgen dat we van rkc winnen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:09 schreef HeatWave het volgende:
Ajax moet idd gewoon naar zichzelf kijken. Gewoon alles winnen en dan eens naar PSV kijken.
Waarschijnlijk.. die hebben ze weer aan elkaar geducktaped!quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
PyTh, Farfan en Koné kunnen dus spelen morgen?
Zoals het er nu naar uitziet kunnen beide morgen tegen NEC spelen ja.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
PyTh, Farfan en Koné kunnen dus spelen morgen?
Dat is slecht nieuws. Maar Koné kon volgens jou ook al tegen nac spelen, dus daar houdt ik me dan nog maar even aan vastquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet kunnen beide morgen tegen NEC spelen ja.
Ook al heeft ie het wel, het meestal alles of niks bij die gozer dus we gaan er vrolijk van uit dat het weer helemaal niks is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:21 schreef RayMania het volgende:
Hopen dat Kone nog niet echt het wedstrijdritme te pakken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |