quote:
Feyenoorder? Ik dacht dat hij voor PSV was, omdat hij altijd in het psv topic is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi, die blinde haat naar Ajax toe. Stereotype feyenoorder![]()
Nee, hij is een feyenoorder. Maar door zijn blinde haat naar Ajax toe, is hij deze weken een fanatieke psv-erquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Feyenoorder? Ik dacht dat hij voor PSV was, omdat hij altijd in het psv topic is.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:23 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Feyenoorder? Ik dacht dat hij voor PSV was, omdat hij altijd in het psv topic is.![]()
En dat is andersom ook niet het geval bij jullie?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:30 schreef BonJovi het volgende:
Ja dat heb ik wel gemerkt, wat een kansloos calimero geval. Als Feyenoord geen kampioen word mag Ajax dat ook niet
Nee hoor, dat hoeft niet eens omdat Feyenoord niet eens in de buurt komtquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En dat is andersom ook niet het geval bij jullie?
Nou is de kans dat feyenoord kampioen wordt vrij klein, dus daar zal je me niet over horenquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:31 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
En dat is andersom ook niet het geval bij jullie?
Inkoppertjequote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou is de kans dat feyenoord kampioen wordt vrij klein, dus daar zal je me niet over horen.
Was een hypothetisch vraagquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou is de kans dat feyenoord kampioen wordt vrij klein, dus daar zal je me niet over horen.
Respect voor wat? Wat hebben ze gedaan om jouw respect te winnen? En waarom heb je voor AJAX geen respect?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Dat komt omdat ik nog enigszins respect voor PSV heb.
Ik vind die blinde haat van die feyenoorders wel grappig. Keer op keer worden ze voor lul gezet en des te gefrusteerder ze raken. En op respect van feyenoorders zit ik ook helemaal niet te wachten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Respect voor wat? Wat hebben ze gedaan om jouw respect te winnen? En waarom heb je voor AJAX geen respect?
De manier waarop ze het als kleinere club al jaren beter doen dan de grotere clubs Ajax en Feyenoord. Bovendien ben ik in Brabant geboren dus dat telt ook wel een beetje meequote:Op zaterdag 7 april 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Respect voor wat? Wat hebben ze gedaan om jouw respect te winnen?
Dat laat je zelf al weer zien met deze zin.quote:En waarom heb je voor AJAX geen respect?
Net zo hilarisch als jullie blinde haat tegen PSV en AZ.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind die blinde haat van die feyenoorders wel grappig.
Ik heb helemaal geen haat tegen psv en az. Het zijn concurrenten, meer niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:38 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Net zo hilarisch als jullie blinde haat tegen PSV en AZ.
Hun ajax haat is groter dan hun PSV haat dus hebben ze iets symphatie voor PSVquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:33 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Respect voor wat? Wat hebben ze gedaan om jouw respect te winnen? En waarom heb je voor AJAX geen respect?
Dus met 1 woord heb je er al geen respect meer voorquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
De manier waarop ze het als kleinere club al jaren beter doen dan de grotere clubs Ajax en Feyenoord. Bovendien ben ik in Brabant geboren dus dat telt ook wel een beetje mee
[..]
Dat laat je zelf al weer zien met deze zin.
Wat een onzin. Ik zie niet liever de één dan de ander kampioen worden. Ik wil dat Ajax kampioen wordt. Worden we dat niet, dan interesseert het me geen fuck wie er wel kampioen wordt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb wel haat voor Psv maar ik heb liever dat Az kampioen zou worden dan Psv
Jij misschien niet direct, maar over het algemeen wordt hier de haat tegen PSV met het seizoen groter, en nu begint AZ jullie ook te frustreren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen haat tegen psv en az.
Ja ok daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik zie niet liever de één dan de ander kampioen worden. Ik wil dat Ajax kampioen wordt. Worden we dat niet, dan interesseert het me geen fuck wie er wel kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |