Fout gedacht. Ik vind het wel grappig dat haar nu hetzelfde overkomt dat haar ex overkomt en dat ze dat maar vreemd vond. De manier waarop ze het schreef is ook gewoon lomp. Nu verwacht ze voor haar gevoelens begrip op FOK!. Beetje hypocriet, vind je niet?quote:
wow, die herken ik! En maar zelden dat ik het mis heb dan...quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ja ik heb dan weer een voorgevoel(echt fysiek misselijk en last van mn maag) als ik aanvoel dat er iets verkeerds staat te gebeuren in de liefde.
ja heel gek misschien, maar dan vind ik dus dat er wél iets fundamenteel mis mee is. Ben ik een hele rare in...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef jwjw het volgende:
Behalve dan dat ze niet fijn zijn ;-)
quote:Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef SpecialK het volgende:
Meisjes met ingebouwde diefstalpreventie
Ja en dat maakt je NOG misselijker omdat je niet ff positief kan denken zo van: het hoeft niet zo te zijn...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wow, die herken ik! En maar zelden dat ik het mis heb dan...![]()
Is dit het nieuwe huilen?quote:Op maandag 9 april 2007 09:10 schreef Toeps het volgende:
Ik ben ooit eens kotsmisselijk geworden na een flinke ruzie. Ik voelde me zo machteloos, zo moe om elke keer maar weer iets terug te zeggen... En toen werd ik dus flink ziek. Was best wel eng. Gelukkig was de ruzie daarmee ook wel meteen over.
Euuuuhh wacht even hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Integrity het volgende:
[..]
Fout gedacht. Ik vind het wel grappig dat haar nu hetzelfde overkomt dat haar ex overkomt en dat ze dat maar vreemd vond. De manier waarop ze het schreef is ook gewoon lomp. Nu verwacht ze voor haar gevoelens begrip op FOK!. Beetje hypocriet, vind je niet?
Zij kan beter gewoon naar die vriend van haar toestappen en open kaart spelen. Werkt veel effectiever. Je kunt hier lang en breed over discussieren, maar dat is naar mijn mening echt de sleutel. Dan gaat het hakbijltje erin en kan ze verder kijken. Lijkt me beter dan misselijk zijn.
En uiteraard, wordt daarmee toch niets gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |