http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_special&spid=350&rubriek=quote:
dan zie ik gelijk de antwoordenquote:Op maandag 9 april 2007 11:46 schreef Crazykill het volgende:
[..]
http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_special&spid=350&rubriek=
Vraag + antwoord.
koop gewoon een theorieoefenboek of cdquote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan zie ik gelijk de antwoorden![]()
Maar zo snel alquote:
Hahaha ja dat had ik ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef Renesite het volgende:
"U doet uw theorie examen op donderdag 12 april om 10.30"
![]()
!!!
8 foutquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:27 schreef Maravilla het volgende:
http://www.examencentrum.nl/
Dankzij deze site heb ik hem gehaald, heb ik het gevoel. 5 van die dingetjes oefenen en je bent er helemaal klaar voor.
Wanneer heb je je theorie dan? Ik had op de CDrom in het begin ook best wel vaak meer dan 6 fout. Bij het CBR had ik er maar 2, dus het valt best meequote:Op woensdag 11 april 2007 12:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
8 fout![]()
Op mijn eigen ANWB cd 6, en daarna 3
Morgenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:08 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Wanneer heb je je theorie dan? Ik had op de CDrom in het begin ook best wel vaak meer dan 6 fout. Bij het CBR had ik er maar 2, dus het valt best mee.
Inderdaad. Eerst het boekje goed doorlezen en daarna de CDrom oefenen.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom, waaromga je examen doen zonder boek?
Ik heb alle examens op de CDrom wel 2 of 3 keer gemaakt hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 13:46 schreef Renesite het volgende:
Ik kap nu met die cdromsNog een aantal tentamens over, dat bewaren we voor vanavond.
Omdat ik zo koppig ben en wel dacht dat ik het zou halen aangezien ik voor de scootertheorie ook maar 2 fout had en daar ook niet veel aangedaan hadquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Arrogantquote:Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef kcin22 het volgende:
[..]
Omdat ik zo koppig ben en wel dacht dat ik het zou halen aangezien ik voor de scootertheorie ook maar 2 fout had en daar ook niet veel aangedaan had![]()
Als ik zak kan ik ze altijd nog een keer doenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:52 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik heb alle examens op de CDrom wel 2 of 3 keer gemaakt hoor![]()
Omdat theorie hoerig simpel isquote:Op woensdag 11 april 2007 13:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan remt de instructeur...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:52 schreef Hmail het volgende:
en voor de twee gasten die stoer zaten te doen op hun brommertje: Volgende keer rem ik niet
Mooiquote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Yankee_One het volgende:
je theorie niet halen betekent dat je dom bent
Dan is de vraag waarom ie acht fouten haaltquote:
Och, ik hoop dat hij dan net even de andere kant opkijktquote:
Nou, in dit geval was het toch duidelijk niet voorbereid zijn? Ik vind niet dat je zomaar kan zeggen 'hoerig simpel', want idd, de vraagstelling kan voor verwarring zorgen. Maar niet leren is vaak toch wel een indicatie, zeg maarquote:Op woensdag 11 april 2007 17:39 schreef Renesite het volgende:
Waarom zakken...
De vraagstelling? Instinkers etc..
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan is de vraag waarom ie acht fouten haalt
quote:Op woensdag 11 april 2007 17:24 schreef Yankee_One het volgende:
je theorie niet halen betekent dat je dom bent
Zonet in feite (in mijn ogen) 0 fout:quote:Op woensdag 11 april 2007 17:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, in dit geval was het toch duidelijk niet voorbereid zijn? Ik vind niet dat je zomaar kan zeggen 'hoerig simpel', want idd, de vraagstelling kan voor verwarring zorgen. Maar niet leren is vaak toch wel een indicatie, zeg maarBij de mister had iemand 17 fouten, volgens mij kun je door te gokken nog minder fouten maken
'
In het echt kan dat niet, dat scheelt weerquote:Op woensdag 11 april 2007 18:19 schreef Renesite het volgende:
En ik klikte teveel op 'volgende' en ik sloeg een over.
Succes alvast!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:52 schreef Renesite het volgende:
"U doet uw theorie examen op donderdag 12 april om 10.30"
![]()
!!!
Daar kan ik 2 keer theorie voor doenquote:Op woensdag 11 april 2007 18:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Succes alvast!![]()
![]()
Afgelopen zaterdag mijn tweede boete mogen ontvangen (in elf maanden tijd)... Viel mee deze keer
60 euro...
voor wat?quote:Op woensdag 11 april 2007 18:24 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Succes alvast!![]()
![]()
Afgelopen zaterdag mijn tweede boete mogen ontvangen (in elf maanden tijd)... Viel mee deze keer
60 euro...
Hebben ze bij het cjib ook weer wat meer werkquote:Op woensdag 11 april 2007 18:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor wat?
ik moet de eerste voor snelheid nog krijgenmaandag 170
![]()
Snelheid, alweer. Vorige keer 115 (na correctie) waar 80 mocht.. Nu 95 waar 80 mocht, na correctie. Ik blijf erbij dat ze van die (zelfdequote:Op woensdag 11 april 2007 18:42 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
voor wat?
ik moet de eerste voor snelheid nog krijgenmaandag 170
![]()
www.rijschoolgegevens.nlquote:Op woensdag 11 april 2007 22:08 schreef roburt het volgende:
is er een website waar rij scholen kunt vergelijken?
Ik examen. Als dat maar goed gaat.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:17 schreef supkaa het volgende:
Ik heb maandag proefles!
Als dat maar goed gaat..
Bij voorbaat succesquote:Op woensdag 11 april 2007 22:28 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik examen. Als dat maar goed gaat.![]()
Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 12 april 2007 06:55 schreef Maravilla het volgende:
Succes vandaag Renesite.![]()
[..]
Thanks.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:49 schreef Renesite het volgende:
Woohoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 fout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op algemene bepalingen, voor laten gaan bij afslaan & inhalen
YeahEn ik kwam mijn rijinstructeur ook nog tegen.
"Mooi man"
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:49 schreef Renesite het volgende:
Woohoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3 fout![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op algemene bepalingen, voor laten gaan bij afslaan & inhalen
YeahEn ik kwam mijn rijinstructeur ook nog tegen.
"Mooi man"
Ja, maar ik bedoel, je zit in de wachtkamer te wachten totdat je naar binnen mag, ondertussen worden er ook praktijkexamens gedaan en komt er her en der uit het hok waar dan de examinatoren zitten medegedeeld of A gezakt is of geslaagd.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:56 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Bij mij gingen de gezakten eerst weg.... en daarna dus alle blije geslaagden!![]()
Beide keren ging het zo, zowel in Assen, als een jaar later in Leeuwarden. (mijn theorie was verlopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |