abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48103415
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 17:24 schreef jaoka het volgende:

[..]

Net iets meer dan jij denk ik zo.
Fout gedacht. Ik vind het wel grappig dat haar nu hetzelfde overkomt dat haar ex overkomt en dat ze dat maar vreemd vond. De manier waarop ze het schreef is ook gewoon lomp. Nu verwacht ze voor haar gevoelens begrip op FOK!. Beetje hypocriet, vind je niet?

Zij kan beter gewoon naar die vriend van haar toestappen en open kaart spelen. Werkt veel effectiever. Je kunt hier lang en breed over discussieren, maar dat is naar mijn mening echt de sleutel. Dan gaat het hakbijltje erin en kan ze verder kijken. Lijkt me beter dan misselijk zijn.

En uiteraard, wordt daarmee toch niets gedaan.
pi_48103867
Niet zozeer omdat het uitging, maar wel toen ik erachter kwam wat ie allemaal geflikt had. En dat terwijl ik nog niet eens kots als ik doodziek ben...
  zaterdag 7 april 2007 @ 10:46:26 #53
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_48103951
Een vriend van mij kwam er ooit achter dat-ie wel héél erg verliefd was, zeer tegen zijn gewoonte in -- en vervolgens kotste hij mijn tapijt onder.

"Het zijn de zenuwen, echt waar, het zijn de zenuwen."

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 7 april 2007 @ 11:53:23 #54
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48105494
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ja ik heb dan weer een voorgevoel(echt fysiek misselijk en last van mn maag) als ik aanvoel dat er iets verkeerds staat te gebeuren in de liefde.
wow, die herken ik! En maar zelden dat ik het mis heb dan...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 7 april 2007 @ 12:00:05 #55
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_48105679
Niks mis mee, met die lichamelijke reacties. Behalve dan dat ze niet fijn zijn ;-)
  zaterdag 7 april 2007 @ 21:25:19 #56
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48121166
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 12:00 schreef jwjw het volgende:
Behalve dan dat ze niet fijn zijn ;-)
ja heel gek misschien, maar dan vind ik dus dat er wél iets fundamenteel mis mee is. Ben ik een hele rare in...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48122567
quote:
Op donderdag 5 april 2007 22:31 schreef SpecialK het volgende:
Meisjes met ingebouwde diefstalpreventie
!!
pi_48137553
Letterlijk nekken heb ik niet, maar wel als ik weet dat er wat gaat ergs gaat gebeuren of als er iets ergs gebeurd is dan heb ik een constant gevoel van flauwvallen.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_48137576
Ik ben ooit eens kotsmisselijk geworden na een flinke ruzie. Ik voelde me zo machteloos, zo moe om elke keer maar weer iets terug te zeggen... En toen werd ik dus flink ziek. Was best wel eng. Gelukkig was de ruzie daarmee ook wel meteen over.
pi_48138472
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 11:53 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

wow, die herken ik! En maar zelden dat ik het mis heb dan...
Ja en dat maakt je NOG misselijker omdat je niet ff positief kan denken zo van: het hoeft niet zo te zijn...
Want je weet 't gewoon.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_48139585
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:10 schreef Toeps het volgende:
Ik ben ooit eens kotsmisselijk geworden na een flinke ruzie. Ik voelde me zo machteloos, zo moe om elke keer maar weer iets terug te zeggen... En toen werd ik dus flink ziek. Was best wel eng. Gelukkig was de ruzie daarmee ook wel meteen over.
Is dit het nieuwe huilen?
  maandag 9 april 2007 @ 12:35:27 #62
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_48142002
ik werd gister misselijk, vrijdag stond ik in de voetbalkantine te praten met de vrouw achter de bar die dat al jaren doet.
En zondagochtend bleek ze dood op bed te liggen
pi_48184653
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 10:11 schreef Integrity het volgende:

[..]

Fout gedacht. Ik vind het wel grappig dat haar nu hetzelfde overkomt dat haar ex overkomt en dat ze dat maar vreemd vond. De manier waarop ze het schreef is ook gewoon lomp. Nu verwacht ze voor haar gevoelens begrip op FOK!. Beetje hypocriet, vind je niet?

Zij kan beter gewoon naar die vriend van haar toestappen en open kaart spelen. Werkt veel effectiever. Je kunt hier lang en breed over discussieren, maar dat is naar mijn mening echt de sleutel. Dan gaat het hakbijltje erin en kan ze verder kijken. Lijkt me beter dan misselijk zijn.

En uiteraard, wordt daarmee toch niets gedaan.
Euuuuhh wacht even hoor

verwacht ik begrip voor mijn gevoelens op Fok??
Hahahha, neehoor, helemaal niet. Ik vroeg alleen of mensen het fenomeen 'er letterlijk misselijk van worden' ook bekend voorkomt. Ik vroeg/ vraag geen begrip Ik noemde zijn situatie alleen maar als voorbeeld

En, hoezo 'naar die vriend toestappen en open kaart spelen'. Gaat dat over mij?? Hahahaha ik snap niet helemaal wat je daar mee bedoeld. Wat zou ik hem moeten vertellen dan? "Lief, ik ben soms misselijk bij het idee dat je me zou kunnen gaan verlaten?" Hahahah, nee.. lijkt me niet zo zinvol
pi_48194882
Ow hey, ik heb me vergist. Ik zie nu dat je het over je eigen vriend hebt. Ik dacht dat je het over een vriend had.

[ Bericht 31% gewijzigd door Integrity op 11-04-2007 19:07:14 ]
pi_48207802
Starr_003, de reactie is heel normaal en betekent niet dat je extra gevoelig bent. Dit is iets waarmee je opgegroeid bent en wellicht uit vorige relaties meegenomen hebt. Vraag mij alleen af of je dit vaak hebt en of je je vriend echt wel 100% vertrouwd... Zo niet zal het alleen maar erger worden en moet je er over praten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')