Een levend wezen is geen "bezit"quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
Maar een hondje is toch ook prive bezit ???
Heb je haar vanmorgen en vanmiddag horen schelden tieren dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Die heeft het écht niet erger gemaakt![]()
Borga, volgens mij heb je al iets te vaak gevraagd om uitleg van het woord homo en flikker. Misschien een idee om even wat vakliteratuur te raadplegen ? of even google aanzwengelen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog één keertje dan FLIKKER betekent gewoon HOMO,,,
Amanda heeft hem niet alleen flikker genoemd, maar uitspraken gedaan die gewoon onder discriminatie vallen (niet voor flikkers).quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog één keertje dan FLIKKER betekent gewoon HOMO,,,
Jou erbij, jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Hoppeta!!! in de sauna met die keffer en dat ding op vol vermogen aanzetten
Precies..... Veel BB'ers kunnen er over meespreken....quote:
En hij doet nog een poging ook, zo aardige gozer is hetquote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef VirtualPOM het volgende:
Nu moet Brian het regelen voor Eric, hoe vreemd kan het gaan....
Hoe gaat het met je aangifte tegen de van Dale.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, dus amanda zegt het omdat ze Eric zo lief vind...
Man, ga zandkastelen bouwen ofzo...
Ik nu ook niet meer. Alles voor de kijkcijfers??quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Polonium-120 het volgende:
ik kan echt geen respect meer opbrengen voor de redactie van DGK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |