Jij niet zo te zienquote:Op donderdag 5 april 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda vindt haar grapje blijkbaar belangerijker dan haar grafschurfthond...
Ze stijgt juist in mijn achting. Ze blijft tenminste koel en normaal gedrag vertonenquote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat is die Sylvia toch ook een ongelooflijke zeikmuts!![]()
ben helemaal klaar met dat mens.
jezus, hoe triest kunnen ze worden. Net als de memorabele avond dat ze voor van alles en nogwat gingen bellen met achterquote:Op donderdag 5 april 2007 23:39 schreef kissa het volgende:
Aman belt de politie over de ontvoering van haar hondje..
It says it all.....quote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef Sebi het volgende:
Huub: "Ik wil Nathanael terug!"
me tooquote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Sorry hoor ik vind dit werkelijk te walgelijk voor woorden. Ik haak af.
Waarom? Ze heeft groot gelijk. Dieren horen niet op deze manier gebruikt te worden.quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef scanman01 het volgende:
En net als met het gooien van de thee, zal Amanda hier ook wel weer mee wegkomen.
Als de redactie nog enigszins een serieus programma willen maken moeten ze nu per direct Amanda eruit halen.
Mwoah.... zolang het hondje niet slaapt zal het nog wel veilig zijn...quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef blomst het volgende:
Dit zakt nu wel nAar een dieptepunt. Jaap met zijn blijf van zijn pik af.
(gniffel, gniffel)quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef kleinzusje het volgende:
Cora kijk je mee ?
Sylvia???? Wie is dat.........quote:Op donderdag 5 april 2007 23:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Jammerquote:Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Sorry hoor ik vind dit werkelijk te walgelijk voor woorden. Ik haak af.
quote:Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef Ifa het volgende:
[..]
Mwoah.... zolang het hondje niet slaapt zal het nog wel veilig zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |