Ik had mijn 26inch Bravia voor 425 euro nu bijna een jaar terug dat was pas echt genietenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor mij is het simpel: ik koop een HD tv en geniet daarbij net zo lekker voor 400 euro minder. Of ik lap 1500 euro neer en ik kan nog langer wachten op m'n PS3.
HD Tv en PS3 = 1600.
Cyb wat denk je slecht over mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch geen maffiapraktijken hé?
Daar heb wel je gelijk in. Ik heb ook niet echt met een 720p tv kunnen vergelijken, maar dat zal er vast ook erg goed uitzienquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Voor mij is het simpel: ik koop een HD tv en geniet daarbij net zo lekker voor 400 euro minder. Of ik lap 1500 euro neer en ik kan nog langer wachten op m'n PS3.
HD Tv en PS3 = 1600.
Ze zeggen dat je het vanaf 42'' inch goed gaat merken het verschil dus ik zou in dit geval dan wel voor een 1080p tv gaan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:49 schreef Markster het volgende:
Okee, volgende vraag.
Ik wil perse een 42inch, omdat ik die minimaal qua grootte wil, en omdat het in mijn budget past (1500euro ongeveer)
Is het nou niet gewoon zo dat een HDready scherm veel te grote pixels heeft op zo een formaat? Dat idee krijg ik namelijk. Kan puur tussen de oren zitten hoor, maar ik vraag me af of dat ook niet een rede is om toch voor fullHD te gaan.
Heb nog nooit zo zitten twijvelen over een stuk hardware
Okee. Dat idee kreeg ik dus ook al. Alleen welke, de tatung of de toshiba... moeilijk, toshiba heeft betere beeldkwaliteit, tatung meer functies (pip, pop 1080 over vga etc)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je het vanaf 42'' inch goed gaat merken het verschil dus ik zou in dit geval dan wel voor een 1080p tv gaan.
toshiba heeft pianolak finishquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef AQuila360 het volgende:
Toshiba is erg goed, Tatung heb ik mijn twijfels over, je moet gewoon nagaan welke functies je echt gaat gebruiken. pip en pop is volgens mij ff leuk maar daarna gebruik je het nooit meer. 1080 over VGA is dan wel weer handig.
Toch zou ik 100% zeker voor die Toshiba gaan
je gaat het dan nog steeds niet GOED merken, maar je kunt een verschil waarnemen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je het vanaf 42'' inch goed gaat merken het verschil dus ik zou in dit geval dan wel voor een 1080p tv gaan.
21" ...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:40 schreef BMH het volgende:
Of je speelt net als ik je next gen consoles op je monitor. 21" + halen allemaal 1080p op 60hz, hebben vaak meerdere VGA/DVI ingangen, en kosten helemaal geen reet. Pleur een fibre optic geluidskaart in je pc en je hebt 5.1-7.1 geluid. Aangezien je al vaak een monitor hebt kost het je enkel een VGA kabel.
Ja. Je gebruikt je PC monitor vanaf je bank.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:56 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
21" ...
leveren ze er dan ook vergrootglas bij zodat ik het vanaf de bank ook nog kan zien?
Ik snap echt niet dat mensen kunnen gameen vanaaf een 21'' monitor... dan heeft HD ook niet echt zo'n zin . Op een TV is het gaaf dat je een gigantisch scherm hebt en het dan nog gewoon retestrak eruit ziet... op een monitor ziet alles er altijd scherp uit.. zelfs als je tv zou kijken via je monitorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Je gebruikt je PC monitor vanaf je bank.![]()
En aangezien de Xbox 360 geen multiplayer games heeft die je met meerdere mensen op de bank wil spelen zie ik de toegevoegde waarde er niet van in. Geef mij maar een bureaustoel en een knopje waarmee ik naar mijn PC schakel. Kan ik tijdens de laadtijden lekker fokken
Grote onzin natuurlijk. PC monitors zijn al jaren lang te bekijken in hoge resoluties en nu eeneens word je er scheel van?=quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:40 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen kunnen gameen vanaaf een 21'' monitor... dan heeft HD ook niet echt zo'n zin . Op een TV is het gaaf dat je een gigantisch scherm hebt en het dan nog gewoon retestrak eruit ziet... op een monitor ziet alles er altijd scherp uit.. zelfs als je tv zou kijken via je monitor
en je wordt scheel als je dicht op je scherm zit![]()
op een bank en een groot scherm kijkt toch 100X makkelijker dan op je bureaustoel en eenklein schermpje?!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:47 schreef BMH het volgende:
[..]
Grote onzin natuurlijk. PC monitors zijn al jaren lang te bekijken in hoge resoluties en nu eeneens word je er scheel van?=
Het console gevoel is bij de Xbox 360 maar minimaal aanwezig. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Gamecube, waarbij je games speelt met 4 mensen op de bank, is het net een PC.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:00 schreef SToRM81 het volgende:
Het hele punt van console gamen vind ik net dat je lekker relaxed in de bank kunt zitten. Ik wil echt niet in een bureaustoel voor een 21" scherm zitten gamen als ik dat ook kan op een 42" terwijl ik lekker onderuit lig in de bank
Waarom wil je dan DS spellen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geluid kijk ik absoluut niet naar bij een tv, maar volgens mij is die panasonic wel beter. Zit er veel prijsverschil in? Ik haal in iedergeval geen FullHD ben ik net achter gekomen dat is me toch net wat te duur.
Over de grote twijfel ik net als Cyb nog welheb het idee van groter= beter of in ieder geval vetter om spellen op te spelen!
Zit toch liever chill op de bank of bed achter een groot scherm dan achter mijn bureau op een klein schermpie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Het console gevoel is bij de Xbox 360 maar minimaal aanwezig. Als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Gamecube, waarbij je games speelt met 4 mensen op de bank, is het net een PC.
Omdat ik een DS heb die ik erg leuk vind en ik je vergelijk niet snapquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waarom wil je dan DS spellen hebben.
Als iets kleine schermpjes heeft is het de DS wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |