Er is zodirect vast wel iemand die met een filmpje komtquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Suikeroom het volgende:
wat lult Huub nou.. als ie 'm echt een kopstoot had gegeven had ie nu nog op de grond gelegen
Ik weet het niet zeker maar het was volgens mij wel zo dat Huub eerst zijn voorhoofd tegen dat van Breenless aan wreef of zo ietsquote:
Brian was de uitlokker dit keer.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Desii het volgende:
Ik weet nu al hoe het afloopt.![]()
Brian krijgt 1 waarschuwing
Huub krijgt ook 1 waarschuwing wegens uitlokking = 2e waarschuwing... Huub exit..........
100 cp zet ik erop, dat de redactie dit vonnis gaat uitspreken......
Keep on dreamingquote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Oke, exit dus voor de parabrother
als dat zo is hoef ik niet langer te kijken, dan kijk ik af en toe nog wel ff hier wat er nu weer afgeslacht is. En bespaard me ook weer geld aan kaartjes richting Eric, Syl en Huub.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef Desii het volgende:
Ik weet nu al hoe het afloopt.![]()
Brian krijgt 1 waarschuwing
Huub krijgt ook 1 waarschuwing wegens uitlokking = 2e waarschuwing... Huub exit..........
100 cp zet ik erop, dat de redactie dit vonnis gaat uitspreken......
En knijpen, en een kopstoot.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef schatje het volgende:
Ik heb alleen goed gezien dat Brian de stoel onder Huub weg trok.
neequote:Op donderdag 5 april 2007 22:22 schreef Judah het volgende:
Ging het hard? Als in een fatsoenlijke kopstoot?
Inderdaad kwestie van tijd met die 2quote:Op donderdag 5 april 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
En dan zetten ze die rat ook nog naast Huub.
Dit gaat zo echt verkeerd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |