Een levend wezen is geen "bezit"quote:Op donderdag 5 april 2007 23:32 schreef kleinzusje het volgende:
Maar een hondje is toch ook prive bezit ???
Heb je haar vanmorgen en vanmiddag horen schelden tieren dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:30 schreef demins het volgende:
[..]
Die heeft het écht niet erger gemaakt![]()
Borga, volgens mij heb je al iets te vaak gevraagd om uitleg van het woord homo en flikker. Misschien een idee om even wat vakliteratuur te raadplegen ? of even google aanzwengelen ?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog één keertje dan FLIKKER betekent gewoon HOMO,,,
Amanda heeft hem niet alleen flikker genoemd, maar uitspraken gedaan die gewoon onder discriminatie vallen (niet voor flikkers).quote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Nog één keertje dan FLIKKER betekent gewoon HOMO,,,
Jou erbij, jaquote:Op donderdag 5 april 2007 23:31 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
Hoppeta!!! in de sauna met die keffer en dat ding op vol vermogen aanzetten
Precies..... Veel BB'ers kunnen er over meespreken....quote:
En hij doet nog een poging ook, zo aardige gozer is hetquote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef VirtualPOM het volgende:
Nu moet Brian het regelen voor Eric, hoe vreemd kan het gaan....
Hoe gaat het met je aangifte tegen de van Dale.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ow, dus amanda zegt het omdat ze Eric zo lief vind...
Man, ga zandkastelen bouwen ofzo...
Ik nu ook niet meer. Alles voor de kijkcijfers??quote:Op donderdag 5 april 2007 23:33 schreef Polonium-120 het volgende:
ik kan echt geen respect meer opbrengen voor de redactie van DGK
5 exen later dringt het tot me doorquote:
NMee, hij eet natuurlijk dat de 'cops' nu meekijken op de PC...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
En hij doet nog een poging ook, zo aardige gozer is het![]()
Omdat iedereen blijft kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat de redactie niet ingrijpt. Dit kúnnen ze dus niet willen.
Huub zegt nu zelfs dat de streamers nu afhaken.
Huub heeft geen gelijk. Leuk is het niet maar we blijven wel kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Soho het volgende:
Huub heeft het door... de streamers haken af.
Haken af , dit is waarvoor ik kijk Actie!quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Soho het volgende:
Huub heeft het door... de streamers haken af.
Nee, ik hou de deur dichtquote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef _martijn_ het volgende:
[..]
kom je er lekker bij zitten dan?
Heb je wel goed geteld?quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
5 exen later dringt het tot me door![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben een kutnewbe, dus laat me lekker gaan![]()
Ja hoor voor de wet geld dit als bezit of als roerend goed...quote:
Laten wij maar een rustig afwachten hoe het met de aangifte van Errrrric gaat, ik denk dat het helemaal niets gaat worden..quote:Op donderdag 5 april 2007 23:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Borga, volgens mij heb je al iets te vaak gevraagd om uitleg van het woord homo en flikker. Misschien een idee om even wat vakliteratuur te raadplegen ? of even google aanzwengelen ?
Kijk dan ook even op zwarte medemens en neger, of aap ?
veel succes![]()
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
5 exen later dringt het tot me door![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |